2024-07-06, 11:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Recediv
Allt är väl polisanmält hoppas jag.

Ja det är jag säker på. Alla offer måste stå enade i det här.
2024-07-06, 11:42
Medlem
Recedivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrorHarri
Ja det är jag säker på. Alla offer måste stå enade i det här.
Har någon koll på när hon ska in i fängelset?
2024-07-06, 11:47
Avslutad
Citat:
Har någon koll på när hon ska in i fängelset?

Hon ska väl överklaga till HD först. Även om de nog aldrig kommer ge prövningstillstånd. Så har ju hennes tidigare rutiner sett ut när hon dömts.
2024-07-06, 11:59
Medlem
Recedivs avatar
Citat:
Hon ska väl överklaga till HD först. Även om de nog aldrig kommer ge prövningstillstånd. Så har ju hennes tidigare rutiner sett ut när hon dömts.
Jaha, då får vi vänta till den 16 juli och sen kan det ju ta månader.
2024-07-06, 12:15
Medlem
RAMMVOGELs avatar
Citat:

Nej det finns ju inte på kartan att HD skulle ge prövningstillstånd.
Få se hur många hot det kommer på JLK:s FB-sida under tiden T sitter inne
2024-07-06, 12:17
Medlem
Citat:
För tredje dagen i rad. Usch att hon inte skäms att hänga ut Jimmys vuxna barn, hans exfruar och även de yngre barnen. TLK behöver lagföras.
Jag tycker jag ser tecken på manisk period, just nu. Hon är arg, hyper och fastnar i att skicka hot.
Det maniska är bortom kontroll just, då det verkar vara obehandlat, alltså ej under medicinering. Jag tror hon självmedicinerar med att hota. Då får hon förmodligen belöning, ( i hjärnans belöningssystem) och kommer med från hyperperioden, hon för stunden befinner sig i. Sen ökar hypernivån och allt upprepar sig. Att skriva hot, är en kortvarig lindring, ett par timmar kanske.

Jag skulle tro att hon just nu har som nålar i huden, hon kan inte vara still, hon kan inte komma ned i varv, hon är hyper.
2024-07-06, 12:20
Medlem
Recedivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RAMMVOGEL
Få se hur många hot det kommer på JLK:s FB-sida under tiden T sitter inne

Noll och nada men blir väldigt orolig för hur hundstackaren kommer bli behandlad 🫣
2024-07-06, 12:52
Medlem
Indolent123s avatar
Citat:
Allt är väl polisanmält hoppas jag.

snart är det läge att polisen öppnar en direkt linje för alla offer som ständig får hot från henne
jag polisanmälde i vart fall i torsdags tror jag det var å ska återkoppla med polisen i ärendet på tisdag har vi bestämt jag sände in lite olika bevis med i samma veva så ja jo det anmäls som ett jävla smatterband vad fröken kiss kiss håller på med
2024-07-09, 11:27
Medlem
Har JLK övertagit kontrollen över sin FB eller har T bara tröttnat på att kasta honom under bussen genom att skriva massa skit på hans FB.....
Verkar vara städat blan inläggen iaf....
2024-07-09, 11:38
Medlem
Indolent123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ollgaiskogen
Har JLK övertagit kontrollen över sin FB eller har T bara tröttnat på att kasta honom under bussen genom att skriva massa skit på hans FB.....
Verkar vara städat blan inläggen iaf....

Fb har städat åt J så kan ju vara så att j har blivit bannad med nu från fb själva fb jail alltså
Men det är ju bra att få öva lite inför dom verkliga fängelse straffen som snart kommer på båda 2
2024-07-09, 12:11
Medlem
Recedivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Indolent123
Fb har städat åt J så kan ju vara så att j har blivit bannad med nu från fb själva fb jail alltså
Men det är ju bra att få öva lite inför dom verkliga fängelse straffen som snart kommer på båda 2
Föreligger det ett sådant straff på J också så wow för det
2024-07-09, 12:38
Avslutad
Citat:
Föreligger det ett sådant straff på J också så wow för det

Hot mot tjänsteman kan nog ge ett längre straff än TLK fick.

Va snopet det vore om HD gav prövningstillstånd och hon fick 6 månader istället för 2, kommer knappast ske men man kan ju få drömma.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in