2024-07-02, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
... Med det sagt: de som kan verkligen avslöja det är att samla förövare som familjemedlemmar från olika familjer till måltavlor och övertyga dem att byta sida och avslöja deras kontakt med våra handlers. Vad tror du? ...

Låter som en strålande ide. Vad som behövs är några utanför TI-sfären som kan vittna. Som nu är handlar det ju bara om ett gäng TI som bara vill prata av sig och komma med allt märkligare och osammanhängande påståenden.

Jag föreslog tidigare att du skulle be dina anhöriga och vänner avge skriftliga vittnesmål - gärna vidimerade av någon utomstående. Utan det handlar det bara om hörsägen som kan förklaras med en störd perception i kombination med konfirmeringsbias.

Citat:
... Sanningen är dessvärre att ens egna föräldrar inte kommer erkänna att de deltagit i det här ...

För en utomstående känns detta väldigt märkligt, ja på gränsen till otänkbart. De flesta föräldrar är beredda att gå väldigt långt för att skydda sina barn.

Kan bara konstatera att TI's verkar ha en väldigt märklig relation med sina anhöriga.
Citera
2024-07-02, 12:10
Medlem
Alla deltagare i denna tråd sitter inlåsta på psyket?
Citera
2024-07-03, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ConspiracyHunter
Du säger

Vill du dela dina bevis där?
Jag som företagare tjänar på den som arbetar, inte deras sexuella läggning. Om du som arbetsgivare frågar om en anställds sexuella läggning lär du få böter så din verksamhet inte blir lönsam.

Då vet du vilken makt dom har oberoende om du marknadsför dig som hbtq vänlig eller inte så är du ändå tvungen att samarbeta med dom rena maffian 🙄

Jag antar också att man som företagare får bidrag från hbtq föreningar om man anställer en öppet homosexuell person.

Gang stalkers verkar vara väldigt angelägna att delta i hbtq frågor varför jo för att det är frågan om otroligt mycket pengar 🤔
Senast redigerad av Anders43J 2024-07-03 kl. 10:45.
Citera
2024-07-03, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
Du tror inte det blir svårt för er att organisera er?

Ni har ju helt olika uppfattning om vad ni utsätts för, du pratar ju t.ex väldigt mycket om "strålning" medan andra TI inte alls vill prata i de termerna utan är mer inne på psykologi. Ni har ju även extremt olika åsikter om vem som är boven i dramat. Du säger ju militären medan andra pratar om frimurare, kristna, nazist-bolsjeviker och till och med "Hbtq föreningar".

Ni känns inte som en homogen grupp så det blir nog väldigt svårt för er att organisera er. Och av samma skäl blir det ju svårt att få till något större gehör hos JO/JK/MSM, det finns liksom ingen riktig röd tråd i era utsagor. Någon yrar om röda bilar och en annan yrar om signalspaningsfartyg och DEW.

Om du (mot förmodan) är intresserad så har det gjorts en vetenskaplig studie av vad ni TI tror er vara utsatta för. Och det är extremt spretigt. T.ex så anser 24% att de har någon form av implantat i kroppen. Och det är endast drygt hälften som anser sig vara utsatta för elektronisk övervakning. Det enda ni är riktigt överens om är att ni är förföljda.

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC7178134/

Det är ett faktum att organiserad stalking finns och det är hela poängen med att vara en T.I. Du får inte veta hur det går till på det sättet. Det är ju självklart då att vi alla har olika teorier. Men en sak är vi enade om iallafall och det är att vi är T.I’s.. Vilket vi alla är missnöjda med.
Citera
2024-07-03, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xutten
Det är ett faktum att organiserad stalking finns ...

GS som det beskrivs i den här tråden? En internationell och hemlig organisation som övervakar, förföljer och torterar oskyldiga Svenssons 24/7/365 i tiotals år och utan något uppenbart syfte. Och där anhöriga, vänner, arbetsgivare, läkare, polisen och åklagare alla är med och konspirerar mot den oskyldige svennen. Och där ingen av de inblandade någonsin har trätt fram och berättat om organisationen.

Nej det är verkligen inget faktum - snarast tvärtom. Det är högst osannolikt att det förekommer.

Men visst, syftar du på att Säpo skuggar terrorister, mobbing på en arbetsplats eller grannosämja i någon håla så visst.

