Jag har inte heller fljt podden p ett tag. Knepet r att inte konsumera fr mycket av deras content. Men i lagom dos r det stor behllning att lyssna A&S. Jag har frhoppningar p Sigges sommarprat, tror det kommer bli bra.
Fan, vilket avsnitt var det som Alex hade samlat massa sommarprat som Sigge inte hade lyssnat p? Sigge blev utmanad att gissa om sommarpratarnas ltval var kta, eller om Alex hade manipulerat det. Haha, s jvla kul. Minns att Alex hade lagt in lten:
"Who let the dogs out" p ngon sommarpratare.
Ngon som vet vilket avsnitt jag pratar om?
Sigges hjrna r s jvla skev p ngot stt, ibland blir det genialiskt, ibland faller det platt, som nr han pratar om
knslan utan namn, och liknande.
Men en gng nr han verkligen fick till det, var nr Alex ville f Krberg att sjunga p Hanna Widells brllop. Krberg hade inte terkopplat p Alex sms-frfrgningar(Frmodligen fr att Alex varit elak mot honom)..
Sigge kom d p den geniala idn att skicka felaktig isbjrns-trivia till Krberg(Krberg har av ngon anledning ett MYCKET stort isbjrns-intresse) i syfte att trigga igng en terkoppling. Typ sms:a
"Visste du att isbjrnens tassar egentligen inte heter tassar, utan 'paddlar'
Nr vl terkopplingen r framtriggad borde det g att styra in konversationen p hur mjligheterna ser ut att Krberg skulle kunna stlla upp att sjunga p nmnda brllop, enligt Sigge.
Brukar tnka p det dr ibland, tycker det r sdan kul id. Skevt som satan, men p ett genialt stt. Har nmnt det hr tidigare i trden. Men det frtjnas att nmnas igen.
Avsnitt 547, 25:30 in i avsnittet. HAHAHA!!