2024-06-30, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Icke existerande skulle jag säga. Leifi 72 med ölmage har naturligtvis noll chans på en fjortis men Dumpen målar upp det som ett enormt samhällsproblem vilket det inte är.
Det skickas säkert lite kukbilder oanmält men det är bara Dumpens finest som svarar och uppmuntrar till fler samt träffar.
Kom ju fram att 95% av förövarna egentligen var jämnåriga pojkar och inte gubbslem som Dumpen förespråkar.
Enligt Dampens filosofi så lurar en snuskgubbe i varje buske.

Bara kolla chatloggarna. Dumpen skickar tummen upp och skriver älskling när dom får en ståkuk i displayen.
Inte ens mr Pussy kan ställa sig bakom denna journalistik.
Okej, tycker det är bra att de försöker motverka pedofili. Men kom att tänka på det häromdagen, jag har också svårt att tro att så många fjortisar skulle vilja träffa någon gammal gubbe. Så de slåss lite mot väderkvarnar.
Citera
2024-06-30, 18:00
Medlem
tens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Icke existerande skulle jag säga. Leifi 72 med ölmage har naturligtvis noll chans på en fjortis men Dumpen målar upp det som ett enormt samhällsproblem vilket det inte är.
Det skickas säkert lite kukbilder oanmält men det är bara Dumpens finest som svarar och uppmuntrar till fler samt träffar.
Kom ju fram att 95% av förövarna egentligen var jämnåriga pojkar och inte gubbslem som Dumpen förespråkar.
Enligt Dampens filosofi så lurar en snuskgubbe i varje buske.

Bara kolla chatloggarna. Dumpen skickar tummen upp och skriver älskling när dom får en ståkuk i displayen.
Inte ens mr Pussy kan ställa sig bakom denna journalistik.

Men Leifi skickar ändå kukbild och kommer till en träff! Visst en på mliljonen men vafan folk vinner på lotto också!
Citera
2024-06-30, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Intelligens behövs för att kunna förstå världens mångfasettering, behövs IQ, kunskap, ork, för att tolka in alla nyanser, bristvaror hos Dumpen.
Men det skrämmande är att Dumpen växer, det är likadana kommentarer hela tiden! Jag har bara läst en ifrågasättande fråga i kommentarerna, han blev nermejad av dumpenfolket. Jag tror att moderatorn hos dumpen tar bort alla kritiska frågor.
Citera
2024-06-30, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuppruskaren
Har Sara renoverat tuttarna? Hon är ändå rätt het här.

https://www.youtube.com/watch?v=l2p4lsX-_h8

Het är Sara absolut ja. En trådsanning tidigare var att hon samlat in 65.000 kr under en enda helg via swishtiggeri.
Dock blev det ändrade planer då pengarna helt plötsligt skulle gå till nya sillisar istället för Dumperi vilket fick flera feta tanter i FB-gruppen att sätta i halsen.
Sara bemöter påståendet i poddavsnittet ”Vi fick ett telefonsamtal”.
Citera
2024-06-30, 19:33
Medlem
tens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Men det skrämmande är att Dumpen växer, det är likadana kommentarer hela tiden! Jag har bara läst en ifrågasättande fråga i kommentarerna, han blev nermejad av dumpenfolket. Jag tror att moderatorn hos dumpen tar bort alla kritiska frågor.

Klart att Dumpen växer för var dag.
Vi vill veta om vår granne vill knulla barn, förstår du inte det?
Citera
2024-06-30, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wihnei14
Okej, tycker det är bra att de försöker motverka pedofili. Men kom att tänka på det häromdagen, jag har också svårt att tro att så många fjortisar skulle vilja träffa någon gammal gubbe. Så de slåss lite mot väderkvarnar.

Ja det är ju inte så sannolikt!
Men vissa reggar sig ju på någon sida som heter kamrat, där tydligen minderåriga hänger.
Så vissa söker definitivt de som är under 15år
Citera
2024-06-30, 19:55
Medlem
rex144s avatar
wihnei14
"Okej, tycker det är bra att de försöker motverka pedofili. Men kom att tänka på det häromdagen, jag har också svårt att tro att så många fjortisar skulle vilja träffa någon gammal gubbe. Så de slåss lite mot väderkvarnar."

