Citat:
Ursprungligen postat av
tempeZZt
Skriver under på Plantnet som föreslogs ovan.
Halva nöjet med att undersöka blommor i naturen är väl att bläddra i florböckerna där hemma? Blir lite skattjakt av det hela om man är intresserad av sånt.
Appen blir väl en sista utväg eller?