2024-06-30, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
Vanligt. Det döms även för det. Några exempel från i år:

Jönköping:
B 4051-23

Svea Hovrätt:
B 15069-23

Falun:
B 2260-21

Hälsingalnd:
B 60-23

Växjö:
B 1714-23

Attunda:
B 979-21
B 6789-23

Sundsvall:
B 2545-22

Udevalla:
B 1013-21

Umeå:
B 972-22

Detta är naturligtvis illa nog men 9st. på ett år kan knappast rubriceras som vanligt
Gå igenom alla som dömts under året så är det vanligast dels med närstående av olika grad samt dels killar under 21. Tillika är det i stort sett ingen av dessa som dumpen avslöjat. Fakta kan i alla lägen användas för egna syften.
Citera
2024-06-30, 20:29
Medlem
rex144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karlsson05
Nu försöker de ju givetvis med barn som de träffar i verkliga livet med.
Det är inte så att allt händer på nätet din åsna, snare tvärtom

Vad jag menar är att de har aldrig fått träffa ett riktigt barn, deras tidigare sexskriverier fick noll respons, kanske bara från andra pedofiler som låtsades vara barn och kåtade upp sig själva.

Deras raggningsteknik passar på en sexchatt för 40-50 åriga kvinnor.
Citera
2024-06-30, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ten
Klart att Dumpen växer för var dag.
Vi vill veta om vår granne vill knulla barn, förstår du inte det?
Det vill jag med. Men inte fruar och barn , anhöriga som trakasseras så att dom tvingas att flytta! Dom har inte gjort något. Jag hoppas att du tycker samma sak.
Citera
2024-06-30, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Takanashi
Att regga sig på barnsajter är väl inte det vassate man kan göra. Varför reggar man sig på TikTok, Snapchat etc när man är 50 +?

Nu va det en sida som heter kamrat, där tydligen barn har hängt på i 20år, enligt folk i tråden.
TikTok, kanske för att se klipp, snap kan jag inte tänka mig att någon 50+ reggar sig på, om de nu inte har något kvinna som de ska växla bilder med.
Men jag har inget av det, så du får fråga någon i din närhet
Citera
2024-06-30, 20:31
Medlem
tens avatar
Citat:
Vad ska du göra med den vetskapen??

Se till att fanskapet försvinner.
Citera
2024-06-30, 20:34
Medlem
tens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Det vill jag med. Men inte fruar och barn , anhöriga som trakasseras så att dom tvingas att flytta! Dom har inte gjort något. Jag hoppas att du tycker samma sak.

Aset ska bort, anhöriga måste vi värna om.
Citera
2024-06-30, 20:34
Medlem
rex144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Mr Pussy, frågan var hur många barn som faller offer via chattar. Det är naturligtvis inget riktigt barn som skulle nappa så som Dumpens fiktiva barn gör när tjockisen skickar en bild på sin kuk som säckat ihop.
Helt jävla orealistiskt och det vet du men du spelar med i detta trams. Du vet det blir block direkt och inte ett ”Åhhhh” när kuken dyker upp i chatten.

Det finns pedofiler ja men via chattar blir det i princip noll utdelning för dessa.

De som chattar med dessa pedofiler är andra pedofiler som utger sig för att vara barn.

Pedofiler ska man leta bland eldsjälar inom idrottsföreningar, scouter, lärare,
styvpappor... många blir ihop med en kvinna med två-tre barn som ingen annan man vill ha för att ha tillgång till hennes barn.
Pedofiler finns där de kan ha daglig naturlig kontakt med barn. De väljer ut sina offer och bearbetar de sakta. Vinner deras förtroende och skapar vänskapsband.
Citera
2024-06-30, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Men det skrämmande är att Dumpen växer, det är likadana kommentarer hela tiden! Jag har bara läst en ifrågasättande fråga i kommentarerna, han blev nermejad av dumpenfolket. Jag tror att moderatorn hos dumpen tar bort alla kritiska frågor.
Är det bara jag eller verkar angreppen på anhöriga bli värre också? Ref senaste gäddan, förstörda minnesidor osv.
Citera
2024-06-30, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rex144
Vad jag menar är att de har aldrig fått träffa ett riktigt barn, deras tidigare sexskriverier fick noll respons, kanske bara från andra pedofiler som låtsades vara barn och kåtade upp sig själva.

Deras raggningsteknik passar på en sexchatt för 40-50 åriga kvinnor.

Det spelar väl ingen roll, de försöker ju där och troligtvis i vanliga livet med.
Möjligt att vissa kan vara andra peddosar.
Jag har tom föreslagit att gäddorna ska skriva och knulla med varandra ist

De har ju ett enormt utbud, det är inte många som har 400+ med samma läggning mitt framför ögonen.
Citera
2024-06-30, 20:37
Medlem
Citat:
Hur ska du lösa det? Slå ihjäl honom?
Citera
2024-06-30, 20:38
Medlem
Citat:
Detta är naturligtvis illa nog men 9st. på ett år kan knappast rubriceras som vanligt
Gå igenom alla som dömts under året så är det vanligast dels med närstående av olika grad samt dels killar under 21. Tillika är det i stort sett ingen av dessa som dumpen avslöjat. Fakta kan i alla lägen användas för egna syften.

En av dumpens gäddor dömdes ju till flertalet domar efter att han blev outad. Han var ingen vacker man.. det var bara en man, som förstörde flera barns liv.
Sjuka mörkertal o väldigt svåra mål att vinna. Ligger ju lite i sakens natur att det inte finns vittnen o att barn inte anmäler.
Är ju inte så att dessa gäddor började existera i.o.m dumpen.
Senast redigerad av medea1 2024-06-30 kl. 20:40.
Citera
2024-06-30, 20:40
Medlem
Citat:

Frågan är hur??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto