Hörde Bojan nu när tjejerna vann brons i Australien.
Hur pratar han? Försöker han prata poetiskt? Försöker han härma Albert Svanberg?
Han pratar med sån ilska även när han pratar positivt.
Vad tycker ni? Jag tycker det låter jättelöjligt....
Senast redigerad av Korinne 2023-08-19 kl. 13:03.
Hur pratar han? Försöker han prata poetiskt? Försöker han härma Albert Svanberg? Han pratar med sån ilska även när han pratar positivt.
Blatten i honom som gör det. Aggresivitet är deras svar på allt, även glädje.
Hur pratar han? Försöker han prata poetiskt? Försöker han härma Albert Svanberg?
Han pratar med sån ilska även när han pratar positivt.
Behöver jag säga mer än SERB jävla dregg helt enkelt smatterprata på ortendialek, en begripasigpåare av rang
Hur fan får han ens uppträda med sitt jävla flottiga hår i Sivil TV?
Inte bara Erik Niva som sätter på sin yngre kollega alltså. Ingen skräll att Bojan har det kul med lammkött i sänghalmen. Frågan är hur länge det håller dock. Den gode Bojan är känd för att vara ombytlig och tröttna snabbt när han fått doppa i en het kollega.
Inte bara Erik Niva som sätter på sin yngre kollega alltså. Ingen skräll att Bojan har det kul med lammkött i sänghalmen. Frågan är hur länge det håller dock. Den gode Bojan är känd för att vara ombytlig och tröttna snabbt när han fått doppa i en het kollega.
Lär väl inte hålla men för stunden så fungerar väl Saga för han, Hade inte hon en tjej tidigare eller har jag nu missat men hur som underbart är kort!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!