Citat:
Ursprungligen postat av
RiktigTI
PAY-BACK FOR WAY-BACK!
Sanningen är dessvärre att ens egna föräldrar inte kommer erkänna att de deltagit i det här även om min egna moder har öppet sagt vilka hon "tror" att det är samt att hon "tror" att det har med sjukdomar att göra. Alltså i hennes "bedömning" vill de undersöka oss för "sjukdomar" eller vad som "finns i huvuden". Jag vet i första hand att hon är rekryterad så det hon påstår är liknande saker som andra påstått som vänner och bekanta när vi ifrågasätter deras GS-aktioner mot oss. Inte nog att de ibland hävdar att det har med "sjukdom" att göra men även att de ansvariga (våra handlers/de som koordinerar) är "psykopater".
Frågan är om de har blivit tillsagda att säga det här när vi ifrågasätter eller om det är sanningen? Hur vet olika personer att våra handlers är psykopater? Är det så uppenbart i deras vår sociala krets kontakt att de har med psykopater att göra? Hur kan de vara säkra i sin beskrivning? Ingen har liksom sagt att de är "narcissister" eller "staten". Bara "psykopater". Av allt döma har våra närmaste förövare som familj och vänner blivit svurna till hemlighet, skrivit sekretesskontrakt, eller hotade, betalda etc.
De verkar styra samhället genom kriminella social engineering-program som GS och då antar jag att psykopater passar för den rollen eftersom de saknar empati och ånger. I andra ord: perfekta i den mening att de aldrig kommer att visselblåsa då de saknar samvete.
Jag tror också att de vill att vi ska ödsla tid på att "upptäcka dem" eftersom då spelar vi deras spel vilket är precis vad de vill. Deras GS-system är skapad för att verka osynligt oavsett hur mycket "bevis" vi samlar. Med det sagt: de som kan verkligen avslöja det är att samla förövare som familjemedlemmar från olika familjer till måltavlor och övertyga dem att byta sida och avslöja deras kontakt med våra handlers. Vad tror du? Jag tror att våra familjer och vänner känner sig också hotade i att avslöja operationen vilket de vet är kriminell och att det är psykopater bakom det som driver det med enorma resurser för spioneri och påverkan.
Jag tror att det kan skilja från fall till fall, beroende på vem TI är och hur hens liv ser ut. I mitt fall är jag ganska säker på att första kontakten togs med en familjemedlem, som troligen fick bra betalt för att sälja ut mig och frysa ut mig från övriga familjen. Ytterligare en familjemedlem har t.ex medverkat till att min, då nyinköpta bil omgående blev preparerad med någon form av teknik, typ GPS-tracker eller liknande i syfte att kunna förfölja mig överallt.
Utöver detta finns
"hämnaren" som jag kallar den som har initierat hela operationen genom att själv vara del av GS-verksamheten och den som så att säga har "anmält" dig för hela operationen och sett till att första familjemedlemmen blivit kontaktad. Det KAN också vara så att "hämnaren" är en förälder som en gång i tiden, kanske redan som nyfödd sålde dig till detta "program". Det finns ju TI:s som påstår sig ha varit utsatta hela sina liv.
Sen flyter det bara på - alla som du känner och jobbar med kontaktas. Beroende på vem som kontaktas, försöker man komma upp med olika anledningar till att TI t.ex "måste" övervakas. TI "mår dåligt", TI "sköter inte sitt jobb", TI misstänks ha "drog och eller alkoholproblem", Ti misstänks vara "psykiskt sjuk", sysslar med något "kriminellt" osv, osv...
Framför allt vill de hitta fiender till dig som av någon anledning vill se dig lida och de är lätta att få med i operationen. Det kan vara konkurrenter i ditt yrke, någon kund på ditt jobb som hävdar sig vara missnöjd med dig, ett galet ex som tycker sig ha rätt att "hämnas". TI:s "fiender" får kontakt via nätverket och går gemensamt ihop för att elda på förtalskampanjen och trakasserierna.
Och uppenbarligen så köper folk, till och med familj och vänner, vad de nu än får höra.

Det bör alltså vara auktoriteter av något slag som lyckas få folk att tro på skvallret. T.ex en bror, syster en mor eller far som påstår sig vara "orolig" för sin son eller dotter så att.... om man kunde "hjälpa till" att hålla lite koll? Eller någon annan typ av auktoritet från polisen, kommunen, militären etc som påstår sig behöva "spana" på TI av någon anledning. Eller en f.d arbetsgivare...
Sanningen är att TI inte kan lita på
EN ENDA person i sin omgivning. Så att din mor nämner "sjukdom", "psykopater" osv kan vara ett sätt att försöka förleda dig. Men hon har rätt i att det är psykopater som ligger bakom - ingen
icke mentalt störd person utsätter folk för den här typen av tortyr, trakasserier, övervakning och med den, all den strålning som både skadar och kan ta död på TI.
Jag tror att åtminstone en av mina familjemedlemmar har blivit hotad. Och en nära vän till den familjemedlemmen råkade ut för den märkliga händelse som jag beskrev tidigare i ett inlägg, där hen plötsligt blev paralyserad och föll till marken. Ytterligare en familjemedlem, är jag ganska säker på har fått betalt och det är den familjemedlem som initierade allting och frös ut mig från övriga familjen.
Du kan ha rätt i att det är "ett spel". Men i mitt fall tror jag att det handlar om politisk förföljelse (många SD:are är GS, liksom vissa av mina familjemedlemmar och mina fysiska förföljare). Jag är även starkt kritisk till USA:s (militär, Nato) metoder för att nå världsherravälde. Men när människor kontaktas för att delta i GS så får de nog höra något helt annat än att det handlar om politisk förföljelse, t.ex "psykisk sjukdom, TI måste "observeras". Därmed inte sagt att det även kan handla om annat eller börja att handla om annat med tiden. Det finns folk i din närhet som kan tjäna på din död - follow the money.
Och de flesta i ens kontaktnät kan nog inte ens föreställa sig att detta egentligen handlar om psykologisk krigföring, tortyr och grova trakasserier i syfte att försöka förstöra TI:s hela liv, ekonomi, hem, sociala relationer, psykiska och fysiska hälsa. De kan absolut inte föreställa sig att någon vill avliva dig eller att försöka få dig att själv ta ditt liv.
De flesta GS blir lurade och det gäller både familjemedlemmar, grannar, arbetskamrater och GS-stalkarna som ränner efter dig överallt.
Vad gäller övervakningen av ens hem, ens bil, ens datorer och telefoner - detta är på välorganiserad och avancerad nivå. Stingrays, radarsystem, gps eller liknande signalsystem för att förfölja din bil och sen alla dessa GS-stalkare som förföljer dig, kör förbi ditt hus så fort du går ut (spanar på ditt hem dygnet runt och står beredda ute i buskarna), filmar och fotar dig överallt osv.
Jag är ganska säker på att militären, kommunen, grannsamverkan och polisen är involverade i GS. Inklusive företag och privatpersoner som anlitats av dem. Jag tror att militären med USA/Nato i spetsen är upphovsmakarna och de som styr övriga myndigheter och instanser. Jag är övertygad om att de använder sig av framför allt högerextremt fot-folk, högerkonservativa kriminella grupper och organisationer och partier som t.ex SD och deras nazistiska kopplingar i olika organisationer. Nato-Nazi, som sagt.