Citat:
Ursprungligen postat av Xutten
Har du några tips angående detta med läggning som dom försöker ändra? Hur går det för dig nu? Håller dom fortfarande på med läggningen? Dom försöker på mig med men det är inte jag och jag har aldrig vart så.. Hur länge håller dom på??

Och det är extremt osannolikt att dels någon "hbtq-förening" försöker omvända dig sexuellt och dels att den hbtq-föreningen är en del av en hemlig världsomfattande GS-organisation.
Senast redigerad av WilleGarvin 2024-07-03 kl. 11:09.
Citera
2024-07-03, 13:03
Medlem
Citat:
PAY-BACK FOR WAY-BACK!

Sanningen är dessvärre att ens egna föräldrar inte kommer erkänna att de deltagit i det här även om min egna moder har öppet sagt vilka hon "tror" att det är samt att hon "tror" att det har med sjukdomar att göra. Alltså i hennes "bedömning" vill de undersöka oss för "sjukdomar" eller vad som "finns i huvuden". Jag vet i första hand att hon är rekryterad så det hon påstår är liknande saker som andra påstått som vänner och bekanta när vi ifrågasätter deras GS-aktioner mot oss. Inte nog att de ibland hävdar att det har med "sjukdom" att göra men även att de ansvariga (våra handlers/de som koordinerar) är "psykopater".

Frågan är om de har blivit tillsagda att säga det här när vi ifrågasätter eller om det är sanningen? Hur vet olika personer att våra handlers är psykopater? Är det så uppenbart i deras vår sociala krets kontakt att de har med psykopater att göra? Hur kan de vara säkra i sin beskrivning? Ingen har liksom sagt att de är "narcissister" eller "staten". Bara "psykopater". Av allt döma har våra närmaste förövare som familj och vänner blivit svurna till hemlighet, skrivit sekretesskontrakt, eller hotade, betalda etc.

De verkar styra samhället genom kriminella social engineering-program som GS och då antar jag att psykopater passar för den rollen eftersom de saknar empati och ånger. I andra ord: perfekta i den mening att de aldrig kommer att visselblåsa då de saknar samvete.

Jag tror också att de vill att vi ska ödsla tid på att "upptäcka dem" eftersom då spelar vi deras spel vilket är precis vad de vill. Deras GS-system är skapad för att verka osynligt oavsett hur mycket "bevis" vi samlar. Med det sagt: de som kan verkligen avslöja det är att samla förövare som familjemedlemmar från olika familjer till måltavlor och övertyga dem att byta sida och avslöja deras kontakt med våra handlers. Vad tror du? Jag tror att våra familjer och vänner känner sig också hotade i att avslöja operationen vilket de vet är kriminell och att det är psykopater bakom det som driver det med enorma resurser för spioneri och påverkan.

Jag tror att det kan skilja från fall till fall, beroende på vem TI är och hur hens liv ser ut. I mitt fall är jag ganska säker på att första kontakten togs med en familjemedlem, som troligen fick bra betalt för att sälja ut mig och frysa ut mig från övriga familjen. Ytterligare en familjemedlem har t.ex medverkat till att min, då nyinköpta bil omgående blev preparerad med någon form av teknik, typ GPS-tracker eller liknande i syfte att kunna förfölja mig överallt.

Utöver detta finns "hämnaren" som jag kallar den som har initierat hela operationen genom att själv vara del av GS-verksamheten och den som så att säga har "anmält" dig för hela operationen och sett till att första familjemedlemmen blivit kontaktad. Det KAN också vara så att "hämnaren" är en förälder som en gång i tiden, kanske redan som nyfödd sålde dig till detta "program". Det finns ju TI:s som påstår sig ha varit utsatta hela sina liv.

Sen flyter det bara på - alla som du känner och jobbar med kontaktas. Beroende på vem som kontaktas, försöker man komma upp med olika anledningar till att TI t.ex "måste" övervakas. TI "mår dåligt", TI "sköter inte sitt jobb", TI misstänks ha "drog och eller alkoholproblem", Ti misstänks vara "psykiskt sjuk", sysslar med något "kriminellt" osv, osv... Framför allt vill de hitta fiender till dig som av någon anledning vill se dig lida och de är lätta att få med i operationen. Det kan vara konkurrenter i ditt yrke, någon kund på ditt jobb som hävdar sig vara missnöjd med dig, ett galet ex som tycker sig ha rätt att "hämnas". TI:s "fiender" får kontakt via nätverket och går gemensamt ihop för att elda på förtalskampanjen och trakasserierna.

