2024-07-04, 13:38
Medlem
Vad är grejen med att hon skaffat 5+ nya snapchat konton senaste dagarna?
Blir hon avstängd pga nakenhet?
Citera
2024-07-04, 13:48
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jikokok
Vad är grejen med att hon skaffat 5+ nya snapchat konton senaste dagarna?
Blir hon avstängd pga nakenhet?
Undrat detta också. Hon blir ju avstängd efter några dagar bara. Bryter det mot reglerna att sälja röven på snap?

Samtidigt har jag en becknarsnap jag köpt av i flera år som aldrig blivit avstängd.

Nu är det akut hemlöshet igen. Någon flashbackare som kan tänkas hyra ut en sovplat åt Alvish mot en mindre ersättning?
Citera
2024-07-04, 14:44
Medlem
https://ibb.co/4RzXsvC

Senaste storyn om varför hon inte bor hos morsan
Citera
2024-07-04, 15:06
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sammagamlavanliga

Vem skulle vilja att ens barn ligger hemma hos en på dagarna och säljer porrvideos och drar hem allehanda trash att knarka med medans man själv är på jobbet?

Mamman är medberoende men gör vad hon kan för att hjälpa och det är att klippa kontakten och inte ge några pengar, helt rätt val men verkar inte hjälpt Alva ännu.
Citera
2024-07-04, 21:12
Medlem
Rashygiens avatar
Hennes morsa är ju mycket snyggare än henne, speciellt om man räknar med åldersskillnaden.
Citera
2024-07-05, 06:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
https://i.postimg.cc/MK9RkL4T/Screenshot-20240629-063849-Instagram.jpg

Jag gillar prissättningen

Vill man se när Alva drar fram fläskpattarna är det helt klart värt med 6 mån.

Vad är det hon exakt säljer för "vip premium"? Är det helnakna bilder? Hon la ju upp en tröja med slöja när hon var tillsammans med sitt ex och sa att "detta är religionen för mig". Vad hände med de tankarna? Vad säger islam om detta?

O vem fan vill betala för att se bilder på en tjock, trashy, motbjudande, ful dvärg? Jag hade betalat pengarna för att glömma bort hennes existens.
Citera
2024-07-05, 08:39
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rashygien
Hennes morsa är ju mycket snyggare än henne, speciellt om man räknar med åldersskillnaden.

Mamman tränar två pass om dagen, knarkar och dricker inte samt äter hälsosamt. Dom flesta 50 åringar som lever så ser rätt fräscha ut.
Citera
2024-07-05, 08:41
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sammagamlavanliga

Får känslan av att den ”privata anledningen” är hennes pappa. Han har nog satt stopp för hennes trams och brutit kontakten. Då blir det svårt för mamman att släpa hem den vuxna kvinnan till dotter för 50e gången.
Citera
2024-07-05, 09:13
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bellesblues
Får känslan av att den ”privata anledningen” är hennes pappa. Han har nog satt stopp för hennes trams och brutit kontakten. Då blir det svårt för mamman att släpa hem den vuxna kvinnan till dotter för 50e gången.
Givetvis är det så, mammor brukar vara mer förlåtande medans pappan vet vad som måste göras och tar action.

Kan inte ens föreställa mig hur hemskt det skulle vara att som pappa få reda på att sin dotter säljer bilder på fittan istället för att söka ett jobb. Alva är ett riktigt jävla trash, ingen respekt alls för personerna som gav henne liv.

Hon borde tvångsskickas på behandling då hon inte kan ta hand om sig själv.
Citera
2024-07-05, 09:16
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frideric
Vad är det hon exakt säljer för "vip premium"? Är det helnakna bilder? Hon la ju upp en tröja med slöja när hon var tillsammans med sitt ex och sa att "detta är religionen för mig". Vad hände med de tankarna? Vad säger islam om detta?

O vem fan vill betala för att se bilder på en tjock, trashy, motbjudande, ful dvärg? Jag hade betalat pengarna för att glömma bort hennes existens.
Hon säljer nog allt, både bilder på fittan och knull / pullvideos på toaletten hos en polare som hon sover på soffan hos.

Hon säljer säkert fittan i smyg också, skulle inte förvåna mig om hon dyker upp på rosa sidorna.
Citera
2024-07-05, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frideric

Citat:
Ursprungligen postat av bellesblues

Är inte föräldrarna skilda?
Citera
2024-07-06, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Nu säger hon på story att hon är hemlös lol

Lägg upp printscreen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto