2024-04-06, 14:04
Medlem
Alldelesunderbars avatar
Tyvärr finns det inte så många platser där en rädd liten svensk pojk kan känna sig trygg att flytta till. Eftersom han blir rädd när han ser två negrer med kepsar kan vi direkt utesluta länder som Polen. Polacker är värre än ryssar och den svenska pojken kommer omgående bli våldtagen och rånad i en gränd. För att en svensk pojke ska kunna känna sig trygg och stark kan Norrlands skogar vara ett alternativ.

Det är ganska ironiskt när svenska pojkar som hyllar darwinism och "survival of the fittest" kritiserar araber som flyr från krig och bomber, medan de själva flyr sitt eget land på grund av tidningsartiklar eller en arg blick från en neger på ICA-butiken. Svensk ironi när den är som bäst! 😂😂
Senast redigerad av Alldelesunderbar 2024-04-06 kl. 14:08.
Citera
2024-04-06, 22:58
Medlem
Eoppoyzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wolfpuff
Hur löser du det med språket?

Jag försöker tala lettiska och folk börjar tala engelska istället.
Citera
2024-04-06, 23:24
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henriko
Då borde TS skrivit "utan blattar", eller "utan MENA", eller liknande, om det är vad TS menar egentligen? Men nu skriver ju TS "utan invandrare". Ganska naturligt att TS får svar på just den fråga som TS skrivit?

Det är verkligen inte uppenbart att TS har reflekterat över denna detalj.

Men sluta. Alla vet vilka som menas med "invandrare" i sådana här fall. Ni som tramsar vet också det, egentligen. Ni vill bara leka do-goody.
Citera
2024-04-06, 23:37
Medlem
henrikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Men sluta. Alla vet vilka som menas med "invandrare" i sådana här fall. Ni som tramsar vet också det, egentligen. Ni vill bara leka do-goody.

Nej, vi vet inte vad TS menar om TS inte skriver vad TS menar. Vi kan ha en hypotes om att TS menar något annat.

Det som är tramsigt och dumt är att skriva en sak om man menar en annan.
Citera
2024-04-06, 23:51
Medlem
Kiddieoxos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alldelesunderbar
Vad får dig att tro att en svennebanan skulle vara så populär och uppskattad i ett annat land? När du åker på semester i Grekland eller Thailand och restaurangpersonalen/prostituerade är jättetrevliga samt hyllar Sverige, så handlar det mest att dom vill lura av dig pengar. Svenne har dock inte så mycket pengar längre så det läggs inte så mycket energi på naiva svennar. Svenska blonda flickor går dock alltid hem 👍
Så om du känner dig utanför och inte får någon uppmärksamhet så kanske du ska bli trans? Mvh
vi är garanterat mer populära än Ryssar och engelsmän.
Citera
2024-04-06, 23:53
Medlem
Kiddieoxos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BetterStories
Hela Balkan myllrar ju av Romer. Och om du flyttar blir du själv invandrare - hoppas du blir väl mottagen

De håller sig för sig själva.
Citera
2024-04-06, 23:56
Nej, Nej , Neweej snälla

Stanna

Annars Vem eller Vilka ska mobba ,
kränka
och psykisk misshandla blattarna

Ni har det i ryggmärgen, blodet

Och Ni vet om det här, men ändå spelaR nunnor

Allt görs bakom ryggen

Gå, snälla Gå

Ska blir skönt att slippa se er
Falska ,fega maskar

🤔☝
Citera
2024-05-03, 09:43
Medlem
Ördögs avatar
Åland lockar.

(FB) Flyttat till Åland
Citat:
Ursprungligen postat av Ördög
Allt fler svennar söker sig till Åland på grund av det ökande våldet i hemknutarna. Tre åländska mäklare berättar mer.

https://alandsradio.ax/nyheter/aland...okat-hemlandet
Citera
2024-05-04, 08:28
Medlem
Run3s avatar
Som svensk med fru och barn så inser jag att livet i Sverige är förbi och att jag behöver ta familjen till en tryggare plats för barn att växa upp på. Jag vill inte att mitt barn växer upp med att gå på dagis och i en skola till hälften full av babbar.

Det är även för mitt egna välmående som jag behöver ett lebensraum. Min livskvalitet är sämre i Sverige när jag behöver dela allmänna utrymmen med en majoritet av babbar. Varje gång jag åker kollektivt, handlar mat, etc, så är det störande att se horder av babbar vart man än tittar.

Jag har försökt läsa på lite om våra grannländer Norge och Finland, men det låter som att de är rätt illa i sina storstäder också? Jag får uppfattningen att de bara ligger lite efter Sverige men är på samma bana.

Är det typ Åland eller Island som är bättre alternativ i sådana fall? Eller var kan man fortfarande hitta en vit enklav?
Citera
2024-07-03, 21:07
Medlem
capitalswes avatar
Estland, Lettland, Litauen, Polen, Tjeckien, Slovakien, Ungern
Citera
2024-07-03, 21:52
Medlem
FreeFromOpressions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiddieoxo
vi är garanterat mer populära än Ryssar och engelsmän.
Ni mer populära än ryssar och engelsmän . Greker ser i allmänhet på er lika illa som att ni är engelsmän.
Senast redigerad av FreeFromOpression 2024-07-03 kl. 22:11.
Citera
2024-11-28, 05:14
Medlem
Hur kan det vara så svårt för många svenskar, tom idag, på flashback, att förstå att många inte vill bo i ett MÖbabbe/negerkaosland, där regimen ständigt fyller på med fler, där media hyllar kriminella svartingar och deras musik, där kvinnorna är helt efterblivna landsförrädare som ständigt tjaffsar om "orättvisor" och "rasism", där kriminaliteten skenar, där kriminella gäng av äckliga svartingar av staten tillåts härja fritt även i statliga/kommunala verksamheter.. där svenska barn mobbas, groomas för sex, våldtas, misshandlas osv.. antar att ni är helt jävla efterblivna.. för många är det givet bättre att bosätta sig någon annanstans där befolkningen inte är helt rubbad.

Jag trivs helt klart bättre bland normalt folk, inte bland efterblivna klappmongon och socialtanter till svenskar och miljoner kaosbabbar.
Senast redigerad av NitzerAc3 2024-11-28 kl. 05:16.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in