2024-07-01, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Jag kollade inte på videon men läste kommentarerna och han är ju så jävla störd i sina svar 🤦‍♀️
Nu ska han ta fram allt om Anjos fru Lisen. Jag antar att hans visningar är så pass dåliga så han måste hålla igång en del av dramat.
Jag tror faktiskt inte han är lycklig och mår bra.

Man hör på rösten att det är något med han, han låter ostabil och det är ett överdrivet fjäsk för Olof K. Lite smårädd nästan.

Vad har han nu ställt till med?
Citera
2024-07-01, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Man hör på rösten att det är något med han, han låter ostabil och det är ett överdrivet fjäsk för Olof K. Lite smårädd nästan.

Vad har han nu ställt till med?

Kanske måste titta ändå men vill inte ge han visningar.
Han som skulle spö skiten ur Olof men nu kanske han behöver honom på nått sätt.
Han mår verkligen inte bra hur han än försöker visa att allt är guld och gröna skogar.
Citera
2024-07-01, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Ja hon är smartare och kan hantera sina känslor till skillnad från Jockeboi som är mer som en 14 årig tjej på första mensen.

Linnea gör helt rätt, gråstensmetoden är det way 2 go. Hoppas hon anmält honom, gamnacken måste största till varje pris.
Hon gör det bra och har i det avseendet bra inflytande på Chrippa.

Det kommer.
Citera
2024-07-01, 21:59
Medlem
Citat:
Kanske måste titta ändå men vill inte ge han visningar.
Han som skulle spö skiten ur Olof men nu kanske han behöver honom på nått sätt.
Han mår verkligen inte bra hur han än försöker visa att allt är guld och gröna skogar.
Nåt är fel. Behöver inte ge honom visningar.
https://www.youtube.com/watch?v=skpBBTUwj6c

Han kan inte släppa dramat. Han behöver hjälp. Paniken.
Citera
2024-07-02, 00:05
Medlem
Citat:
Jag kollade inte på videon men läste kommentarerna och han är ju så jävla störd i sina svar 🤦‍♀️
Nu ska han ta fram allt om Anjos fru Lisen. Jag antar att hans visningar är så pass dåliga så han måste hålla igång en del av dramat.
Jag tror faktiskt inte han är lycklig och mår bra.

Han är ju så långt ifrån frisk som man kan vara. Han är som en tjurig tvååring. Kastar någon ett gruskorn i hans riktning, måste han kasta ett berg.
Citera
2024-07-02, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Jag är också orolig för misshandeln. Men vem vet, han kanske går någon form av "anger management kurs" eller liknande för att lära sig kontrollera sig. Eller så kanske dem båda går i par terapi?
Av allt att döma hade han ett hetsigt temperament och om det beror på testo, droger, personlig problematik eller hård press från olika håll är ju inte klarlagt. Fast ifall han har problemen utanför bruk av testosteron eller annat så borde han ha vett nog att avstå och se till att gå i kurs i anger management. Jag tror att han vill bli en bättre version av sig själv och är redo att jobba på det för att han, Lillen och Linnéa ska kunna ha en stabil och lycklig framtid.

Parterapi är bra för alla par. Där kan dom prata av sig och få tips och ta del av en helt objektiv åsikt om vad dom kan jobba på.
Citera
2024-07-02, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Den chansen är mamman värd att få, och Jocke får vara stor/man nog att åtminstone försöka sätta sig in i hennes situation och varför hon fattade sina beslut.
Men för Jocke kan det bli svårare med tanke på vilken personlighet han är.

Det är ju precis därför den här dokumentären spelas in för att hon bland annat ska få berätta sin sida och vad som hände, men hon valde att ändra sig efter inrådan av Kräftan och tacka nej till sin medverkan.
Citera
2024-07-02, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Av allt att döma hade han ett hetsigt temperament och om det beror på testo, droger, personlig problematik eller hård press från olika håll är ju inte klarlagt. Fast ifall han har problemen utanför bruk av testosteron eller annat så borde han ha vett nog att avstå och se till att gå i kurs i anger management. Jag tror att han vill bli en bättre version av sig själv och är redo att jobba på det för att han, Lillen och Linnéa ska kunna ha en stabil och lycklig framtid.

Parterapi är bra för alla par. Där kan dom prata av sig och få tips och ta del av en helt objektiv åsikt om vad dom kan jobba på.

Finns inget som ursäktar att man lägger hand på någon. Antingen är man kvinnoboxare eller inte.
Har han sovit dåligt, inte fått äta kvarg till frukost eller stressad över annat, så ursäktar det ingenting.
Han har fortfarande inte sagt något om det, utan det sista är att L säger att han inte slagit henne med knuten näve och det dementerar han inte.
Hur ska man tolka det? Ljuger hon eller ljuger hon inte?
Citera
2024-07-02, 01:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Han har fortfarande inte sagt något om det, utan det sista är att L säger att han inte slagit henne med knuten näve och det dementerar han inte.
Hur ska man tolka det? Ljuger hon eller ljuger hon inte?

Hon kanske ”döljer” sanningen.
”Han har inte slagit mig med knuten näve”.
Men det betyder ju inte att han inte slagit henne med öppen hand eller med något annat..
Citera
2024-07-02, 02:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Men det betyder ju inte att han inte slagit henne med öppen hand eller med något annat..

Blåmärkena som hon visat upp var ju enligt Kräftan sminkade.
Undrar om han idag fortfarande står fast vid det.
Jag har hakat upp mig något enormt på att L ens säger att han inte slagit henne med knuten näve.
Det låter som ett försök till att förmildra vad som faktiskt har hänt.
Finns grader av misshandel beroende på knuten näve eller öppen handflata t.ex. sen självklart är det andra faktorer som spelar in så det är inte hugget i sten.

Varför kände hon att hon blev tvungen att få med den detaljen? Vad skulle den detaljen i svaret göra för skillnad?
Citera
2024-07-02, 05:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan

Det är så jag också tolkar det. Alltså det är så konstigt alltihop. Det händer något som vi inte vet än tror jag.
Citera
2024-07-02, 06:34
Medlem
Har Chrippa gjort sin samhällstjänst som han blev dömd till ännu?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in