Och uppenbarligen så köper folk, till och med familj och vänner, vad de nu än får höra. Det bör alltså vara auktoriteter av något slag som lyckas få folk att tro på skvallret. T.ex en bror, syster en mor eller far som påstår sig vara "orolig" för sin son eller dotter så att.... om man kunde "hjälpa till" att hålla lite koll? Eller någon annan typ av auktoritet från polisen, kommunen, militären etc som påstår sig behöva "spana" på TI av någon anledning. Eller en f.d arbetsgivare...

Sanningen är att TI inte kan lita på EN ENDA person i sin omgivning. Så att din mor nämner "sjukdom", "psykopater" osv kan vara ett sätt att försöka förleda dig. Men hon har rätt i att det är psykopater som ligger bakom - ingen icke mentalt störd person utsätter folk för den här typen av tortyr, trakasserier, övervakning och med den, all den strålning som både skadar och kan ta död på TI.

Jag tror att åtminstone en av mina familjemedlemmar har blivit hotad. Och en nära vän till den familjemedlemmen råkade ut för den märkliga händelse som jag beskrev tidigare i ett inlägg, där hen plötsligt blev paralyserad och föll till marken. Ytterligare en familjemedlem, är jag ganska säker på har fått betalt och det är den familjemedlem som initierade allting och frös ut mig från övriga familjen.

Du kan ha rätt i att det är "ett spel". Men i mitt fall tror jag att det handlar om politisk förföljelse (många SD:are är GS, liksom vissa av mina familjemedlemmar och mina fysiska förföljare). Jag är även starkt kritisk till USA:s (militär, Nato) metoder för att nå världsherravälde. Men när människor kontaktas för att delta i GS så får de nog höra något helt annat än att det handlar om politisk förföljelse, t.ex "psykisk sjukdom, TI måste "observeras". Därmed inte sagt att det även kan handla om annat eller börja att handla om annat med tiden. Det finns folk i din närhet som kan tjäna på din död - follow the money.

Och de flesta i ens kontaktnät kan nog inte ens föreställa sig att detta egentligen handlar om psykologisk krigföring, tortyr och grova trakasserier i syfte att försöka förstöra TI:s hela liv, ekonomi, hem, sociala relationer, psykiska och fysiska hälsa. De kan absolut inte föreställa sig att någon vill avliva dig eller att försöka få dig att själv ta ditt liv. De flesta GS blir lurade och det gäller både familjemedlemmar, grannar, arbetskamrater och GS-stalkarna som ränner efter dig överallt.

Vad gäller övervakningen av ens hem, ens bil, ens datorer och telefoner - detta är på välorganiserad och avancerad nivå. Stingrays, radarsystem, gps eller liknande signalsystem för att förfölja din bil och sen alla dessa GS-stalkare som förföljer dig, kör förbi ditt hus så fort du går ut (spanar på ditt hem dygnet runt och står beredda ute i buskarna), filmar och fotar dig överallt osv.

Jag är ganska säker på att militären, kommunen, grannsamverkan och polisen är involverade i GS. Inklusive företag och privatpersoner som anlitats av dem. Jag tror att militären med USA/Nato i spetsen är upphovsmakarna och de som styr övriga myndigheter och instanser. Jag är övertygad om att de använder sig av framför allt högerextremt fot-folk, högerkonservativa kriminella grupper och organisationer och partier som t.ex SD och deras nazistiska kopplingar i olika organisationer. Nato-Nazi, som sagt.
Senast redigerad av FiF 2024-07-03 kl. 13:37.
Citera
2024-07-03, 14:36
Medlem
Jag har varit TI på riktigt men kan inte kalla det att jag varit utsatt för GS. Det hela började med att jag jobbade inom försvarsbranschen i ett utlandssamarbete som var politiskt känsligt.
Tekniken som togs fram i detta projekt var mycket avancerad, det finns inget motsvarande i Sverige idag trots att det är 15 år sen den levererades.

Min historia som TI började med en hemlig konferens som var telefonfri. Telefonerna var utanför rummet men när jag kom ut hade min telefon flyttats från ytterfickan till innerfickan, där la jag aldrig telefonen.

