2024-06-29, 23:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av KallaKarar
Rebus 435:

Förnamn - Inte Anders, men nästan. Slutar lämpligt nog på -as.
Efternamn - Gul giftpinne som ibland röks under köksfläkt minus D plus nu på engelska.
Ciggnow? Vad fan är det för jävla efternamn?

Edit: Vad dum jag är. Nu trillade tioöringen ner.
Senast redigerad av Xanda 2024-06-29 kl. 23:12.
Citera
2024-06-29, 23:13
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xanda

nä men märket på pinnen
Citera
2024-06-29, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xanda

Gul blend
Citera
2024-06-29, 23:22
Medlem
Sveppss avatar
Hur kan man vara så störd i huvudet och utsätta sin familj för sånt här!?

För att inte tala om eventuella (och verkliga) barn som råkat ut för gädda 435.

1105 dagar på KIK - lite drygt 3 år har han hängt där. Undrar var han hängde innan dess. Han är inte blyg när han chattar, ser inte direkt ut som en nybörjare om man säger så.

Tack Dumpen ❤️
Citera
2024-06-29, 23:34
Avstängd
Storanglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svepps
Hur kan man vara så störd i huvudet och utsätta sin familj för sånt här!?

För att inte tala om eventuella (och verkliga) barn som råkat ut för gädda 435.

1105 dagar på KIK - lite drygt 3 år har han hängt där. Undrar var han hängde innan dess. Han är inte blyg när han chattar, ser inte direkt ut som en nybörjare om man säger så.

Tack Dumpen ❤️

Ja. Försöker få in barnet på "Teleguard". Helt klart att han är rutinerad och har gjort det här förr annars hade han inte föreslagit det.
Citera
2024-06-29, 23:36
Avslutad
Det är inte bara #435 som är en idiot, hela hans familj verkar vara riktiga töntar. Där är ett foto på Facebook där hela välbesuttna akademikerfamiljen sitter och spelar kort i stearinljusets sken under Earth Hour.

Här tänks säkert inga egna förbjudna tankar som inte är peer reviewed. Eller ja, farsan gör. Han tittar på sin torra tråkiga grådassiga kartongfru och fantiserar om att hon är en bortsprungen trettonåring som han kan slicka.

De verkar vara vegetarianer också, allihop. Predikande sådana. På en annan bild har han lagt upp ett anagram där "carnivorous" blir "coronavirus". Den här sortens människor får det fan att krypa i kroppen. Hoppas han hänger sig, den äcklige fan.
Senast redigerad av Xanda 2024-06-29 kl. 23:47.
Citera
2024-06-29, 23:37
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
Ja. Försöker få in barnet på "Teleguard". Helt klart att han är rutinerad och har gjort det här förr annars hade han inte föreslagit det.
Har jag fel när jag utgår ifrån att det är nåt fel om man ens hänger på kik och är över 25, som verkar ha samma målgrupp som Lunarstorm som jag heller inte vet vad det är?

Min son som är 14 vet inte vad Kik är, han har koll, vafan är kik för skit?
Senast redigerad av LudvigSigurdDavid 2024-06-29 kl. 23:39.
Citera
2024-06-29, 23:37
Medlem
#435 Har stängt kommenarsfunktionen på fejjan nu! Men ändå lite märkligt att inte en ända vän tagit bort han än! 94 st 😊
Citera
2024-06-29, 23:41
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren

Sen också det där att han säger: jag HAR kondomer. (Inte kan fixa..)

Han är 60+. Gift.

Nu vet inte jag hur den friska luften i Skåne påverkar människor som bor där. Men där jag bor slutar folk köra kondomer och finska ryck sådär i femtioårsåldern.
Citera
2024-06-29, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 123gt
#435 Har stängt kommenarsfunktionen på fejjan nu! Men ändå lite märkligt att inte en ända vän tagit bort han än! 94 st 😊

Märkligt att han och frugan har kvar FB överhuvudtaget. Peddokommentarerna ligger ju kvar.
Citera
2024-06-29, 23:51
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elofsson666
Märkligt att han och frugan har kvar FB överhuvudtaget. Peddokommentarerna ligger ju kvar.

Han har nog inte köpt guldpaketet av Impulskollen.
Citera
2024-06-29, 23:52
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrollRoll
Sluta försvara dina egna sexköp med vuxna prostituerade. Det är olagligt det han gör här också: https://kollpalagen.se/lagar/grooming-brottsbalken-6-kap-10-a-§/

Jag behöver inte försvara dem, de sker utomlands och är helt lagliga. Precis som det ska vara och även borde vara i Sverige.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in