2024-06-30, 10:27
Medlem
Ubskylds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
En bekant hjälpte till att anmäla inlägg och hans syster skrev några stöttande ord till honom.

Vad skrev systern?
Citera
2024-06-30, 10:27
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av MuslimSlayer
Ja de där var faktiskt lite chockerande för mig. Att gäddans umgänge verkar tycka att hans beteende är ok, kanske är så om man är tät och bor i en 27 miljoners villa

Kanske kan förklara hur Epstein och en jävla massa kändisar kom undan så länge.

Dumpen har inte fiskat färdigt i den släkten känner jag. Riktig maskopi
Citera
2024-06-30, 10:28
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Follows
Ja man blir inte annat än ledsen

Citat:
Ja de där var faktiskt lite chockerande för mig. Att gäddans umgänge verkar tycka att hans beteende är ok, kanske är så om man är tät och bor i en 27 miljoners villa

Kanske kan förklara hur Epstein och en jävla massa kändisar kom undan så länge.
Folk hamnar initialt i chock, senare kommer reaktionen.

Citera
2024-06-30, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ubskyld
Vad skrev systern?

#435 Något i stil med "de beter sig för jävligt".
Citera
2024-06-30, 10:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Follows
Dumpen har inte fiskat färdigt i den släkten känner jag. Riktig maskopi

Liter så jag också tänker, kanske är frun alternativt systern någon slags Ghislaine Maxwell karaktär.

Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet

Vet i fan, allt står ju svar på vitt, chattloggen en bild när pervot står med kuken i handen framför en spegel. Det är ju i princip omöjligt att förneka att han försökt grooma vad han trodde var ett 14 årigt barn. Ändå går man ut till hans försvar, aldrig sett något liknande sedan dumpen startade. Måste vara hans socioekonomiska status som får folk att försvara honom. Deprimerande.
Citera
2024-06-30, 10:38
Medlem
Citat:
Liter så jag också tänker, kanske är frun alternativt systern någon slags Ghislaine Maxwell karaktär.

Vet i fan, allt står ju svar på vitt, chattloggen en bild när pervot står med kuken i handen framför en spegel. Det är ju i princip omöjligt att förneka att han försökt grooma vad han trodde var ett 14 årigt barn. Ändå går man ut till hans försvar, aldrig sett något liknande sedan dumpen startade. Måste vara hans socioekonomiska status som får folk att försvara honom. Deprimerande.
Misstänker att dom få som försvarade #435 inte vet vad Dumpen är eller sett eller läst loggarna. Därav att dom försvarar gäddan.
Citera
2024-06-30, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Där åkte Facebook ner för #435 och frun tog bort honom från "gift med".

Japp. Står bara gift nu. Är det nåt som försvinner automatiskt när vederbörande #435 tar bort sig eller görs det manuellt?
Citera
2024-06-30, 10:40
Medlem
Otto Flicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet

Jo, chocken lär ju sitta i ett tag. Men jag kan inte förstå varför gäddor inte agerar mer proaktivt och raderar så många spår efter sig man kan (åtminstone gör FB och andra sociala medier privata, raderar Linkedin etc). Det är ju ofta en lång tid mellan konfrontation och publicering. Lever man måhända i någon from förhoppning om att lyckas undgå publicering?
Citera
2024-06-30, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elofsson666
Japp. Står bara gift nu. Är det nåt som försvinner automatiskt när vederbörande #435 tar bort sig eller görs det manuellt?
Vet inte till 100% men tror att man gör det manuellt.
Citera
2024-06-30, 10:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Misstänker att dom få som försvarade #435 inte vet vad Dumpen är eller sett eller läst loggarna. Därav att dom försvarar gäddan.

Hoppas verkligen att du har rätt, men 435 gäddor in och aldrig förut sett något liknande.
Citera
2024-06-30, 10:50
Medlem
Citat:
Hoppas verkligen att du har rätt, men 435 gäddor in och aldrig förut sett något liknande.
Ingen person som är vid sina sinnes fulla bruk som det så fint heter. Skulle offentligt försvara ett sådant grisigt betande som gädda 435 uppvisade om dom visste alla fakta.
Citera
2024-06-30, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sunless
But there it is. Svenskens naiva attityd till parasiter som förstör liv. Håll dig till en tanke eller simma bland gäddorna.
Du kan inte tycka illa om någon och sedan tycka synd om den. Bestäm dig istället så mår planeten bättre. Prova!

Satan vad min poäng flyger dig över huvudet! Jag tycker inte ”synd om” någon Gädda.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in