Citat:
Ursprungligen postat av
London
Haha, vet inte hur annars jag ska förklara än föregående svar.
Men nej. Årets europasäsong har precis startat och oavsett hur det går framöver har MFF säkrat 2.5 koefficienter för i år. Spelar man bra kan det bli betydligt fler men inte mindre.
Så nej, lika lite som jag inte räknar in några poäng Elfsborg kommer få i resterande 17 matcher. De har 16 nu. MFF har 11 i koefficient. Vad de båda slutar på vet vi inte förrän respektive säsong är över.
Så då kan vi precis lika bra ta bort 13000 poäng från er redan nu för den säsongen kommer ni bli av med till slut ändå, eller så kan vi ge Malmö 100000 poäng för det kan ju hända nån gång i framtiden.
Förstår du inte hur puckat det låter.
Eller om vi inte räknar vad som spelats om så är ju Malmö årets mästare redan.
Och varför har inte årets kval som är lottat men inte spelat än inte baserad på er lista???
Ni länkar alltså en lista som endast kan bli aktuell för nästa års kval och baserad på om vi båda skulle åka ut direkt i kvalet, när Malmö till nästa års kval blivit av med 1 år med 8000 poäng och diffen har blivit av med ett år med 0 poäng, vi alla vet att poängen kommer inte se ut så nästa säsong.
Du o kukräven är nu inte ens på halmstrå nivå längre, nu försöker ni greppa kvantumpartiklar.
Ni vet mycket väl att dom 18500 poäng vi har och dom 16500 poäng ni har kommer vara dom hela denna säsongens europaspel baseras på. Inte nån poäng som med mikroskopisk chans först kan bli verklig nästa säsong.
Ni är ta mig fan både talanglösa och hjärnlösa.