Citat:
Ursprungligen postat av
Atessla
Det var igår som jag stötte på en kille som jag hatat länge, han såg men precis när han kom runt ett hörn och fick nog världens chock när han såg mig och vände i 180 grader och börja springa,eftersom han har gömt sig för mig ett bra tag då han snackat skit och skyldig mig pengar.
Jag började springa efter, och jag är rätt så snabb, kom ikapp han så stannade han upp, så jag hoppade på han och började slå han som fan, han låg ner men jag fortsatte puckla på han i ansiktet, han låg och skakade som fan, man kunde se benen skaka, men jag fortsatte även om han skyddade ansiktet.
Jag skrek på han med massaslagord, tog upp hans halvdruckna fanta och hällde över han, sedan fick jag flippen och sa till min kompis, ''ta fram kniven'' så låtsades min kompisen ta fram den(han låg nu och grinade), vi hade ju ingen kniv men skulle skrämma han, då började han skrika som helvete att jag inte skulle sticka han, så han reste sig upp, men precis då knäade jag han i huvudet och skrek på han och landade några smällar i hans ansikte, bad han tömma sina fickor, väska.
När jag såg hur han skakade i efterhand och såg hur trasiga skor han hade fick jag liksom en zap i huvudet och gick där ifrån.
Även om han är en fitta och förtjänar mer än det där, och tro mig, han har våldtagit blåst och mer, så ångrar mig, har jag problem med min ilska ? Ska jag be om förlåt även om han är världens äckligaste fitta?
Vad kan jag få för straff för detta?
Är du verkligen inte från Mellanöstern?
Ditt beteende är ovanligt för en svensk.
Har du ADHD pga ditt våldsamma humör att du inte kan behärska dig själv?
Går du klädd i Adidasplagg?
Civiliserade Européer beter sig inte på det viset som du har gjort mot en annan människa.
Däremot om du skulle vara Adidaskramare med becknarväska på magen, impulsiv och dysfunktionellt obalanserad = 100% kriminellt MENA beteende!!
MENA har den sortens attityd och mentalitet att det är manligt att slå ner andra människor för att kunna hävda sig inför brush.
MENA har i alla tider alltid haft ett dåligt rykte, bra eller usla individer spelar ingen roll man drar alla över en kam oavsett vad som händer i samhället.
MENA bottenskrap som vill bli fruktade av samhället kallas för uppmärksamhetshoror.
Spekulerar att du efter förnedringsmisshandeln gick till alla brush i nätverket och skröt över dina vuxna handlingar att du hade förnedrat killen vilket heller inte är ovanligt hos er, det är så ni skaffar status i krangänget genom självskryt.
Tufft mannen!
Det finns bra MENA men dom är i minoritet jämfört med skit MENA som enbart finns i överflöd och hela tiden märks genom att vara skräniga.
Dina föräldrar måste vara riktigt stolta över dig.
Sverige behöver mer av er sort.
Bra jobbat.
Förnedringsmisshandlaren sitter väl inne eller så är han död sedan länge?