Jag håller med, det är ett faktum att det finns en jävla massa pedofiler som på sajter som snackar snusk med barnen, men jag tror att många som utger sig för att vara barn är egentligen pedofiler också som gillar rollspel och blir kåta av det samt att de gillar att lura andra pedofiler.

Efter att ha läst deras dialoger med barn så kan jag aldrig tro att en 13-14 årig flicka nappar på dessa snuskgubbarnas sexsnack och deras dick picks.
De har grovt sexprat som gör de själv kåta, det kan aldrig locka en 14 årig tjej som är dessutom oskuld.

En av dessa pedofiler hade gummiankor och andra leksaker till sin 14 åriga sexdejt.

Jag tror att alla dessa sexgalna pedofiler aldrig fått napp tidigare och blir överlyckliga när Dumpens låtsasbarn vill träffa de.

Så Dumpen egentligen löser problem som de själva skapat.
Citera
2024-06-30, 20:03
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wihnei14
Hur vanligt är det att riktiga barn faller offer för gubbar via chattar? Finns det statistik på det? De flesta övergreppen sker väl på andra sätt

Vanligt. Det döms även för det. Några exempel från i år:

Jönköping:
B 4051-23

Svea Hovrätt:
B 15069-23

Falun:
B 2260-21

Hälsingalnd:
B 60-23

Växjö:
B 1714-23

Attunda:
B 979-21
B 6789-23

Sundsvall:
B 2545-22

Udevalla:
B 1013-21

Umeå:
B 972-22
Citera
2024-06-30, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ten
Klart att Dumpen växer för var dag.
Vi vill veta om vår granne vill knulla barn, förstår du inte det?

Vad ska du göra med den vetskapen??
Citera
2024-06-30, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karlsson05
Ja det är ju inte så sannolikt!
Men vissa reggar sig ju på någon sida som heter kamrat, där tydligen minderåriga hänger.
Så vissa söker definitivt de som är under 15år

Att regga sig på barnsajter är väl inte det vassate man kan göra. Varför reggar man sig på TikTok, Snapchat etc när man är 50 +?
Citera
2024-06-30, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rex144
wihnei14
"Okej, tycker det är bra att de försöker motverka pedofili. Men kom att tänka på det häromdagen, jag har också svårt att tro att så många fjortisar skulle vilja träffa någon gammal gubbe. Så de slåss lite mot väderkvarnar."

Jag håller med, det är ett faktum att det finns en jävla massa pedofiler som på sajter som snackar snusk med barnen, men jag tror att många som utger sig för att vara barn är egentligen pedofiler också som gillar rollspel och blir kåta av det samt att de gillar att lura andra pedofiler.

Efter att ha läst deras dialoger med barn så kan jag aldrig tro att en 13-14 årig flicka nappar på dessa snuskgubbarnas sexsnack och deras dick picks.
De har grovt sexprat som gör de själv kåta, det kan aldrig locka en 14 årig tjej som är dessutom oskuld.

En av dessa pedofiler hade gummiankor och andra leksaker till sin 14 åriga sexdejt.

Jag tror att alla dessa sexgalna pedofiler aldrig fått napp tidigare och blir överlyckliga när Dumpens låtsasbarn vill träffa de.

Så Dumpen egentligen löser problem som de själva skapat.

Nu försöker de ju givetvis med barn som de träffar i verkliga livet med.
Det är inte så att allt händer på nätet din åsna, snare tvärtom
Citera
2024-06-30, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
Vanligt. Det döms även för det. Några exempel från i år:

Jönköping:
B 4051-23

Svea Hovrätt:
B 15069-23

Falun:
B 2260-21

Hälsingalnd:
B 60-23

Växjö:
B 1714-23

Attunda:
B 979-21
B 6789-23

Sundsvall:
B 2545-22

Udevalla:
B 1013-21

Umeå:
B 972-22

Mr Pussy, frågan var hur många barn som faller offer via chattar. Det är naturligtvis inget riktigt barn som skulle nappa så som Dumpens fiktiva barn gör när tjockisen skickar en bild på sin kuk som säckat ihop.
Helt jävla orealistiskt och det vet du men du spelar med i detta trams. Du vet det blir block direkt och inte ett ”Åhhhh” när kuken dyker upp i chatten.

Det finns pedofiler ja men via chattar blir det i princip noll utdelning för dessa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in