2024-07-01, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Man ska inte ha det på jobbet. Speciellt inte på ett sådant.

Tror inte riktigt att du är den som avgör det.
Citera
2024-07-01, 19:27
Medlem
Cashews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MightyMax
Det är långt ifrån självklart i dagens kärringvälde
Det står ju i artikeln att hon fick sparken och utreds, och att hon hade barn och man.
Citera
2024-07-01, 19:30
Medlem
senhackarens avatar
Undra om harschtomten också fick spänna på henne?
Citera
2024-07-01, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timothy.McVeigh
Född i Sverige verkar det som, hon hade dessutom en vit svensk bror så jag har blivit lite osäker nu.
Hennes namn verkar vara Eritrianskt så hon var nog inte somaliska.

Citat:
Ursprungligen postat av pestloppan
Hon var väl från USA?

Det som argumenterades var att hon inte var somalie vilket hon inte är som idioten jag chattade med trodde. Mest troligt Etiopisk men kan fullt möjligt vara Eritriansk.
Han säger att hon är Somalie... Hur hjärndöd kan man vara liksom
Citera
2024-07-01, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av senhackaren
Undra om harschtomten också fick spänna på henne?

Tydligen inte, därav publiceringen utav videon. Det sägs att han blev förbannad när han inte fick delta och outade dom med videon som hämnd haha
Citera
2024-07-01, 20:02
Medlem
senhackarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weakest-soul
Tydligen inte, därav publiceringen utav videon. Det sägs att han blev förbannad när han inte fick delta och outade dom med videon som hämnd haha

Nja. Där ser man allt. Hähähä.
Citera
2024-07-01, 20:04
Avstängd
Timothy.McVeighs avatar
Citat:
Det som argumenterades var att hon inte var somalie vilket hon inte är som idioten jag chattade med trodde. Mest troligt Etiopisk men kan fullt möjligt vara Eritriansk.
Han säger att hon är Somalie... Hur hjärndöd kan man vara liksom
Somalier är den överlägset största folkgruppen på afrikas horn och många etiopier är egentligen somalier så det är omöjligt att veta om hon har somaliskt blod i sig.
Citera
2024-07-01, 20:05
Medlem
senhackarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TurboGarbo
Bruden är sjukt sexig!

Det bokstavligen sprutar ur henne. Jisses vilken bombshell

Undrar hur dom på HR (personalavdelningen) tänker när dom anställer?

Hur i helvete kan man sätta katten framför grädden o bli arg om den börjar dricka av den.

Inte hon som ska få sparken men den som anställde henne.

Hoppas inte farsan få se länken…

Han lära sätta något drickbart i vrålstrupen då.
Citera
2024-07-01, 20:44
Medlem
Citat:
Somalier är den överlägset största folkgruppen på afrikas horn och många etiopier är egentligen somalier så det är omöjligt att veta om hon har somaliskt blod i sig.

Är man själv från afrikas horn kan man hur enkelt som helst se om en person är utav etiopisk/eritreansk/somalisk härkomst.
Ger inte namnet iväg det som i detta fall så kan ansiktsdrag avslöja individens härkomst.
Som Karen, hon är med all säkerhet inte somalie utan Etiopie
Citera
2024-07-01, 21:07
Avstängd
Timothy.McVeighs avatar
Citat:
Är man själv från afrikas horn kan man hur enkelt som helst se om en person är utav etiopisk/eritreansk/somalisk härkomst.
Ger inte namnet iväg det som i detta fall så kan ansiktsdrag avslöja individens härkomst.
Som Karen, hon är med all säkerhet inte somalie utan Etiopie
Etiopier och eritrianer är ingen etnicitet, det är däremot somalier.
Det finns över 30 olika folkgrupper i etiopien, däribland mängder av somalier i främst Ogadenprovinsen så jag betvivlat att du kan se skillnad på alla dessa olika grupper...
Hennes släkt kan även vara en blandning av olika folkgrupper, t.ex amharer och somalier och kan varken du eller jag veta.
Citera
2024-07-01, 21:36
Medlem
Citat:
Etiopier och eritrianer är ingen etnicitet, det är däremot somalier.
Det finns över 30 olika folkgrupper i etiopien, däribland mängder av somalier i främst Ogadenprovinsen så jag betvivlat att du kan se skillnad på alla dessa olika grupper...
Hennes släkt kan även vara en blandning av olika folkgrupper, t.ex amharer och somalier och kan varken du eller jag veta.

Jag är själv somalier och ställer du en somalie brevid en eritrian/etiopie kommer jag i 10/10 fall gissa rätt. Däremot kan jag inte se skillnad mellan etiopier samt eritreaner.
Och angående ogadenprovinsen kan jag även där se skillnaden mellan somali/amhari
Citera
2024-07-01, 21:41
Medlem
jugbandbluess avatar
brasilianskor är hypersexuella, nymfomaner många av dom. idiotiskt att anställa en sådan. men antar att det inte är så lätt att rekrytera till ett sådant skitjobb
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in