Citat:
Ursprungligen postat av
Eatler
Alla ni som tycker det är perverst med någonting så naturligt som nakenbad, är ni islamister eller har ni bara blivit islamiserade? Vi svenskar är bekväma nakna ihop, i alla fall med samma kön. Ett nakenbad är ett nakenbad, vill man inte bada naken får man bada någon annanstans.
Nej det är väl just precis det vi inte har blivit och ja det är något perverst över det där med nakenbad!
Det är inte naturligt. Om herren velat vi skulle bada nakna så hade han väl sett till så vi aldrig uppfunnet badkläder?
Där jag bodde i Sverige hade vi ca 3 nakenbad och de låg alla en bra bit från de normala stränderna för att just inte man skulle råka komma dit av misstag då det visade sig att väldigt många besökare smet upp i skogsdungen 200 meter från stranden och idkade könsumgänge.
Försök inte påstå att nakenbad och sex det inte är nära besläktat med varandra för annars hade de inte lagt alla nudist stränder en bit från de normalas stränder.
Nu till tråden så gjorde fortfarande enligt min mening mamman fel som tog med sin dotter till detta stället! Sedan så får man också respektera ställets regler att är det naket så är det naket som gäller.
Därför gjorde det rätt som nekade 16 -åringen att komma in. Felet badet "kan" ha gjort är att försöka tvinga flickan klä av sig naken.
Kan du och andra inte se att det är mamman som betett sig jävligt gränslöst fel i detta så är det ju nog ni som har lite fel i skallen. Man tar inte med sig underåriga barn till dessa ställen och man gråter sedan inte ut i pressen om saken.
Jag förstår mamman vill vara anonym för jag tror folk i hennes närhet redan upplyst henne om att hon gjorde ett jäkla fel och nu rädd för att möta konsekvenserna.