Citat:
Ursprungligen postat av
GreffueAnthonius
Det enda goda jag kan se som kommer ut av det här är lite ökad förståelse för män som i alla tider råkat ut för scams, men som har ansetts få skylla sig själva för att deras "weak spot" varit testiklarna.
När nu äggstockarna visat sig vara en lika "weak spot" för parasiter att utnyttja så tänker jag att det också ger en sorts insikt om att könskillnaderna inte är så stora ändå. Den där "elden i röven" fördunklar omdömet för kvinnor och män lika.
Helt annat: Kan inte vara lätt för sonen. Och hon hade väl haft risk för suicid om hon inte kände ansvar för honom misstänker jag.
Visst handlar det om köttets lust och själens obotliga ensamhet... Samt ett starkt önsketänkande. Men jag har ändå svårt att förstå hur man kan tappa det sunda förnuftet på det där sättet. Hon hade ju t.ex. kunnat söka kontakt med Mick Jagger (eller hans staff) genom någon annan kanal, för att få bekräftat om det var han. Jag har själv råkat ut för vid ett tillfälle, att jag skrev en sak på en tysk skådespelares Facebooksida (han är inte känd i Sverige).
Det dröjde inte länge förrän jag fick ett mess från "skådespelaren", där han skrev att han blivit så glad över det jag skrev, och att han tyckte att jag var så söt och skrev så intressanta saker på min Facebook! Men det gick ju snabbt att se att hans Facebookkonto a) inte hade någon blå bock, b) var relativt nystartat med väldigt lite aktivitet, den riktiga skådespelaren måste ju ha massor av aktivitet på sina sociala media, och c) de enda som hade lajkat hans poster var negrer i lantliga miljöer... troligen i Nigeria!

Dessutom var tyskan så bedrövlig att den måste ha dragits genom Google Translate. Och denne skådespelare är då mästare på att lägga orden!
Ja, enormt surt, det blir ju existensminimum för henne resten av livet. Inte ens någon idé att försöka tjäna mer pengar, för hon kan aldrig betala av de där beloppen vad hon än gör.