Citat:
Ursprungligen postat av
N0IItolerans
Efter att ha sett konfrontationen och nu avsmakat efterrätten med Grävs intervju så börjar jag luta alltmer om att det finns en diagnos bakom det hela. Han lever ju helt klart i en parallell verklighet.
Som att han är utbildad för att döda genom att käkat konserver med andra 18 åringar i skogen.
Jag läste igenom chattloggarna igen.
I telefonsamtalet sitter han och tramsar om personer som inte har studieskulder/lån. Det första Hank själv drar till med är "Hejsan
vart är du
någon stans". För att vara så duktig och ha så stora studieskulder så är Hank själv dålig på att skriva.
Han får omgående reda på att barnet är 14. Hans respons på det är:
"Då är du oskuld och inte mogen för sex"
"Eller bara nyfiken, då kan jag guida dig till bästa orgasmen på egen hand."
Barnet säger att hon är mest sugen på att träffa någon, killarna i hennes ålder är omogna men hon fattar om Hank inte vill. Då kommer det episka "Jag har nog för stor kuk
2 dm".
Barnet säger att hon är oskuld så hon vet inte vad hon klarar, men det låter stort. Hank föreslår ett väldigt långt förspel. Det har barnet inget emot.
"Eller under 15 så du kan få djup orgasm genom anal stimulans"
Vad tusan försöker han säga? Vad menar han?
De pratar om var barnet befinner sig geografiskt, hon frågar om han har Snap. Han frågar om färgen på hennes trosor. Han skickar en bild på sig själv (motivet oklart).
"Har du provat att smörja in analt någon gång"
"Funkar när man är nyskiten"
"Duscha ordentligt. Smörj lätt med matolja, inte så det rinner jobba med fingrarna. Ligg på magen och under höfterna har du en kudde"
"Samtidigt leker du med klitoris med andra handen"
"Du kommer att få en skön urladdning när du hitta känslan"
"Och vill känna riktigt hud"
Barnet svarar:
Du känns läskig
Hank svarar att han backar, allt ska ske på barnets villkor. Själv gillar han inte analt men många kvinnor gör det och säger att det är "bästa orgasm". Så han hjälper gärna barnet dit men han stoppar inte in den i stjärten. Han frågar vad hon vill göra om de träffas.
Och nu kommer den legendariska dassbilden där han lagt upp 2-decimetaren på ringen. Han sitter alltså på holken och kåtar upp sig och skriver om nyskitna rövhål som ska smörjas med matolja.
I telefonsamtalet låter han totalt paj på rösten men en del människor pratar ju jävligt märkligt. Men ja, han verkar helt klart leva i en parallell verklighet. Pratar om hur ärlig och snäll han är, pratar om alla möjliga olika kontakter han har, att han är så storsint att han gav frun mer än hälften i skilsmässan, han är så fantastiskt bra på att slåss att till och med polisen såg att han mitt i slaget ändrade riktning för att inte skada killen för mycket, han är jätteduktig och smart till skillnad från alla som inte har studieskulder, han har sytt ihop personer som försökt ta sitt liv, han börjar prata om hur Patrik var i Göteborgs uteliv på 80-talet, lång utläggning om ordningsvakter och deras lämplighet, han vet allt om psykofarmaka för han jobbade inom psykiatrin när han pluggade - han vet mer än läkarna som skriver ut, säger att Patrik nog var påtänd vid konfrontationen men själv tar han bara Alvedon ibland osv.
Intressant dock att höra honom berätta om den summan som Preventell tar för sin vård. Det stämmer antagligen.
Men vilken fjant alltså. Lever i förnekelse och förhärligar sig själv. Att folk har gett sig på anhöriga är givetvis förskräckligt men inte ens det tar han på sig. Det är Dumpens fel. Jag fattar att han inte mår bra men han lever ju inte i den verklighet vi andra lever i. #292