Efterföljande natt plingade telefonen till och var nästan urladdad på morgonen. Jag hade blivit informerad om att det går att göra telefonen till en bugg via manipulering av den. Ljudinspelaren startas utifrån och ljudfilen laddas sedan ner. Jag blev orolig att det var detta som hänt och lämnade in telefonen till Säk för undersökning. Då jag och mina kollegor pratade mycket hemligheter var det klart obra om jag hade
blivit buggad.

Efter detta började mycket obehagliga händelser utspela sig. Jag blev bevakad av en svart skåpbil som normalt står på min arbetsplats. Bilen gjorde utfall (gasade) mot mig.
Jag har lagt regnr på minnet. Jag kände igen personer från underrättelsetjänsten på tunnelbanan. Jag upplevde mig bevakad. Jag skaffade mig en enkel knapptelefon som ersättning för den inlämnade. Okända röstmeddelanden började dyka upp trots att telefonen var på. Det var bl.a ett utländskt meddelande som jag upplevde som obehagligt.
Jag började efter dessa händelser att bli paranoid och fick hjälp av kollegor och flickvän att lägga in mig på psyket.
En natt på psyket kom en man som inte identifierade sig. Han började omedelbart ställa tjänstefrågor, vissa om detaljer bara ett fåtal kände till. Det blev ett förhör men jag var kort i mina svar, mannen hade ju inte identifierat sig. Han kom garanterat från svensk hemlig säkerhetstjänst som kunde göra så utan att det journalfördes. Det fanns ett vittne. En skötare var med i rummet, men denna nekade senare till att komma ihåg nåt förhör. Jag har senare fått veta att förhöret var olagligt. Efter episoden på psyket återgick jag i jobb. Officiellt hade jag ”gått in i väggen” men allt var som vanligt. Telefonen jag hade lämnat in låg i mitt säkskåp på jobbet. Jag fick ingen återmatning.

Sen dröjde det cirka ett år innan det drog igång på nytt. Jag hade tagit fram en ny uppfinning som var ett skydd mot radarstyrda vapen. Denna uppfinning rönte stort intresse (och blev senare hemligstämplad av staten)
och dragning hölls för försvarsmaktsrepresentant såväl som för FMV.
Jag började inse att uppfinningen (som jag bara jobbade med hemma i min firma, den hade inget med mitt ordinarie arbete att göra) var skyddsvärd och skaffade mig ett säkskåp hem där jag låste in min simuleringsdator varje kväll.

I denna period var jag på ett möte på FRA och som brukligt måste man låsa in sin telefon i små boxar vid vakten. Man får nyckeln till boxen. När jag kom ut och öppnade boxen fann jag att nån hade stulit mitt simkort. Min dåvarande sambo tyckte att jag skulle polisanmäla FRA. Det kunde jag ju inte göra.
En tid därefter fann jag min simuleringsdator, som jag hade låst in i säkskåpet kvällen innan, i min väska på jobbet. Jag åkte hem men inga tecken på inbrott. Någon eller några hade alltså obemärkt tagit sig in i mitt hem, öppnat säkskåpet, och fraktat datorn till mitt jobb och lagt i väskan under lunchen.
Jag förstod vinken att jag inte skulle ha materialet hemma men blev förbannad på tillvägagångssättet så jag tog hem datorn igen.

Det var fler smått bisarra händelser som inträffade under denna period. Jag hade tagit fram en krypterad backup på min data och gömt USBn hemma. Efter psyket var denna USB borta. Men efter FRA-incidenten ett år senare fann jag att att informationen på denna sticka hade lagts på en av mina tomma USBer i hemmet.

Jag hade alltså haft obemärkt hembesök igen. Det hela var obehagliga upplevelser och inom psykvården blev jag inte trodd, jag vågade inte berätta så mycket heller, men de kallade det vanföreställningar och psykos.

Några år efteråt var jag tillsammans med några kollegor på tjänsteresa i USA. En kväll berättade jag om övervakningen jag blivit utsatt för. Samma natt hade jag besök på hotellrummet. En tom sportdrycksflaska som jag aldrig sett låg nedanför sängen precis där man kliver upp i den och ett notatblock på nattduksbordet var nästan tomt, det hade varit full innan.

