2024-07-05, 05:19
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Casiopeia2.0
Ni som har en tjej eller kille, hur ofta har ni sex? Har sex med min flickvän nästan varje dag, ibland 3-4 eller tom 5 ggr per dag, känns som jag aldrig får nog av henne och vill ligga med henne hela tiden haha Och vi har mkt tid att träffas nu eftersom hon har sommarlov nu. Är det normalt att ha sex så mkt? Kan det bli för mkt sex? Vart går gränsen?

När jag var I förhållanden så ville jag knulla hela tiden å till en början var exen med på det, men det kunde bli för mycket för dom i längden. När det tog slut så knullade jag runt som singel så mycket det bara gick. Jag kunde knulla exen flera gånger om dagen i början så det blev en hel del knulla kan jag säga, jag älskar att knulla å gör det gärna när jag får chansen. Jag kallas horbocken, å jag är väl en horbock på sätt å vis.
Citera
2024-07-05, 07:51
Medlem
NiccoJs avatar
Verkar vara många med pittar stora som ett lillfinger här i tråden.
Vi som är utrustade med fb-dase vet att damen behöver en vecka för återhämtning mellan varven.
Citera
2024-07-05, 08:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Verkar vara många med pittar stora som ett lillfinger här i tråden.
Vi som är utrustade med fb-dase vet att damen behöver en vecka för återhämtning mellan varven.

Kvalité över kvantitet menar du?
Citera
2024-07-05, 11:12
Var tredje dag är det mest normala. OCH lagom.
Senast redigerad av Blackrose23 2024-07-05 kl. 11:14.
Citera
2024-07-05, 14:16
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blackrose23
Var tredje dag är det mest normala. OCH lagom.

Ajdå, här tar det numera kanske en vecka att ladda om. Jaja, men man får väl vara glad ändå, är väl kanske inte meningen att gammalt folk ska göka över huvud taget. Lite förvånad för övrigt att inte TS har malt på om att hans flickvän bara är 16 år.
Citera
2024-07-05, 14:31
Medlem
Bandoliers avatar
De första två-tre veckorna är det några gånger per dag.
När tiden gått och man flyttat ihop så sjunker frekvensen gradvis från 4-5 gånger till 1-2 gånger i veckan. Mer sällan än så vill jag inte ha det.
Nu på semestern sker det oftare - typ varannan dag.
Citera
2024-07-05, 16:21
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Ajdå, här tar det numera kanske en vecka att ladda om. Jaja, men man får väl vara glad ändå, är väl kanske inte meningen att gammalt folk ska göka över huvud taget. Lite förvånad för övrigt att inte TS har malt på om att hans flickvän bara är 16 år.

Ojdå! En hel vecka för att ladda om? 😲
Citera
2024-07-05, 16:29
Medlem
När man ska skaffa barn. Annars ser jag inte det som något normalt.
Citera
2024-07-05, 16:31
Medlem
Det varierar över tid men visst har det gått ned med åldern. När jag var 25 så var det 8-13 gånger per dag. Några flickor och fruar senare skulle jag säga att snittet ligger på 3-5 gånger per dag. Jag är 55 och min fru är 43 så åldern tar ut sin rätt för oss båda.
Citera
2024-07-05, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knickedick108
Det varierar över tid men visst har det gått ned med åldern. När jag var 25 så var det 8-13 gånger per dag. Några flickor och fruar senare skulle jag säga att snittet ligger på 3-5 gånger per dag. Jag är 55 och min fru är 43 så åldern tar ut sin rätt för oss båda.
Seriöst? Jag klarar knappt runka 1 gång om dagen..
Citera
2024-07-05, 17:06
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knickedick108

Förstår att du tar igen för förlorade år, men jag måste ju bara fråga, hur fan pallar du med och får tid över att göka 3-5 gånger dagar när du jobbar?
Citera
2024-07-05, 18:34
Medlem
Bootlockers avatar
Vi ligger med varandra 3 gånger per vecka.
Vi blir båda mycket frustrerade om det går längre tid mellan våra orgasmer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in