2024-06-30, 10:58
Medlem
aztlans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frideric
Ja och Blackrock har köpt stora marker också i Ukraina. Detta eftersom Ukraina är förstört för all framtid. Som en mobil du vill slänga men tar vissa delar av som kan återanvändas. Ukraina är borta. Det ända som sker nu är att du/ni stödjer attacker mot Ryssland och har inget problem med att unga ukrainska män (som försöker fly) dör för det. Sociopati. Gå ner själv och kriga.
Du jämför ett land med +40 miljoner invånare med en trasig lur 😄, åk istället ner själv och rulla golfbil för att försvara utedasset ryzzland så får vi se hur länge du överlever
Citera
2024-06-30, 10:59
Medlem
Onyourknees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThinkRightly
Det är sån där IDIOTI som jag hatar med väst.
Det är så satans jävla otroligt efterblivet och sån extrem självskadebeteende och så onödigt att jag kokar inombords och jag tappar hoppet om väst, och det får mig att vilja stänga av och sluta följa kriget. Det är helt enkelt för plågsamt att bevittna hur IQ befriat väst är.
Kan bara hålla med. Ukraina betalar dyrt för slöheten i väst, ge Ukraina grejor så de kan knäcka ryssen.
Citera
2024-06-30, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThinkRightly
Det är sån där IDIOTI som jag hatar med väst.
Det är så satans jävla otroligt efterblivet och sån extrem självskadebeteende och så onödigt att jag kokar inombords och jag tappar hoppet om väst, och det får mig att vilja stänga av och sluta följa kriget. Det är helt enkelt för plågsamt att bevittna hur IQ befriat väst är.

Med tiden kommer väst släppa denna begränsningen vid användning av ATACMS. Så den dagen dessa droppar ner i Moskva får vi gemensamt korka upp champagnen. Ha förtröstan.
Senast redigerad av BothSidesNow 2024-06-30 kl. 11:03. Anledning: Stavfel
Citera
2024-06-30, 11:06
Medlem
X3treams avatar
Citat:
Ja och Blackrock har köpt stora marker också i Ukraina. Detta eftersom Ukraina är förstört för all framtid. Som en mobil du vill slänga men tar vissa delar av som kan återanvändas. Ukraina är borta. Det ända som sker nu är att du/ni stödjer attacker mot Ryssland och har inget problem med att unga ukrainska män (som försöker fly) dör för det. Sociopati. Gå ner själv och kriga.

Har pensionsbolaget köpt mark i Ukraina, okej, är det farligt att pensionärer i världen äger mark i Ukraina, är du rädd för pensionärer?
Citera
2024-06-30, 11:38
Medlem
c.divers avatar
Citat:
Ryssland har endast väst emot sig som står för 15% av världens befolkning. Föreslår att du kollar upp BRICS och deras handel. Ukraina går inte att bygga upp, förstår du inte? Det är förstört för alltid. Befolkningen kommer aldrig återhämta sig, generationer döda och rekordlåga födelsetal. Väst kan fortsatt skita i sin befolkning och öka inflationen för att bygga ruiner som återstår i Ukraina, men tveksamt.
Det var BRICS- länder som vägrade att tanka Lavrovs regeringsplan och hotade att gripa Putin för krigsbrott nyligen. Ryssland verkar inte stå högt i kurs i den U-lands organisationen?
Citera
2024-06-30, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sinmandt
Om du är lagd åt det håller kan jag tipsa om Covert Cabal som tillsammans med High_marsed(twitter) också sitter och analyserar satelitbilder.
Igår kom räkning av T-80BV. T-80 är också snart ett minne blott. Man undrar vart smärtgränsen går. De behöver också fordon i reserv för försvaret av hela nationen.
Inom någon vecka kommer de uppdatera samtliga modeller.

https://www.youtube.com/watch?v=FtXvJrPyoOg

Omöjligt! Vi har ju lärt i den här tråden av Tom Clancy-läsande MÖP:ar att ryssland (ett land vars ekonomi är i storlek med Italien) kan pumpa ut tiotusentals toppmoderna stridsvagnar om året! Detta eftersom Sovjetunionen under andra värdskrigets krigsekonomi kunde pumpa ut 10,000 T34 om året, så då måste du ju vara så att moderna genomkorrupta och söndersanktionerade ryssland också kan göra det!
Citera
2024-06-30, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vikingaman
Inkorrekt. Ryssland vinner. Zelenzzkis nazi-regim straffas. 500 000 avverkade Ukro-nazzar avverkade hittills.

Exakt vad är det Ryssland vinner?
Citera
2024-06-30, 12:18
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ryssland har endast väst emot sig som står för 15% av världens befolkning. Föreslår att du kollar upp BRICS och deras handel. Ukraina går inte att bygga upp, förstår du inte? Det är förstört för alltid. Befolkningen kommer aldrig återhämta sig, generationer döda och rekordlåga födelsetal. Väst kan fortsatt skita i sin befolkning och öka inflationen för att bygga ruiner som återstår i Ukraina, men tveksamt.

Att det ska vara sånt tjat om antal människor. Två miljarder analfabetiska risbönder och slumboende är - tyvärr - inte mycket att luta sig mot
Citera
2024-06-30, 12:22
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Snarare är det NATOs fel som ville kriget. Billigt krig när ukrainarna dör istället för dem. Ukrainska män försöker fly men tvingas in i köttkvarnen. Samtidigt hejar man slava ukraini från sin trygga bostad. Om du vill någon att skylla på, kolla i spegeln.

Märkligt att det var Ryssland som startade och sedan eskalerade kriget 2022. Frågan kvarstår: är Putin en marionett?
Citera
2024-06-30, 12:24
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vikingaman
Inkorrekt. Ryssland vinner. Zelenzzkis nazi-regim straffas. 500 000 avverkade Ukro-nazzar avverkade hittills.

”Judenaziregimen” 🤡
Citera
2024-06-30, 12:28
Medlem
Citat:
Snarare är det NATOs fel som ville kriget. Billigt krig när ukrainarna dör istället för dem. Ukrainska män försöker fly men tvingas in i köttkvarnen. Samtidigt hejar man slava ukraini från sin trygga bostad. Om du vill någon att skylla på, kolla i spegeln.
Det enda man kan skylla NATO för är att ha gett för lite hjälp och för sen hjälp till Ukraina. Att kriget startades hänger helt på Ryssland.
Citera
2024-06-30, 13:01
Medlem
Onyourknees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vistula
Nej de kan de inte rimligen göra. Det enda som kan hända att flera dör i onödan. Du har blivit lurad.

Tycker du inte själv det är märkligt att det finns oändligt med pengar att skicka till Ukraina men vi har tydligen inte råd att ge vårdpersonalen 15 minuter arbetsdagsförkortning?
Tycker du inte det är märkligt att den psykotiske dvärgen i Kreml offrar ett av världens största länder för att invadera ett land där ingen vill veta den psykotiske dvärgen i Kreml. Trodde du WW2 var gratis. De flesta vapnen i Europa är till för att skydda sig mot psykopaterna i Kreml. Nu kommer de till nytta, Hitler fattade att han var körd efter ett tag, Putin kommer också att fatta till sist. Du kommer aldrig göra det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in