Dags att korta Hemnet.
Varför?
Jo.
Mäklare klagar öppet på att det blivit för dyrt att visa sina objekt på sidan och de har börjat leta sig mot andra plattformar (som redan finns)
Sidan ska öka sina intäkter genom annonser vilket gör att Hemnet nu börjar se ut som Aftonbladet utan nyheter.
Personer i ledande positioner säljer av stora delar av sitt aktieinnehav och får köpa in sig igen för halva priset i olika optionsprogram.
Jag ser Hemnet lite som Blocket. Det finns billigare och bättre alternativ.
Mitt tänk är att Hemnet ligger på en 250kr/aktien innan fredag och vidare ner. (från ca 290kr)
Senast redigerad av Larmdjungeln 2024-05-28 kl. 12:25.
Dags att korta Hemnet.
Varför?
Jo.
Mäklare klagar öppet på att det blivit för dyrt att visa sina objekt på sidan och de har börjat leta sig mot andra plattformar (som redan finns)
Sidan ska öka sina intäkter genom annonser vilket gör att Hemnet nu börjar se ut som Aftonbladet utan nyheter.
Personer i ledande positioner säljer av stora delar av sitt aktieinnehav och får köpa in sig igen för halva priset i olika optionsprogram.
Jag ser Hemnet lite som Blocket. Det finns billigare och bättre alternativ.
Mitt tänk är att Hemnet ligger på en 250kr/aktien innan fredag och vidare ner. (från ca 290kr)
Finns annars en tråd för just korta positioner. Shortkandidater något heter den
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!