Citat:
Ursprungligen postat av
topnotchG
håller med till fullo tråden har spårat kraftigt. uppenbart hon är nere djupt i ettt missbruk det hela är tragiskt. folk här har tom börjat hata mot hennes mamma, inte ok. jag hoppas alva tar sig ur misären och blir drogfri.
Ja det är jäkligt tragiskt absolut!
Men hat mot mamman? JA ABSOLUT.
Det är helt oacceptabelt att stå och kolla på när ens dotter går ner sig med droger och sex samt hemlöshet och utan jobb. Hur kan man inte hata på det? Mamman borde göra något men hon bryr sig inte. Jag är inte den enda som tycker så.
Hon behöver sin mamma. Hon är vilsen för föräldrarna bryr sig inte, fattar du inte det?