2024-07-05, 20:32
Medlem
ConspiracyHunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anders43J
Egentligen så gynnas targeted individuals av gay agendan oberoende vilken läggning dom har eftersom gang stalkarna har varit tvungen att göra sig av med den vita manliga heterosexuella delen av gang stalking grupperna. Vilket har gjort att gang stalking har blivit mindre aggressiv än vad det var för 15-20 år sedan.

Detta har orsakat att gang stalkers till största delen nu består av kvinnor med fåniga byxor 😆

Det måste ha varit ganska hårt slag för den manliga heterosexuella delen av gang stalking grupperna när dom inser att vad dom egentligen deltar i och att agendan inte kommer att gynna dem.

Jag vet av en kommun där dom fick vänta 10 år för att kunna ordna gay pride eftersom dom var tvungen att strukturera om gang stalking grupperna och göra sig av med en del av den vita manliga heterosexuella delen vilket för några år sedan var väldigt ivriga deltagare 😆

Dom skyller på kristna men det är en lögn för det finns väldigt få kristna i den kommunen.

Vad i att lägga fram bevisbar fakta är det du inte förstår?
Prova nu att lägga fram fakta till dina ovanstående påståenden.
Citera
2024-07-05, 21:12
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Varför ska vi "snacka ihop oss"? Allmänheten har olika uppfattningar om UFO:n beroende på vittnes uppfattning, åskådning, trossystem och erfarenhet.

Sedan finns de extrema som anser att de har blivit bortförda av UFO:n vilka kan jämföras i sin extrema vittnesmål med de som påstår att de bombarderade av DEW-vapen dygnet runt som Dr Katherine Horton och f.d. DoD-anställde Bryan Tew, eller de måltavlor som är styrda som robotar genom satelliter och allsmäktiga mind control-vapen.

Därför verkar GS osynligt, och ingen vill berätta vad det går ut på och vilka de ansvariga är eftersom meningen är att vi ska bli psykologisk manipulerade efter deras agenda mot vår vilja. Därmed har alla olika uppfattningar om vad GS är vilket är menat så. Men en sak är säker: vi är utsatta för GS-stimuli i olika utsträckningar av en professionell psykologisk krigförings-grupp som verkar undangömd genom olika medel.

GS-fenomenen är jämförbara med UFOs?
Citera
2024-07-05, 21:15
Medlem
Vad är problemet med alla som säger att Gang stalking inte existerar?

Ni är ju själva GSare eller bara dumma i huvet. Det existerar i hela världen. Ni ser bara dumma ut när ni påstår att det inte finns.

Högre makter har alltid velat kontrollera folket. Jag blir inte förvånad om GSarna själva har hackade telefoner..
Citera
2024-07-05, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DevilsDen
Om du är av intresse men oftast är det bara voice to skull teknologi.
Trams. Nu gjorde du ett inlägg bara för att göra ett inlägg. Well +1 för dig. Minus ett för alla andra.
Citera
2024-07-05, 21:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
Trams. Nu gjorde du ett inlägg bara för att göra ett inlägg. Well +1 för dig. Minus ett för alla andra.

Det jag syftar på är till för att terrorisera offret, detta görs via voice to skull teknologi där offret hör saker som inte försvinner. Dom gör detta för att bryta ner, förekommer mest i USA.

Det i samband med hot, förföljelse etc är organiserad ” gangstalkning” detta sköts av regeringar vid specifika individer.
Allt annat är Paranoia etc.
Citera
2024-07-05, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FiF
Jag visste inte vad Gangstalking var fram till dess att jag själv drabbades. Så jag har ingen aning om hur det gick till på 90-talet. Men min ganska bestämda uppfattning är att det handlar om nazism, fascism (givetvis) och ev. satanism. Zersetzung och Gangstalking är ju nära kopplat till nazism som i sin tur är kopplat till både fascism och till viss del även satanism.

Med det sagt är det inte självklart att alla känner till det (om det nu är som jag tror). Inte ens politiker som nu har lagt hela Sveriges framtid i händerna på USA och Nato - majoriteten av våra politiska partier har ju visat sig vara positiva till USA och Natos makt över landet och att högern och de högerextrema är det, är ju ingen direkt hemlighet eller en nyhet. De flesta inom det militära är ju ultrakonservativa högeranhängare.

Det har skett en fraktion i gang stalking grupperna sedan 90 talet och jo du har rätt att det fanns en nazistisk inriktning förut men som nu har fått ge vika för liberal vänstern och Lbtq som accepterades till en viss grad så länge dom inte själva behövde acceptera homosexuella men sen blev det problem.