Jag har lagt händelserna bakom mig och från 2017 har det varit lugnt. Då vaknade jag upp till den riktiga världen med alla dess informationslager.
Men jag tror inte på GS som det beskrivs i tråden. Visst förekommer övervakning av individer av olika anledningar, inklusive ockulta sådana, det har jag lärt mig.
Men en extremt organiserad GS som involverar värvade familjemedlemmar har jag svårt att ta till mig.
Citera
2024-07-03, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OldCrow
Jag har varit TI på riktigt men kan inte kalla det att jag varit utsatt för GS. Det hela började med att jag jobbade inom försvarsbranschen i ett utlandssamarbete som var politiskt känsligt.
Tekniken som togs fram i detta projekt var mycket avancerad, det finns inget motsvarande i Sverige idag trots att det är 15 år sen den levererades.

Min historia som TI började med en hemlig konferens som var telefonfri. Telefonerna var utanför rummet men när jag kom ut hade min telefon flyttats från ytterfickan till innerfickan, där la jag aldrig telefonen.

Efterföljande natt plingade telefonen till och var nästan urladdad på morgonen. Jag hade blivit informerad om att det går att göra telefonen till en bugg via manipulering av den. Ljudinspelaren startas utifrån och ljudfilen laddas sedan ner. Jag blev orolig att det var detta som hänt och lämnade in telefonen till Säk för undersökning. Då jag och mina kollegor pratade mycket hemligheter var det klart obra om jag hade
blivit buggad.

Efter detta började mycket obehagliga händelser utspela sig. Jag blev bevakad av en svart skåpbil som normalt står på min arbetsplats. Bilen gjorde utfall (gasade) mot mig.
Jag har lagt regnr på minnet. Jag kände igen personer från underrättelsetjänsten på tunnelbanan. Jag upplevde mig bevakad. Jag skaffade mig en enkel knapptelefon som ersättning för den inlämnade. Okända röstmeddelanden började dyka upp trots att telefonen var på. Det var bl.a ett utländskt meddelande som jag upplevde som obehagligt.
Jag började efter dessa händelser att bli paranoid och fick hjälp av kollegor och flickvän att lägga in mig på psyket.
En natt på psyket kom en man som inte identifierade sig. Han började omedelbart ställa tjänstefrågor, vissa om detaljer bara ett fåtal kände till. Det blev ett förhör men jag var kort i mina svar, mannen hade ju inte identifierat sig. Han kom garanterat från svensk hemlig säkerhetstjänst som kunde göra så utan att det journalfördes. Det fanns ett vittne. En skötare var med i rummet, men denna nekade senare till att komma ihåg nåt förhör. Jag har senare fått veta att förhöret var olagligt. Efter episoden på psyket återgick jag i jobb. Officiellt hade jag ”gått in i väggen” men allt var som vanligt. Telefonen jag hade lämnat in låg i mitt säkskåp på jobbet. Jag fick ingen återmatning.

Sen dröjde det cirka ett år innan det drog igång på nytt. Jag hade tagit fram en ny uppfinning som var ett skydd mot radarstyrda vapen. Denna uppfinning rönte stort intresse (och blev senare hemligstämplad av staten)
Jag började inse att uppfinningen (som jag bara jobbade med hemma i min firma, den hade inget med mitt ordinarie arbete att göra) var skyddsvärd och skaffade mig ett säkskåp hem där jag låste in min simuleringsdator varje kväll.

I denna period var jag på ett möte på FRA och som brukligt måste man låsa in sin telefon i små boxar vid vakten. Man får nyckeln till boxen. När jag kom ut och öppnade boxen fann jag att nån hade stulit mitt simkort. Min dåvarande sambo tyckte att jag skulle polisanmäla FRA. Det kunde jag ju inte göra.
En tid därefter fann jag min simuleringsdator, som jag hade låst in i säkskåpet kvällen innan, i min väska på jobbet. Jag åkte hem men inga tecken på inbrott. Någon eller några hade alltså obemärkt tagit sig in i mitt hem, öppnat säkskåpet, och fraktat datorn till mitt jobb och lagt i väskan under lunchen.
Jag förstod vinken att jag inte skulle ha materialet hemma men blev förbannad på tillvägagångssättet så jag tog hem datorn igen.

Det var fler smått bisarra händelser som inträffade under denna period. Jag hade tagit fram en krypterad backup på min data och gömt USBn hemma. Efter psyket var denna USB borta. Men efter FRA-incidenten ett år senare fann jag att att informationen på denna sticka hade lagts på en av mina tomma USBer i hemmet.

