2024-07-08, 13:54
Medlem
Londons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Hur är det? Alm är kvar i Norrköping va? Blir fan inte förvånad om ni vinner med 7-0 eller något ikväll.

Man är alltid nervös inför en omstart så vågar inte svara på den. Har fysteamet inte tränat sönder dem fullständigt under uppehållet bör det gå vägen hoppas jag.
Citera
2024-07-08, 14:07
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av London
Man är alltid nervös inför en omstart så vågar inte svara på den. Har fysteamet inte tränat sönder dem fullständigt under uppehållet bör det gå vägen hoppas jag.
Eftersom vi inte kan utmana Malmö så är kryss jävligt bra när det enda målet är att hålla sig kvar
Citera
2024-07-08, 14:11
Medlem
Londons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Eftersom vi inte kan utmana Malmö så är kryss jävligt bra när det enda målet är att hålla sig kvar

5p. till och vi är nästan hemma Inte illa för ett lag där ingen av spelarna skulle ta en tröja någon annanstans

Blir intressant att se hur vi ställer upp idag. TOP-Mac som tia räknar jag med.
Citera
2024-07-08, 14:23
Medlem
Salorms avatar
Citat:
5p. till och vi är nästan hemma Inte illa för ett lag där ingen av spelarna skulle ta en tröja någon annanstans

Tur att det är konstgräs, annars hade vi inte haft en suck.
Citera
2024-07-08, 14:26
Medlem
Londons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Tur att det är konstgräs, annars hade vi inte haft en suck.

Haha! Fin harmoni i det blåblå lägret
Citera
2024-07-08, 14:28
Medlem
Free12s avatar
Citat:

Vi har ju överpresterat hela säsong och alla bara väntar på att vi får en dålig period som Gnaget.

Tränarna bjuder väl sällan på någon intressant/oväntat? Lär bli som alla andra matcher och Leach ersätter Bergvall?
Citera
2024-07-08, 14:39
Medlem
Londons avatar
Citat:
Vi har ju överpresterat hela säsong och alla bara väntar på att vi får en dålig period som Gnaget.

Tränarna bjuder väl sällan på någon intressant/oväntat? Lär bli som alla andra matcher och Leach ersätter Bergvall?

Åh, det hoppas jag verkligen inte. Tror vi ställer upp med två sittande, gärna Sabo och Albin om jag får välja. Schüller och Leach som första inhoppare på de positionerna.

Tokmac (med Åslund som inbytare) framför, Gullet till vänster och Falle till höger. Utan att ha sett träningar är det så jag hade valt att formera.
Citera
2024-07-08, 14:46
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Åh, det hoppas jag verkligen inte. Tror vi ställer upp med två sittande, gärna Sabo och Albin om jag får välja. Schüller och Leach som första inhoppare på de positionerna.

Tokmac (med Åslund som inbytare) framför, Gullet till vänster och Falle till höger. Utan att ha sett träningar är det så jag hade valt att formera.
Så lågt hoppas jag vi aldrig sjunker! Sculler är väl inte redo för spel ännu? Ser hellre Leach som en av dom sittande, men vet inte hur bra det blir med Sabo som måste starta ?

Känns troligast att det blir så.. Ingen koll på Åslund men är det en 10:a eller?
Citera
2024-07-08, 14:51
Medlem
Londons avatar
Citat:
Så lågt hoppas jag vi aldrig sjunker! Sculler är väl inte redo för spel ännu? Ser hellre Leach som en av dom sittande, men vet inte hur bra det blir med Sabo som måste starta ?

Känns troligast att det blir så.. Ingen koll på Åslund men är det en 10:a eller?

Endera Albin eller Schüller på plan som städgumma är ett måste tänker jag men inte båda samtidigt. Oklar status på Schüller men har ju låtit positiv i media iaf.

Gällande Åslund, så har jag förstått det. Men spelade väl ytter i VSK sista matcherna om jag inte är fel på det (?) och kan även spela sexa. Lite som Lucas på så vis mao.

Edit: Jahopp. Schüller är inte ens med i truppen ser jag nu.
Senast redigerad av London 2024-07-08 kl. 14:59.
Citera
2024-07-08, 15:00
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Endera Albin eller Schüller på plan som städgumma är ett måste tänker jag men inte båda samtidigt. Oklar status på Schüller men har ju låtit positiv i media iaf.

Gällande Åslund, så har jag förstått det. Men spelade väl ytter i VSK sista matcherna om jag inte är fel på det (?) och kan även spela sexa. Lite som Lucas på så vis mao.
Jo det är givet mot bra... Men behöver vi en städgumma mot Peking? Ska vara full fart framåt!

Skulle gärna se honom som ytter direkt på valfri kant då ingen av yttrarna har imponerat tillräckligt och behöver känna att dom inte är givna. (Förutsatt att han är bra som ytter)
Citera
2024-07-08, 15:30
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Det är ju inget som talar för ditt "talanghittaröga" direkt. Bergvall är rökt!

Fast dom har ju ingen Berg som "blir en vinst längre fram"?

En vinst för laget, syftade jag på.

När ringrosten släpper för den karln ...
Citera
2024-07-08, 16:00
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:

Edit: Jahopp. Schüller är inte ens med i truppen ser jag nu.
Schüller såg rätt stapplig ut när jag gick förbi han vid Kristinebergs IP för några veckor sen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in