2024-07-03, 13:59
Medlem
Haha polisen varnar?! Polisen borde skärpa till sig.
Citera
2024-07-03, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrillTekniker
Ok. Men kom inte sen och klaga när du själv eller någon i din närhet blir felaktigt utpekad av en lynchmobb och får kuken avskuren.

Lovar.

Bra att någon gör något åt problemet eftersom rättsväsendet detta land har inte lyfter ett finger, förrutom om någon kör för fort då dvs.
Citera
2024-07-03, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bartman777
Det här känns inte som rätt väg att gå.
Dessutom känns det farligt, det är bara en tidsfråga innan någon oskyldig hamnar i kläm och blir ett oskyldigt offer.

Exakt. Detta är fel väg att gå. Pöbelbestraffningar hör hemma på medeltiden. All fakta visar också att den här typen av metoder inte fungerar, det leder inte till mindre våld utan snarare tvärtom.
Sjuka människor skall bemötas med friska metoder.
Citera
2024-07-03, 14:14
Medlem
Psykonaut-s avatar
Knacka bög har varit en folksport sedan Hedenhös. Detta är bara en variant av en flera tusenårig tradition i vårt land.
Citera
2024-07-03, 14:19
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vanddigomx
så vad är detta för lirare? inte att jag bryr mig en sekund om pedofiler utan snarare tycker det är bra de spåras upp men vad är detta? https://www.dn.se/sverige/polisen-varnar-valdsamma-pedofiljagare-sprider-sig-i-landet/
Jag har sett videons när de spöar upp pedofilerna.
Pedo Hunting förekommer i hela Skandinavien nu. Vi ligger bara efter i tiden. Utländska offer finns men inte så många från gänget.
Man gör samma sak i många andra länder, inget nytt.
Citat:
Ursprungligen postat av mendokse
Att man flera mot en går på och misshandlar folk tyder i princip alltid på dålig karaktär enligt mig.
Man vill ha en ursäkt att utöva våld men man vill inte riskera något och man vill utöva våldet mot folk som andra inte har någon sympati för så att man inte får skit för det själv.

Att det finns så många "pedofiler" är uppenbarligen för att det är en biologisk verklighet att människor tycker att andra människor under 18 är attraktiva.
Oavsett hur mycket man håller på med Dumpen eller Pedo hunting så kommer det aldrig ta slut på folk att jaga.

Om man inte bara rent av dödar dem för eugeniska skäl så gör man ingen nytta.

Är detta vad man vill ägna sitt liv åt?

Finns viktigare saker än att jaga folk som vill ligga med 14 åringar(i USA 17-åringar, alltid 1 år yngre än byxmyndighetsåldern så att man får optimalt med napp).
Typ som att försöka rädda Sverige från massinvandringen och folkutbytet.
Sluta va så rädd.
Senast redigerad av sunless 2024-07-03 kl. 14:31.
Citera
2024-07-03, 14:19
Medlem
mendokses avatar
Att man flera mot en går på och misshandlar folk tyder i princip alltid på dålig karaktär enligt mig.
Man vill ha en ursäkt att utöva våld men man vill inte riskera något och man vill utöva våldet mot folk som andra inte har någon sympati för så att man inte får skit för det själv.

Att det finns så många "pedofiler" är uppenbarligen för att det är en biologisk verklighet att människor tycker att andra människor under 18 är attraktiva.
Oavsett hur mycket man håller på med Dumpen eller Pedo hunting så kommer det aldrig ta slut på folk att jaga.

Om man inte bara rent av dödar dem för eugeniska skäl så gör man ingen nytta.

Är detta vad man vill ägna sitt liv åt?

Finns viktigare saker än att jaga folk som vill ligga med 14 åringar(i USA 17-åringar, alltid 1 år yngre än byxmyndighetsåldern så att man får optimalt med napp).
Typ som att försöka rädda Sverige från massinvandringen och folkutbytet.
Citera
2024-07-03, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Privattaxin
Jag följer dom och jag såg hur dom fick ner en pedofil på marken, och en kille drog fotbollsspelarespark efter fotbollsspelarespark i ansiktet på han, om och om igen. Jag log som en idiot medan jag såg det och tänkte att näsan och tänderna lär vara helt väck. Enligt senaste undersökningen så stödjer över 98% av svenska befolkningen denna grupp.

Du är precis lika sjuk själv som pedofilerna du kastar hat över. Ett litet kräk till våldsverkare är vad du är, en feg liten skit som bara letar efter personer att ge dig på som inte kan försvara sig.
Citera
2024-07-03, 14:22
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OphidianOnline
Haha polisen varnar?! Polisen borde skärpa till sig.
De förvärrar situationen för Pedo Hunting kommer från missnöje i samhället.
Citera
2024-07-03, 14:24
Medlem
trueforgoods avatar
Det här rör sig om svenskhatande blattar som letar svaga, svenska offer att kanalisera sitt hat mot.
Citera
2024-07-03, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raktinyllet
Aktiva på X/twitter.

Varning: Våldsamt innehåll

"Hmm … Den här sidan finns inte. Försök söka efter något annat."
Citera
2024-07-03, 14:28
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Myror-Elefanter
"Hmm … Den här sidan finns inte. Försök söka efter något annat."
The real deal.
Citat:
Ursprungligen postat av Casiopeia2.0
Du är precis lika sjuk själv som pedofilerna du kastar hat över. Ett litet kräk till våldsverkare är vad du är, en feg liten skit som bara letar efter personer att ge dig på som inte kan försvara sig.
Erkänner du att du är sjuk?
Citera
2024-07-03, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snooper123
Kommer de jaga invandrarna som våldtar också? För där kan man verkligen säga att rättsväsendet inte fungerar.

Exakt så. Case in point. Den dagen det bildas medborgargarden för att få bukt med blatteproblem så ska du se att pappa staten bröstar upp sig för att stävja det. För det är skillnad på hemska hemska svenskar som begår brott och de stackars araberna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in