Jag hade alltså haft obemärkt hembesök igen. Det hela var obehagliga upplevelser och inom psykvården blev jag inte trodd, jag vågade inte berätta så mycket heller, men de kallade det vanföreställningar och psykos.

Några år efteråt var jag tillsammans med några kollegor på tjänsteresa i USA. En kväll berättade jag om övervakningen jag blivit utsatt för. Samma natt hade jag besök på hotellrummet. En tom sportdrycksflaska som jag aldrig sett låg nedanför sängen precis där man kliver upp i den och ett notatblock på nattduksbordet var nästan tomt, det hade varit full innan.

Jag har lagt händelserna bakom mig och från 2017 har det varit lugnt. Då vaknade jag upp till den riktiga världen med alla dess informationslager.
Men jag tror inte på GS som det beskrivs i tråden. Visst förekommer övervakning av individer av olika anledningar, inklusive ockulta sådana, det har jag lärt mig.
Men en extremt organiserad GS som involverar värvade familjemedlemmar har jag svårt att ta till mig.

Enda frågan jag ställer mig är varför de inte rätt och slätt pratar mer med dig, förhör dig mer, iställer för att köra de metoder du beskriver. Har varit med om liknande. De vill att du ska veta att de har koll på dig. Är det en annan nations grabbar som snor dina prylar, bör du ju kontakta försvaret. Men de har ju koll på dig redan.
Det där med att sno ditt simkort köper jag inte. Du frågar bara operatören efter ett nytt, så vips är det de snodde avstängt.

Sen ska man aldrig prata på telefonen pojkar Det är sen gammalt.
Citera
2024-07-03, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av veteesset
Enda frågan jag ställer mig är varför de inte rätt och slätt pratar mer med dig, förhör dig mer, iställer för att köra de metoder du beskriver. Har varit med om liknande. De vill att du ska veta att de har koll på dig. Är det en annan nations grabbar som snor dina prylar, bör du ju kontakta försvaret. Men de har ju koll på dig redan.
Det där med att sno ditt simkort köper jag inte. Du frågar bara operatören efter ett nytt, så vips är det de snodde avstängt.

Jag upplevde det mer som maktdemonstrationer än säktjänst. Varför det skulle demonstreras för mig har jag svårt att förstå men det är väl så här det går till. MUST är mäktiga med KSI som kronan på verket som får göra olagligheter för att skydda svenska intressen. Ett obemärkt inbrott är lätt som en plätt för de som har resurserna. Sen är det så att för att göra menbedömningar behöver man känna sina egna. Det vill säga om ryssen avlyssnar en telefon bör säk känna till vad du pratar om på telefonen. Därför övervakas många svenskar, det är inte för att nån tror de är spion.
Citera
2024-07-03, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OldCrow

blivit buggad.

Ditt fall påminner mig om SVT:s dokumentär om den stalkade killen i Luleå. Han arbetade inom Försvarsmakten. Dokumentären slutade med att det var en kvinnlig vän till honom som blev anklagad för att vara den som förföljt och trakasserat honom. Om du frågar mig var detta en efterhandskonstruktion. En riktigt löjlig sådan.

Jag tror att det finns många människor i Sverige och utomlands som skulle vara i behov av ditt skydd mot radarstyrda vapen. Jag t.ex. Har du några tips att dela med dig av? Och snälla - snabba på med produktionen. Jag är säker på att du kan rädda många liv.

Det verkar handla om att långsamt ta livet av folk med radiovågor i koncentrerad form - inducera cancertumörer, stroke, hjärtinfarkt eller diverse "olyckor". Ev. även någon annan typ av vapen, kanske innehållande laser eller annan livsfarlig strålning.

Min trädgård och mina omgivningar (skogar, småvägar osv där jag brukar gå med hunden) har höga till extremt höga nivåer av radiovågor. Jag ser strålar (med mätaren) av främst radio- och microvågor som går igenom mitt hus, särskilt vid alla entréer, i trappan och över duschkabinen.

Mitt trådlösa bredband/router och min gamla mobiltelefon avger så mycket radiovågor att det är rent livsfarligt att befinna sig i närheten. Ibland visar routern normala nivåer så jag är säker på att anledningen till att det står bilar parkerade i närheten av mitt hus, är att de spionerar på mina enheter med hjälp av stingrays, monterade i bilar och traktorer.

