Citat:
Ursprungligen postat av
KreugerGuld
Första uttalandet vad jag vet skedde Pfizer Chairman and CEO Albert Bourla CNBC, December 14th 2020.
Har du inte lärt dig vid det här laget att du inte vet något och att allt jag skriver är korrekt och att jag dessutom backar upp allt jag skriver med fakta? Hur är det möjligt att du inte lärt dig det? Sluta försök tänka, liksom, du är en ointelligent planta.
Hur dum i huvudet kan man egentligen vara? Skall det verkligen få vara gratis att vara lika blåst som du? Låt mig friska upp ditt värdelösa minne:
Citat:
Ursprungligen postat av
KreugerGuld
- In December 2021, a Pfizer press release quoted Chairman and CEO Dr. Bourla in a manner that again suggested that Pfizer's COVID-19 vaccine prevented transmission: "Ensuring as many people as possible are fully vaccinated with the first two dose series and a booster remains the best course of action to prevent the spread of COVID-19."
Herregud, lögn, dummerjöns-trams, lögn, lögn, dummerjöns-trams, lögn, lögn, dummerjöns-trams, lögn.... är du överhuvudtaget kapabel att generera annat än lögn och dummerjöns-trams?
Citat:
Wednesday, December 08, 2021 - 06:54am
“Although two doses of the vaccine may still offer protection against severe disease caused by the Omicron strain, it’s clear from these preliminary data that protection is improved with a third dose of our vaccine,” said Albert Bourla, Chairman and Chief Executive Officer, Pfizer. “Ensuring as many people as possible are fully vaccinated with the first two dose series and a booster remains the best course of action to prevent the spread of COVID-19.”
https://www.pfizer.com/news/press-release/press-release-detail/pfizer-and-biontech-provide-update-omicron-variant
Logga nu ut innan du skämmer ut hela antivaxxar-rörelsen mer än du redan gjort.