Gang stalkers har haft väldigt stora problem på grund av att deras vita heterosexuella män inte vill acceptera gay agendan det är därför deras vita män ska ersättas av araber och afrikaner.

Om man vill hitta gang stalkers inom Lbtq så heter dom Straight Ally eller Pride Ally och består till största delen av kvinnor men finns ochså män där.

De män som idag kallar sig straight ally var sådana som attackerade och slog ner homosexuella på 90 talet🙄

Man läser ofta feminist journalister som uttrycker sig negativt till vita heterosexuella män och det är just den delen av gang stalking grupperna som inte ville acceptera gay agendan.

Kan hända att dessa vita heterosexuella gang stalkers har bildat egna grupper men dom är dock väldigt tandlösa när dom inte får någon finansiering.

Det är därför åtminstone i min situation så ser jag betydligt mer kvinnliga gang stalkers idag vilket har gjort att gang stalking har ändrat lite karaktär från att ha varit hotfull till mer långdragen psykologiska taktiker🤔

Jag tycker att det är rätt åt dessa manliga gang stalkers att dom äntligen får smaka på egna frukter 😆
Senast redigerad av Anders43J 2024-07-05 kl. 21:39.
Citera
2024-07-05, 21:32
Medlem
Citat:
Det jag syftar på är till för att terrorisera offret, detta görs via voice to skull teknologi där offret hör saker som inte försvinner. Dom gör detta för att bryta ner, förekommer mest i USA.

Det i samband med hot, förföljelse etc är organiserad ” gangstalkning” detta sköts av regeringar vid specifika individer.
Allt annat är Paranoia etc.

Jag är utsatt för V2K just nu. De började för nån månad sen. Oerhört jobbigt.. Hoppas dom slutar snart.
Citera
2024-07-05, 21:33
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
GS-fenomenen är jämförbara med UFOs?

Det handlar om psykologisk manipulation och perception. GS-fenomenet och UFO-fenomenet existerar och vittnen i båda fungerar på samma sätt. MÅNGA har observerat GS och UFO men väldigt FÅ har faktiskt utsatts för påverkan av GS och UFO.

Stater och regeringar har praktiskt sett erkänt att dessa fenomen existerar. Sedan påstår vissa experter i bägge fenomen att det är ofta stater som utför GS och UFO. Alltså att det mesta av UFO som observeras är skapade av människan.
Citera
2024-07-05, 21:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Xutten
Jag är utsatt för V2K just nu. De började för nån månad sen. Oerhört jobbigt.. Hoppas dom slutar snart.

Du är inte död än då är det inte voice to skull teknologi. Man tar självmord om det är äkta voice to skull. Om man inte kan stå ut, för man blir trött, huvudvärk, paranoid etc.

Man vet när det är på riktigt.
Citera
2024-07-05, 21:46
Medlem
Citat:
Du är inte död än då är det inte voice to skull teknologi. Man tar självmord om det är äkta voice to skull. Om man inte kan stå ut, för man blir trött, huvudvärk, paranoid etc.

Jag är inte så kunnig som du verkar vara men om du säger det så..
Citera
2024-07-05, 21:48
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:

Känner du till att "skaparen" av V2K-teknologin CIA-vetenskapsmannen Dr Robert Duncan påstår i sin sketna bok "Project: Soulcatcher" att "vapnet" som används mot måltavlor kallas i DoD för S.A.T.A.N. - Silent Assasination Through Adaptive Networks.

Jag tycker att du har ett intressant namn som djävulen. Extrema kristna tror att demoner är ansvariga för "röster" i huvudet och dessa röster är negativa. I den meningen är det troligen högerkonservative i USA som sponsrar GS.
Citera
2024-07-05, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Känner du till att "skaparen" av V2K-teknologin CIA-vetenskapsmannen Dr Robert Duncan påstår i sin sketna bok "Project: Soulcatcher" att "vapnet" som används mot måltavlor kallas i DoD för S.A.T.A.N. - Silent Assasination Through Adaptive Networks.

Jag tycker att du har ett intressant namn som djävulen. Extrema kristna tror att demoner är ansvariga för "röster" i huvudet och dessa röster är negativa. I den meningen är det troligen högerkonservative i USA som sponsrar GS.

Så med andra ord dör dom som är utsatta för V2K tillslut? Jag tror jag är utsatt på riktigt alltså.. Blir fan rädd nu ju
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in