Citat:
Ursprungligen postat av
BarryHatter
Haha! Ja det är så otroligt pinsamt och efterblivet alltihopa. Fantasierna de här männen, som #436, lever i är skrämmande och den till synes normala frågan om bonuspappan är snäll och tar hand om henne blir med micropitt i hand naturligtvis laddat med incestuösa undertoner som med runkbubblans svala logik ska få barnet upphetsat och att tänka på sex. Jag har sedan länge slutat förvänta mig självinsikt från andra människor, men borde man inte själv stanna upp och faktiskt tänka på hur man framställer sig själv? Då attraktion till barn ändå är relativt ovanligt (hoppas jag) så innebär ju det att det måste finnas en hel armé av män på nätet som beter sig på det här sättet också gentemot vuxna kvinnor. Använder de sig av samma lingo och tillvägagångssätt då också?
Det har stundtals varit populärt i tråden att göra jämförelser med en riktig Tinderdejt och det är ingen orelevant jämförelse. Ponera att de trots sin
a begåvningshandikapp lyckats få kontakt med en verklig, vuxen kvinna och det börjar vankas träff; föreslår man att träffas i en mörk gränd, fikarummet på jobbet, en offentlig handikapptoalett (för svängrummets skull, man har ju naturligtvis en stor och ådrig hämnare med yvigt tilltagen och grå pubis) eller en lastbilshytt där man ska stå på lur med sina varselbyxor och sin slicksugna tunga som första dejt då också eller är det en approach man väljer för dunkla fjortisärenden?
Fenomenet manlig ensamhet ter sig inte obegripligt alls om man sätter det i den här kontexten.
Jag har flera gånger översatt gädduppförande på vuxna relationer och jag tror som sagt att många av de här männen inte beter sig på det här viset när de ska kurtisera vuxna kvinnor. De allra mest efterblivna gör det så klart. Men det är föga troligt att fula lilla rödluvan (#345) "skojade" till det när han träffade sin fru och föreslog att de skulle mötas vid grinden till en mörk park så att han kunde våldta henne. Jag tror heller inte att #346 (Hemlige Johan) föreslog för sin sambo (eller kanske fru?) att de skulle ses i en trappuppgång eller källare första träffen. De har alldeles säkert kunna bete sig någorlunda trevligt i andra raggningssammanhang men när de håller på med dunkla fjortisärenden (mycket bra uttryck) så väljer de ett helt annat modus operandi.
Samma med den där ilskna dörrsmällaren i Göteborg (#428). Han ville att barnet skulle smyga omkring utanför hans arbetsplats medan han själv stod och spanade i ett fönster och sen skulle de gå ner i ett vilorum i en sjukhuskällare så att han kunde slicka barnets stjärt på arbetstid. En vuxen människa hade blivit totalt livrädd av ett sånt upplägg. Han verkade leva ett till synes ganska vanligt hurtbulleliv och jag tror inte att han kurtiserade sin partner på det sättet. Han tillhör också skaran som med största sannolikhet faktiskt kan föra sig på ett annat sätt.
Som du säger så tycks #436 leva i en total runkbubbla. Inget konstigt alls att med frågan om bonuspappan "tar hand om" ett barn egentligen undra om han våldtar barnet. Störd jävel. Hur han överhuvudtaget har lyckats få till det kan man ju undra. Jag kan tänka mig att uttrycker sig lika undermåligt i skrift när han pratar med vuxna, dock tror jag
inte att han börjar prata om att han har knullat 7-åringar i munnen. Sjuk jävla gubbe som är så avtrubbad att han tror att incestuösa sexfantasier och prat om att knulla lågstadiebarn i munnen är nåt som får högstadiebarn att bli "lite k".
Citat:
Ursprungligen postat av
tindravarg
Han ta ju alla priser den här, hoppas han dinglar inom kort
Jag tror att han är så off i skallen att han bara kör på. #436