Citat:
Ursprungligen postat av
Gamsahaeyo
So what? Jag använde det nyss, så nu är det ett svenskt uttryck. Hantera det (deal with it, jag vet). Du snackar väldigt mycket tjurskit.
ZZelensky är definitivt din ledare om du stöttar Ukraina. Det han förlorar är ukrainsk mark och sin heder. Han avgår som president men får självklart en stor summa pengar att leva loppan med. Allt detta för att du och jämlika har runkat åt honom var dag. ”Åh, du tappre kokainslok… jag tror jag kommer nu… åååh… Zelensky 🤤”
Det här hade kunnat ta slut fortare om ni ville, men det ville ni inte. Ni ville att oskyldiga ukrainare skulle dö för er skull, allt för er krigshets!

Nu har du "missförstått" igen. Jag är inte från Ukraina, således är Zelensky inte min ledare, men han är en hedervärd person som leder sitt land, och sitt folk, i försvaret mot den vidrige angripare.
Vidare har någon Ukrainska mark inte "förlorats" vad gäller internationellt erkända gränser. Det gäller även Krim. Oturligt" nog för dig och putain så tillskapas inte nya stater bara för att hen och hens bäste kompis, kim den fete, "erkänner" dem. Det är och förblir Ukrainskt territorium.
Oskyldiga ukrainare dör p.g.a. att din herre och härskare, den psykotiske dvärgen i kreml, för ett imperialistiskt anfallskrig mot Ukraina m.a.a. hens "vision" om att "återupprätta" det ondskans imperium hen är en produkt av, men även av att stjäla Ukrainas naturtillgångar.
Heder är för övrigt något som du, ryssar generellt, och putain specifikt, synes vara i total avsaknad av.