Det högsta uppmätte jag för någon vecka sedan efter att två traktorer, tillhörande den värsta stalkarfamiljen i området, kört förbi mitt hus och routern var påslagen. Mätaren stannade på 3 190 000 microwatt per kvadratmeter (!!!). Då skall vi bara inte tala om microvågsugnen...Jag är ganska säker på att det finns någon fast monterad stingray i närheten också, t.ex hos någon av grannarna. En granne är militär och det finns fler kopplingar till det militära inom familjen och "bekanta".

Jag skrev tidigare om den vansinniga strålningen i min bil. Den uppstår dock bara om någon Gangstalkare befinner sig i närheten. Vilket de alltid gör - jag gissar att det är anledningen till att de börjar "svärma" runt en i sina fordon. Ju fler bilar som kopplar upp sig mot TI:s bil - desto mer strålning utsätter man TI för.

Jag tror att de förföljer och övervakar Ti på detta sätt. Rörelsedetektion med radiovågor. Eller kanske till och med kamera? Det sägs att radiovågor kan omvandlas till ljus men jag vet inte...? Hur eller hur så är i alla fall min verklighet också amerikanska NSA:s verklighet, som har uttalat att offren skall "bada" i micro/radio-vågor. Och det skall inte gå att undkomma dem.

Jag är säker på att det finns många offer för GS. Vissa har de fått till att ta livet av sig, andra har dött av "sjukdom" som i själva verket är inducerad, t.ex cancer av strålningsvapen och många är inte ens medvetna om att de är utsatta eller kommer att bli utsatta. I en storstad är det svårare att upptäcka att man är förföljd än i en liten småstad/by där allting blir väldigt uppenbart.

Familjen är definitivt inblandad och/eller medveten om GS - hotade, mutade, själva blivit utsatta. Men de tiger och de tiger antagligen för att de är skyldiga eller rädda. I mitt fall har man t.ex fått bekanta och främlingar till mig till att spionera på min telefon, dator och hem och det är genant att erkänna att man har gjort det och man vill inte bli straffad för det så de håller hellre tyst.

Jag är säker på att detta, som så mycket annan skit, härstammar från högerkonservativa USA och deras militär och underrättelsetjänst. Och det passar väl in nu när vi sedan 2006 har styrts av en högerkonservativ majoritet och regering samt på sistone även av högerextremister, dvs nazister. Men ingen från vänstern vågar sätta sig upp mot USA-dominansen heller. Jag betvivlar dessutom att våra politiker och till viss del även polisen, har insyn i vad de sysslar med inom det militära.
Citera
2024-07-03, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av veteesset

Exakt. Efter att ha övervakat TI i smyg under många år så gör de oss medvetna om övervakningen. Det är för att du skall tro att du plötsligt har blivit paranoid och drabbats av vanföreställningar (söka dig till psyk) men det är framför allt för att ANDRA människor skall tro att du plötsligt blivit paranoid och drabbats av vanföreställningar. Om du skulle få för dig att vittna om dina erfarenheter skall ingen tro på dig eftersom du har blivit "psykiskt sjuk". De vill förstöra din trovärdighet.

De gör en medveten om övervakningen i ett annat syfte också. Att förhindra din rörelsefrihet, sätta dig i fängelse utan väggar, få dig att känna dig ofri vilket gör de flesta människor djupt olyckliga och deprimerade.
Citera
2024-07-03, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FiF
Det högsta uppmätte jag för någon vecka sedan efter att två traktorer, tillhörande den värsta stalkarfamiljen i området, kört förbi mitt hus och routern var påslagen. Mätaren stannade på 3 190 000 microwatt per kvadratmeter (!!!).

Gränsvärdet är 10000000. Och då pratar vi medelvärde under 5 min jämfört med ditt maxvärde - så ditt värde ligger långt under gränsvärdet.

Med andra ord: det är ingen som försöker stråla ihjäl dig. Ta ett djupt andetag och njut av sommaren.

Citat:
Ursprungligen postat av FiF
... Ju fler bilar som kopplar upp sig mot TI:s bil - desto mer strålning utsätter man TI för. ...
.

Du är ju uppenbart en lekman som inte har någon som helst koll på teknik. Men det funkar inte så. Men tyvärr är det meningslöst att försöka förklara för dig eftersom du uppenbarligen befinner dig i en psykos och inte är mottaglig.
Senast redigerad av WilleGarvin 2024-07-03 kl. 18:51.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in