2024-06-29, 19:27
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Plåtarna visas sällan i videorna men om du ser en stor svart JEEP som kör skitfort så luktar det dump och avgaser.
Tänk att glida runt i det där jätte schabraket när man ska reka inför en konfrontation.
Borde finnas en grupp för Dumpen spotting.

Under konfrontationen ”Ursäkta vill du sitta på min näsa” så syns raggarbilens plåt och den är reggad på en snubbe i Södertälje men kärran är hemmahörande i Skåne. Det är ju inte det minsta misstänkt.
Jeepen var leasad av Patriks dotter, tror de inte har den kvar, de har nog kört slut på den. Men den var en mindre Jeep och jag tror inte den var svart.
Citera
2024-06-29, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Jeepen var leasad av Patriks dotter, tror de inte har den kvar, de har nog kört slut på den. Men den var en mindre Jeep och jag tror inte den var svart.
Senaste jag läste här var att de åkte Alfa?
Citera
2024-06-29, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen

Ok JEEPEN kanske inte var svart men förstå förödmjukelsen när ens dotter måste stå på kontraktet för en jävla leasingbil.
Antagligen gav bilhandlarens dator ifrån sig en nekande signal när Dumplingarnas personnummer knappades in.
Ändå snällt av dottern att gå i borgen för papsen som inte fixade kreditkontrollen.
Dottern var för övrigt äldre än hans ex så vettefan vem som pröjsade räkningarna egentligen.
Citera
2024-06-29, 23:01
Medlem
Hur vanligt är det att riktiga barn faller offer för gubbar via chattar? Finns det statistik på det? De flesta övergreppen sker väl på andra sätt
Citera
2024-06-30, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wihnei14
Hur vanligt är det att riktiga barn faller offer för gubbar via chattar? Finns det statistik på det? De flesta övergreppen sker väl på andra sätt

Icke existerande skulle jag säga. Leifi 72 med ölmage har naturligtvis noll chans på en fjortis men Dumpen målar upp det som ett enormt samhällsproblem vilket det inte är.
Det skickas säkert lite kukbilder oanmält men det är bara Dumpens finest som svarar och uppmuntrar till fler samt träffar.
Kom ju fram att 95% av förövarna egentligen var jämnåriga pojkar och inte gubbslem som Dumpen förespråkar.
Enligt Dampens filosofi så lurar en snuskgubbe i varje buske.

Bara kolla chatloggarna. Dumpen skickar tummen upp och skriver älskling när dom får en ståkuk i displayen.
Inte ens mr Pussy kan ställa sig bakom denna journalistik.
Citera
2024-06-30, 11:12
Bannlyst
Hur försäkrar sig dumpen om att inte hänga ut fel person? Man skulle ju tekniskt sätt kunna skapa en profil och skicka bilder på någon helt annan är som jag förstått inte alltid videokonfrontationer utan ibland har personer som de bara chattat med hängts ut.

Vill jag till exempel jävlas med någon, så kan jag ju skapa en profil med dennes namn och bild för att sedan se till att bli uthängd på dumpen?
Citera
2024-06-30, 12:10
Medlem
Dumpen gör ju en betydande social insats för resurssvaga med ett innehållslöst liv (skriver i tråden även på midsommarafton) genom att erbjuda gratis underhållning. De ges också tillfälle att känna sig viktiga via olika typer av osande kommentarer. Icke att förglömma Dr. Kurt med sina knivskarpa analyser som bidrag till folkbildningen. Härvidlag är det en gåta att Sara och Patrik inte förlänats utmärkelser i folkupplysningens anda.
Världen och verkligheten är komplex , vilket gör det komplicerat för de med begränsat intellekt .Av den anledningen vill de gärna förenkla tillvaron genom att se allt som svar eller vitt, vilket är utmärkande för en hel del i denna tråd. Vi får vara tacksamma att forskare, vetenskapsmän och uppfinnare inte har samma tänk, för då skulle vi vara kvar på stenåldersstadiet.
Citera
2024-06-30, 13:11
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Takanashi
Dumpen gör ju en betydande social insats för resurssvaga med ett innehållslöst liv (skriver i tråden även på midsommarafton) genom att erbjuda gratis underhållning. De ges också tillfälle att känna sig viktiga via olika typer av osande kommentarer. Icke att förglömma Dr. Kurt med sina knivskarpa analyser som bidrag till folkbildningen. Härvidlag är det en gåta att Sara och Patrik inte förlänats utmärkelser i folkupplysningens anda.
Världen och verkligheten är komplex , vilket gör det komplicerat för de med begränsat intellekt .Av den anledningen vill de gärna förenkla tillvaron genom att se allt som svar eller vitt, vilket är utmärkande för en hel del i denna tråd. Vi får vara tacksamma att forskare, vetenskapsmän och uppfinnare inte har samma tänk, för då skulle vi vara kvar på stenåldersstadiet.
Intelligens behövs för att kunna förstå världens mångfasettering, behövs IQ, kunskap, ork, för att tolka in alla nyanser, bristvaror hos Dumpen.
Citera
2024-06-30, 13:29
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissDope
Hoppsan. Så gjorde jag och mina vänner på communitys med 15-16 års åldergräns. Där skrev man in att man var äldre när man registrerade sig.
Detta var i början av 2000-talet. Och tycker väl inte att det verkar omöjligt att sånt sker än idag.
T ex ser jag många småbarn som håller på med snap fast där är 13-årsgräns.
Jag är nyfiken,, skulle ni gett er i lag med betydligt äldre killar, typ 23 och äldre. Det är ju den springande frågan för mig hur sannolikt Dumpens scenario är i praktiken. Mindre intressant för mig hur många vuxna som vill, mer intressant hur många barn som vill.

Är övertygad att några som träffas via vuxensajter tror att det är ett rollspel där vuxen spelar barn. Och detta är lustigt tycker jag, men inget de bör straffas för. Hur stor del som tror det är ett rollspel är svårt att veta, men några i alla fall.
Citera
2024-06-30, 14:15
Avslutad
Har Sara renoverat tuttarna? Hon är ändå rätt het här.

https://www.youtube.com/watch?v=l2p4lsX-_h8
Citera
2024-06-30, 14:22
Medlem
goofers avatar
Länge sedan man va inne här och vad besviken jag är att tråden inte nått 100000 inlägg än, inte ens 80000.

Har tråden tappat i intresse? Verkar mer som en chat nuförtiden.

Hur gick det med åtalet om förtal?

Daniel på stoppapressarna åkte ju dit så kan man hoppas på att dumpen också får böta?
Citera
2024-06-30, 14:37
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuppruskaren
Har Sara renoverat tuttarna? Hon är ändå rätt het här.

https://www.youtube.com/watch?v=l2p4lsX-_h8
Hon borde satsa på konditionen, i fall #434 orkar hon inte trappor, som säkerhetsåtgärd kan gäddorna boka träff vid trappor.

De tar upp att Hank tagit bild på sitt bajs, alla kan se att det är en skugga, antingen är de helt dumma eller så VILL de bara förnedra.
Senast redigerad av Ankan-mannen 2024-06-30 kl. 15:05.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in