Citat:
Ursprungligen postat av
FiF
Jag visste inte vad Gangstalking var fram till dess att jag själv drabbades. Så jag har ingen aning om hur det gick till på 90-talet. Men min ganska bestämda uppfattning är att det handlar om nazism, fascism (givetvis) och ev. satanism. Zersetzung och Gangstalking är ju nära kopplat till nazism som i sin tur är kopplat till både fascism och till viss del även satanism.
Med det sagt är det inte självklart att alla känner till det (om det nu är som jag tror). Inte ens politiker som nu har lagt hela Sveriges framtid i händerna på USA och Nato - majoriteten av våra politiska partier har ju visat sig vara positiva till USA och Natos makt över landet och att högern och de högerextrema är det, är ju ingen direkt hemlighet eller en nyhet. De flesta inom det militära är ju ultrakonservativa högeranhängare.
Det har skett en fraktion i gang stalking grupperna sedan 90 talet och jo du har rätt att det fanns en nazistisk inriktning förut men som nu har fått ge vika för liberal vänstern och Lbtq som accepterades till en viss grad så länge dom inte själva behövde acceptera homosexuella men sen blev det problem.
Gang stalkers har haft väldigt stora problem på grund av att deras vita heterosexuella män inte vill acceptera gay agendan det är därför deras vita män ska ersättas av araber och afrikaner.
Om man vill hitta gang stalkers inom Lbtq så heter dom Straight Ally eller Pride Ally och består till största delen av kvinnor men finns ochså män där.
De män som idag kallar sig straight ally var sådana som attackerade och slog ner homosexuella på 90 talet🙄
Man läser ofta feminist journalister som uttrycker sig negativt till vita heterosexuella män och det är just den delen av gang stalking grupperna som inte ville acceptera gay agendan.
Kan hända att dessa vita heterosexuella gang stalkers har bildat egna grupper men dom är dock väldigt tandlösa när dom inte får någon finansiering.
Det är därför åtminstone i min situation så ser jag betydligt mer kvinnliga gang stalkers idag vilket har gjort att gang stalking har ändrat lite karaktär från att ha varit hotfull till mer långdragen psykologiska taktiker🤔
Jag tycker att det är rätt åt dessa manliga gang stalkers att dom äntligen får smaka på egna frukter 😆