2024-07-01, 21:44
Medlem
Running_mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Negreritv
Märkligt att hon gick med på att bli filmad, är det verkligen äkta? Om det är äkta så bryr hon sig inte ett skit om konsekvenserna uppenbarligen, bra inställning hos den luderpliten...
Ser ut som att dom rökt cannabis, mam blir inte direkt smartare utav det.

Ja det är mycket märkligt att går med på att filmas. Tänker noll på jobbet och eventuella konsekvenser.
Citera
2024-07-01, 21:48
Avstängd
Timothy.McVeighs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weakest-soul
Jag är själv somalier och ställer du en somalie brevid en eritrian/etiopie kommer jag i 10/10 fall gissa rätt. Däremot kan jag inte se skillnad mellan etiopier samt eritreaner.
Och angående ogadenprovinsen kan jag även där se skillnaden mellan somali/amhari
ok, jag ger mig för din expertis...
Citera
2024-07-01, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fishfucked
Det är väl helt upp till vad man har för policy på arbetsplatsen.
Är det något du är speciellt insatt i eller håller du med hen om att kvinnor automatiskt blir horor för att du klär och sminkar sig på ett sätt som inte faller er i smaken?

Kvinnor sminkar sig för att attrahera män, är det något du ifrågasätter? Vid en viss sminkningsgrad/klädsel går det åt horhållet ,ja.
Senast redigerad av Engback 2024-07-01 kl. 22:11.
Citera
2024-07-01, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Linjesex
En av de sjukare videos:en jag har sett.
Rätt komiskt ändå att dessa tjejer gillar kriminell kuk

Hon gillar väl att ragga folk till sin onlyfans, varför filma och publicera annars?
Citera
2024-07-01, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av namatara
Mannen blir såklart inte utnyttjad som det hävdas i ts! Han får sin fängelsetid förgylld.
Det är inte som att han blir körd med dildo i tvåan mot sin vilja direkt. Fången älskar det, så mycket att han låter polaren titta på och filma!

Åfan, Hört talas om ironi?
Citera
2024-07-01, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timothy.McVeigh
ok, jag ger mig för din expertis...

Sorry, jag försöker inte utnämna mig till någon expert eller så, det var inte så jag ville att det skulle framstå som.
Allt jag säger är att om jag ser någon östafrikan vet jag med stor sannolikhet om det är en somalie eller inte. Vi somalier som du kanske vet har distinkt utseende, stor panna, taniga ben mfl.
Dock faller jag turligtvis inte i den kategorin, när det gäller mig ser jag inte ens ut och vara från östafrika utan mer västindisk/brasiliansk
Citera
2024-07-01, 22:20
Avstängd
Timothy.McVeighs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weakest-soul
Sorry, jag försöker inte utnämna mig till någon expert eller så, det var inte så jag ville att det skulle framstå som.
Allt jag säger är att om jag ser någon östafrikan vet jag med stor sannolikhet om det är en somalie eller inte. Vi somalier som du kanske vet har distinkt utseende, stor panna, taniga ben mfl.
Dock faller jag turligtvis inte i den kategorin, när det gäller mig ser jag inte ens ut och vara från östafrika utan mer västindisk/brasiliansk
Har du sett Black Hawk Down?
Det såg inte ut som att en enda av "somalierna" var riktiga somalier vilket retade upp mina somaliska bekanta.
Citera
2024-07-01, 22:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Durst
Årets dummaste^
Är det inte skillnad på att separera kvinnor och män i ett fängelse, där säkerhet bör va nummer 1 och att separera kön i skolor, badhus och moskéer?

Helt klart fel att ha båda könen på anstalter, åt båda håll.
Alla har sina driv och varför ens chansa på en sån sak. Det är trots allt förbrytare som sitter där...
De 2 könen ska separeras exakt över allt, inte bara i fängelser och anstalter.
Citera
2024-07-01, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Engback
Kvinnor sminkar sig för att attrahera män, är det något du ifrågasätter? Vid en viss sminkningsgrad/klädsel går det åt horhållet ,ja.

Vad är en hora?
Med din logik borde inte kvinnor som gillar kvinnor sminka sig. Stämmer det tycker du?
Kvinnor sminkar dig troligen mest för att det är en del av skönhetsnormen.
Citera
2024-07-01, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fishfucked
Vad är en hora?
Med din logik borde inte kvinnor som gillar kvinnor sminka sig. Stämmer det tycker du?
Kvinnor sminkar dig troligen mest för att det är en del av skönhetsnormen.

Hora för mig i detta sammanhanget är en kvinna som klär/sminkar sig väldigt överdrivet sexuellt i opassande sammanhang.

Om lebbar gör det eller ej vet jag inte direkt, det gör dem kanske, sannolikt för att de själva tycker att det är snyggt eller av gammal vana eller "norm" som ni kallar det, skulle antagligen locka till sig likasinnade lika lätt utan smink.

I grunden är det sannolikt dock använt av kvinnor för att förhöja intrycket av fruktbarhet som ska höja attraktionskraften hos män för fortplantning.

Djupa urringningar (omedvetet använt för att visa upp sin mognad att amma barn), sexiga/avslöjande underkläder (omedvetet för att visa upp barnavlande former) och smink (för att förhöja intrycket av fertil ungdom) skulle sannolikt dö ut om det bara blev kvinnor kvar på jorden.

Vad menar du med skönhetsnorm? Skönhet ökar attraktionskraften för fortplantning tro fan det är en "norm" konstigt vore annars.
Senast redigerad av Engback 2024-07-01 kl. 23:44.
Citera
2024-07-01, 23:12
Medlem
Kungsgardens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pestloppan
Typ "förargelseväckande beteende" då?

Den brottsrubriceringen finns i Sverige och man kan säkert bli dömd för det om man idkar sex helt öppet på allmän plats här i Sverige. Men knappast om det görs innanför stängda dörrar, t.ex i ett fängelse. Men det kanske är annorlunda i t.ex Storbritannien?

Här kan du läsa om dagens förhandling och brottsrubriceringen. Hon arresterades på Heathrow airport när hon försökte fly till Spanien i helgen, och nu har hon - och hennes gigantiska resväska - släppts mot borgen.

https://news.sky.com/story/woman-in-court-over-video-appearing-to-show-prison-officer-having-sex-with-inmate-13161974
Citera
2024-07-01, 23:40
Medlem
Gertrud1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av revodneb
Varför har man kvinnliga fångvaktare bland män? Det är som att be om problem. Vad hände med henne, fick hon sparken?
Det är svårt att få folk till kriminalvården.
Enligt säkra källor är det vanligt på svenska anstalter. Det är förmodligen ännu värre i UK.
Alla ligger med alla och även med tjuvarna.
Alla vet.
Det kan möjligen skilja sig mellan anstalter men betänk att tjuvarna ofta är "charmiga" de fångar upp empatiska kvinnor som sedan hjälper dem.

Det förekommer även sexuella äventyr mellan kollegor inom polisen.
Kvinnor förför manliga poliser och kriminella värvar kvinnliga poliser.

Båda yrkena är skityrken med dåligt betalt och det saknas yrkesheder bland personalen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in