2024-07-06, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hejhoppchokladtopp
Ja så oklar bild? Ingen förklaring, ingenting, dom var ju tvungen att handla igår tills idag, NÅGOT kan man väl visa? Eller skriva vad man gör hahah

Ser nu att det blev middag hos hennes mamma och pojkvännen.
”Familj och släkt”, tänk att hon till och med måste överdriva en sådan grej.. 🥱
Citera
2024-07-06, 21:27
Medlem
Inte många på den släktmiddagen… har Hanna förresten berättat om hon har syskon? Eller är hon ensambarn? Är det bara hon och hennes mamma?
Citera
2024-07-06, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av linneakerstin
Inte många på den släktmiddagen… har Hanna förresten berättat om hon har syskon? Eller är hon ensambarn? Är det bara hon och hennes mamma?
Hon har en bror i alla fall
Citera
2024-07-06, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av linneakerstin

Hon har en bror med sambo och två barn. Dom var faddrar på Lars dop och bor vad jag förstått även dom i Smålandsstenar.
Citera
2024-07-06, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollscroll
Ser nu att det blev middag hos hennes mamma och pojkvännen.
”Familj och släkt”, tänk att hon till och med måste överdriva en sådan grej.. 🥱

Detta var nog inte hos hennes mamma, hon bor i en lägenhet väldigt nära H.
Citera
2024-07-06, 21:40
Medlem
Maten såg god ut idag tyckte jag. Blev faktiskt lite sugen 😊
Citera
2024-07-06, 21:43
Medlem
Undrar hur många de var. Mycket kött så jag tänker att de måste ju ändå varit några stycken. Sen brukar det ju inte visas bilder på familjemedlemmar så man vet ju aldrig. Konstiga bilder i vilket fall. En rygg på kebaben på en parkering, ett bord med servetter, samma bord med 2 tallrikar, familjefoto med framåtböjd kebab. Ja det blir inte bättre.....
Citera
2024-07-06, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Detta var nog inte hos hennes mamma, hon bor i en lägenhet väldigt nära H.
Bor inte hon med trädgård och uterum. Vem är det som gör det då? Hon brukar vara hos någon där hon visar sådana bilder
Citera
2024-07-06, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Maten såg god ut idag tyckte jag. Blev faktiskt lite sugen 😊

Håller med! Men förstår verkligen inte vad denna släkten har för besatthet av plastblommor. 😂
Citera
2024-07-06, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skippan123
Bor inte hon med trädgård och uterum. Vem är det som gör det då? Hon brukar vara hos någon där hon visar sådana bilder

Hennes bror bor i hus.
Citera
2024-07-06, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skippan123

Förut skrev Hanna att hon och mamman skulle till Hannas kusin, och då var också det där rosa tältet i bakgrunden. Så jag gissar på att de var hos kusinen även idag
Citera
2024-07-06, 21:47
Medlem
FruKrokodils avatar
Hoppas inte släkten vallfärdade till kyrkogården efter sin middag. Det är väl kanske inte så upphetsande och kul.

Vår släkt har såklart också avlidna medlemmar men vi brukar hålla dessa utanför när vi träffas för att ha en trevlig sammankomst.

Hannas content är lite lagom rörigt som vanligt. Allt är ju inte en begravning liksom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in