Citat:
Ursprungligen postat av
Katchingan
Utseendemässigt tycker jag att hon är lik Nellie, om man pausar henne från talang och kollar Snusk videon från raggarbil, tänderna är rätt lika.
Nej tänderna är absolut inte lika. Inte leendet heller, inte kroppsformen, ögonen, rösten eller sättet att röra sig.
Dessutom syns det väldigt tydligt t.o.m MED masken på att det verkligen inte är Nellie som är fröken snusk.
Jag förstår inte varför vissa envisas med att tro det? Många som har svårt för det här med signalement, utseende och de små detaljerna. Eller synproblem kanske?
Jag förstår nu väldigt väl varför vittnesmål som polisen får in brukar vara så otillförlitliga och spretiga. Jag menar när vissa i tråden t.o.m trodde att det var hon Louise Bodin som var fröken snusk.

Obegripligt! Där finns ingen likhet där, och det finns det inte mellan den riktiga fröken snusk och denna Nellie heller.
Nellie har dessutom en helt annan energi och personlighet. Jag är medveten om att tjejen som spelar fröken snusk går in i en karaktär, men Nellie hade inte kunnat spela så. Det är inte hon!