2024-07-07, 19:55
Medlem
Krabbfisks avatar
Halkade in på ett inlägg från 25 april där hon prövar bikins och någon kommentar att "varför börjar du inte träna om du är missnöjd med kroppen" och HT svarar att hon behöver få hjälp med sin förlossningsskada först och att anstränger hon sig för mycket så svullnar det upp, samt att hon saknar tennis som hon spelade innan graviditeten.

Nu har jag inte fött barn själv så jag "killgissar" här men lättare träning måste väl ändå vara okej att göra? Såklart utifrån att det inte gör ont i den specifika rörelsen o så, men är väl viktigt att träna upp bäckenbotten osv igen?

Oh jisses vad barnmat hon handlat nu inför Turkiet! Borde det inte krylla av lokala marknader där som de istället kunnat köpt färsk frukt och grönt ifrån? Kollade upp en av de klämmisar hon handlat nån Nestlé den innehåller 12% socker. Har en släkting som har "fött upp" sina barn på detta spår med halv/helfabrikat, onödigt socker och tomma kalorier. Nu är barnen tonåringar men det har absolut satt sina spår och de är sällan intresserad av "vanlig" mat numera utan äter bara skräp. Båda överviktiga dessutom. Tycker att det är jättehemskt att se o så himla onödigt när barnet är så pass litet. Förstår ju om man nån gång ibland i en stressad situation kör med klämmis etc men det borde inte få vara "standarden".
Citera
2024-07-07, 20:00
Medlem
Imorgon blir det ett besök på rusta för ett inköp av nya resväskor så hon får med dig all burkmat, vällingtetror, ersättningar och klämmisar
Citera
2024-07-07, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M1D2
Hahaha det här var det sjukaste jag sett. Hon sa också att L får en klämmis till gröten varje morgon? Herregud kommer bli en gastric bypass på lille L en vacker dag med som blir uppvuxen på halvfabrikat och gottis

Jag förstår inte varför man måste ge henne en sån klämmis till gröten varje morgon när man är hemma och har ett kök? Kan man inte bara mixa lite egen smoothie, ha i en burk och lägga på gröten? Eller ännu enklare, köpa en stor förpackning med typ kräm eller liknande. Varför måste allt komma i små förpackningar som är till för när man är på språng? För mig är det hon gör så mycket mer omständigt….
Citera
2024-07-07, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lostsoulforever
Haulen
HerreJESUS vad hon shoppar mycket och jävlar vad mycket barnmat. Bullshit att dom alltid erbjuder Lars hemlagat först och bullshit att det inte går att köpa i Turkiet. Dom har ju för fan lägenhet där dom får väl laga mat till henne??? Men HT har ju köpt med salt(!!!!) till Turkiet för den är inge bra där så mer efterbliven kan man nog inte bli.
Och vad gör hon för konstiga tysta poser i slutet i slowmotion med byxorna? 😂😂 Försöker hon vara sexig eller vad händer? Så skumt allting.

Det är ju så dumt så klockorna stannar. Om hon nu hade erbjudit L riktig mat varje dag i första hand, varför har vi inte fått se det då? Visst att man inte visar hela verkligheten, men det hade HT definitivt visat upp. Hon var ju typ jättestolt att L fick sitta i en gunga en enda gång liksom. I hennes värld är det någonting att vara stolt över att hon faktiskt gjort någonting. Hennes slowmo.. skämskudde på den 🙈.
Citera
2024-07-07, 20:09
Medlem
Hade gärna velat se vad H äter på en dag. Att hon säger flera gånger att hon erbjuder mat är ju ren bullshit. Hon har alltid taggarna utåt och måste alltid hävda sig. Så himla tydligt.
Citera
2024-07-07, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tindraninni
Ja det är det. Jag tror att hon har både social fobi och Agorafobi. Inget man kan hjälpa om man har. Det finns väldigt bra hjälp att få. Eller så är hon sjukligt lat och orkar inte bära kassarna till bilen. Jag fattar inte att Kebabben inte fräser i från, fast det kanske han gör emellanåt.
Har H Agorafobi då kan jag mer förstå det. Men då borde H varit öppen med det. Det är såpass vanligt och kan hon babbla munnen ur led när det gäller kiss,bajs,prutt och framförallt mens så kan hon prata om detta också. Det hade garanterat blivit mer följare då många människor har det.

Jag vet du varit inne på det innan men jag tror inte mycket på det själv. Då hade hon väl kunnat skicka K att handla om det bara är städgrejer. Men hon vill ju ut och handla själv. Jag skickar min gubbe hela tiden för jag tycker det är pisstråkigt att handla. Jag är hellre ute och leker med bebis 🙈
Citera
2024-07-07, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tangerinescience
Barnet fastspänt i en bilbarnstol igen... undrar om hon någonsin får röra sig? Svårt att inte bli orolig för hur de behandlar sitt efterlängtade barn. Undrar vad deras närstående tycker

Jag börjar undra om de lyser med sin frånvaro på bild för att de skäms över henne. Det hade jag gjort iaf.
Citera
2024-07-07, 20:11
Medlem
Och sen på slutet på videon. Vad försöker hon göra? 😂😂
Citera
2024-07-07, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Channy
Nu ska vi väl ändå vara lite seriösa? Barnmaten i Sverige har höga krav på sig, inte så att de innehåller arsenik 🙄

Det handlar inte om att det är något fel på barnmat. Det handlar om NIVÅN AV LATHET. Hur kan man vara så oengagerad att man ger sitt barn en klämmis varje dag när man ändå är hemma?
Citera
2024-07-07, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A.D.
Vem ger sitt barn endast välling på tetra?? Det är ju svindyrt!! Lars gillar inte konsistens på hemmavispad välling. Tips! Barn äter när de är hungriga - löjligt att låta en 9 månaders bebis bestämma. Skall det fortsätta så här är det lyxfällan nästa..
Haha, kom hem till oss och se till att vårt barn äter när han är hungrig.
Med dina goda hjälp kommer vi slippa allt slit och regelbundna vägningar. Synd även att mina föräldrar inte hade din hjälp när jag var barn och gick ner i vikt för att jag vägrade allt annat än amning trots att jag inte blev mätt på det.
Citera
2024-07-07, 20:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Jag vet du varit inne på det innan men jag tror inte mycket på det själv. Då hade hon väl kunnat skicka K att handla om det bara är städgrejer. Men hon vill ju ut och handla själv. Jag skickar min gubbe hela tiden för jag tycker det är pisstråkigt att handla. Jag är hellre ute och leker med bebis 🙈
Ja det har du helt rätt i. Vi gör olika. Ibland handlar gubben Ibland handlar jag och Ibland åker vi båda två och barnen.
Citera
2024-07-07, 20:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Valle123
Och sen på slutet på videon. Vad försöker hon göra? 😂😂
Vara sexig 😅😅😅
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto