2024-06-30, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tindravarg
Frun var ju bortrest så det tar väl ett tag innan hon hinner rensa väck

Kommentarsfunktionen är borttagen på hennes också.
Citera
2024-06-30, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MuslimSlayer
Har ingen Facebook, så kanske är det därför jag inte kan se kommentarer?

Vad skriver folk?

Några axplock:

Usch. Stackars dig som är gift med en pedofil som vill ta oskulden av en underårig!

Vad gick snett för gubben? Undrar vad som gör honom så sjuk och desperat. Du slänger väl ut stolpskottet?

Sluta skriv på anhörigas FB. Skriv på Professorns istället.

professor snusk.😀😀🤣🤣🤣
Citera
2024-06-30, 00:30
Medlem
Nu har 435 skrivit på sin fb "Hej om det kommer konstiga meddelanden om mig på fb,är det förtal. Jobbar på det. "
Citera
2024-06-30, 00:31
Medlem
stickan888s avatar
Skriver på sin feja: "Hej. Om det kommer konstiga meddelanden om mig på fb, är det förtal. Jobbar på det"

Edit; tvåa på bollen
Citera
2024-06-30, 00:33
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svepps
Han har nog inte köpt guldpaketet av Impulskollen.

Professorn flög sannolikt så högt ovan molnen att något så simpelt som "Dumpen" inte bekom honom. Han var rädd för ett fängelsestraff, men folkdomstolen ledd av 242 och Sara är mycket värre?

Nu är paketet peer reviewat, och nunan tapetserad över nätet.

När ramlade tanden ur på professorn? Med sin superlön borde han lätt kunna fixa en ny.

2 professorer är rätt mycket sett till att det inte finns så många med den titeln här i världen.

Jämfört med exempelvis lastbilschaufförer ...

Finns det ett dolt mörker inom den akademiska världen?
Citera
2024-06-30, 00:34
Medlem
tindravargs avatar
#435 han fattar alltså inte att alla kan gå in på Dumpen och se själva vad han gjort. Stolle
Citera
2024-06-30, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stickan888
Skriver på sin feja: "Hej. Om det kommer konstiga meddelanden om mig på fb, är det förtal. Jobbar på det"

#435 Ja, det är ju förvisso korrekt att det konstiga som skrivs om honom och som är sant, är förtal att skriva på Facebook, men att han sitter och "jobbar" på en sådan sak verkar ju märkligt, det är ju som sagt bara att låsa kontot. Skulle inte förvåna mig om han dammsuger nätet i jakt på kommentarer och sedan anmäler dem till polisen, vilket får honom att känna sig som en riktig Bror Duktig istället för ett as som ville ha sex med en fjortonåring.
Citera
2024-06-30, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tikado71
Nu har 435 skrivit på sin fb "Hej om det kommer konstiga meddelanden om mig på fb,är det förtal. Jobbar på det. "
Ja och enda lajken på det inlägget är från hans syrra! Märkligt ändå hur ofta släkt och fruar vanligt vägrar inse…
Citera
2024-06-30, 00:45
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stickan888

Edit; tvåa på bollen

Hahaha! Spänningen är oliiiidlig.
Citera
2024-06-30, 00:46
Medlem
Korv-Bajss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tikado71

Om man påstår att någon är "klandervärd i sitt levnadssätt" är det förtal.
Citat:
1 § Den som utpekar någon såsom brottslig eller klandervärd i sitt levnadssätt
eller eljest lämnar uppgift som är ägnad att utsätta denne för andras missaktning, dömes för förtal till böter.
https://www.riksdagen.se/sv/dokument-och-lagar/dokument/svensk-forfattningssamling/brottsbalk-1962700_sfs-1962-700/
Detta oavsett om något man påstår att någon har gjort är sant eller inte.

Så jag tänker inte tala om ifall jag tycker att #435 är "klandervärd i sitt levnadssätt".
Senast redigerad av Korv-Bajs 2024-06-30 kl. 00:49.
Citera
2024-06-30, 00:47
Medlem
#435 Folk står bakom gäddan på Facebook. Aldrig sett något liknande. Två personer som stöttar honom, en som hjälper till och anmäler inlägg. Måste vara en riktigt manipulativ gädda det här.
Citera
2024-06-30, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
#435 Ja, det är ju förvisso korrekt att det konstiga som skrivs om honom och som är sant, är förtal att skriva på Facebook, men att han sitter och "jobbar" på en sådan sak verkar ju märkligt, det är ju som sagt bara att låsa kontot. Skulle inte förvåna mig om han dammsuger nätet i jakt på kommentarer och sedan anmäler dem till polisen, vilket får honom att känna sig som en riktig Bror Duktig istället för ett as som ville ha sex med en fjortonåring.

Fast förtal innebär väl att det som sagts/skrivits är osanning?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in