2024-06-29, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollkarlspelle
Att som man sätta på en kvinna framför sin manliga kompis är ju helt ofattbart. Jag blir kräkfärdig av tanken.

Inget fel med att vara bög eller bi, men straight är han absolut inte (han som sätter på ragatan).

Hon ser ut som jag tänkte mig.

En kvinna utan spärrar helt enkelt. Räcker med att läsa titeln. En swingerorgy med 15 pers?!

https://www.thesun.co.uk/news/28838648/sex-prison-officer-tape-couple/

Hennes föräldrar har misslyckats.. hade det där varit min dotter hade jag brutit kontakten och aldrig pratat med henne igen någonsin.

''Introducing herself, Linda said: "Monogamy is a social construct that I think needs to be dismantled.''

Fan vad pryd du är....

Men seriöst du måste väl förstå att det inte direkt är det bästa som finns som jobbar som fångvaktare?
Citera
2024-06-29, 22:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Citronfrommage
I den här tråden ser man verkligen att män är jävligt underliga varelser! Å ena sidan kallas tjejen hora och luder och ni skulle aldrig peta på henne, å andra sidan sparar ni ner klippet att runka till, å ännu en sida finns vissa som kallar snubben som filmar bög och äcklig för att han filmar sin polare ha sex - men tjejen filmas väl också, kanske tittar han på henne... Sen kan ni själva sitta och kolla porr där män "lånar ut" flickvän/fru till andra män medan de runkar och så runkar ni till det. Hur fan ska ni ha det!?

Haha, ja. +1

Nu är känslorna inte lätthanterliga och sprätter åt alla håll så vissa slår knut på sig själva. Flera gånger om. Uppspelta på mer än ett vis vissa här!

Hur som helst, beklagligt. Att detta pågår vet vi ju om redan men att sitta och festa med röka och ligga känns ju inte som ett jättehårt straff, speciellt inte för dessa nissar. Inget straff alls, såklart. Tvärtom. Kanske kan kvitta för dem att de är inlåsta i dessa stunder
Citera
2024-06-29, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaskig
Jag har aldrig hört talas om något sådant men det förekommer säkert också. Kanske i mindre ofattning eftersom det aldrig skrivits om något sådant i media vad jag vet. Intressant om det förekommer.

Oavsett ska inte män jobba på kvinnliga anstalter heller.

Det står ju om just det i den länkade artikeln. Över 80 fångvaktare har fått sparken sen 2013. Samt:
Citat:
Ministry of Justice figures reveal that up until last year 59 female staff and 24 male workers were caught.

HMP Berwyn in North Wales had the worst record with 18 female staff found to have had relationships with inmates since the prison opened in 2017.

Sen kan det förstås va några gay-fall också.

En lösning på problemet är att se till att fångvaktare alltid är minst 2 st. Eftersom kvinnor är dubbelt så benägna, enligt statistik så behövs fler manlig personal och mer kameraövervakning.
Citera
2024-06-29, 22:39
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattemeettt
Det står ju om just det i den länkade artikeln. Över 80 fångvaktare har fått sparken sen 2013. Samt:

Sen kan det förstås va några gay-fall också.

En lösning på problemet är att se till att fångvaktare alltid är minst 2 st. Eftersom kvinnor är dubbelt så benägna, enligt statistik så behövs fler manlig personal och mer kameraövervakning.
Ganska bra idé. Om de är två fångvaktare blir väl filmen mindre skakig? Kan fängelset starta en egen OnlyFanssida med bara vad som syns på bevakningskamerorna?
Citera
2024-06-29, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marcandrew
Fan vad pryd du är....

Men seriöst du måste väl förstå att det inte direkt är det bästa som finns som jobbar som fångvaktare?

Kräkfärdig är ett kraftuttryck. Jag blir dock äcklad av tanken på att ligga med en kvinna framför en manlig kompis. Det gör inte mig till pryd, det är så män som är heterosexuella tänker. De som inte blir äcklade av tanken har nog en viss dragning till män.

Om du menar att jag måste förstå att det inte är de vassaste knivarna som är fångvaktare så förstår jag det givetvis.
Citera
2024-06-29, 22:52
Medlem
Gefreiters avatar
Haha vilken grej ändå. Så himla svårt kan det väl ändå inte vara att ha koll på både personal och fångar?
Jag kan tycka att man som intagen inte ska kunna röka holk och knulla en plit. Någonstans har det brustit.
Citera
2024-06-29, 23:01
Medlem
TaxenSixtens avatar
Frågan är vad hon fick ut av det?
Citera
2024-06-29, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Citronfrommage
I den här tråden ser man verkligen att män är jävligt underliga varelser! Å ena sidan kallas tjejen hora och luder och ni skulle aldrig peta på henne, å andra sidan sparar ni ner klippet att runka till, å ännu en sida finns vissa som kallar snubben som filmar bög och äcklig för att han filmar sin polare ha sex - men tjejen filmas väl också, kanske tittar han på henne... Sen kan ni själva sitta och kolla porr där män "lånar ut" flickvän/fru till andra män medan de runkar och så runkar ni till det. Hur fan ska ni ha det!?

En man kan se ner på en kvinna och se henne som en hora trots att han blir kåt av henne. Det är jättevanligt.

Ponera att en framgångsrik man träffar på en snygg modelltjej som är promiskuös. Jag kan lova dig att han kommer att vilja ligga med henne. Men i hans ögon så är hon ovärdig, en lösaktig slampa och är så långt ifrån flickvänsmaterial som det går. Han respekterar inte henne i någon mån men givetvis står snoppen, hon är ju snygg. Män är enkla.

Med din logik kan man hävda att en son som ser sin pappa sätta på en främmande kvinna framför sig inte har några incest tendenser för han fokuserar på den främmande kvinnan. Är det ett hållbart resonemang? Givetvis inte.

Problemet är att vi har idag så mycket knasigheter idag att folk längre inte förstår vad det innebär att vara hetero. Det är beklagligt.
Senast redigerad av Trollkarlspelle 2024-06-29 kl. 23:14.
Citera
2024-06-30, 00:11
Medlem
Här har alla ni sosse fake manliga figurer erat bevis. Kvinnor dras till bråkstakar. Inte till sosse nicklas på banken
Citera
2024-06-30, 00:22
Medlem
S3ONs avatar
Usch.

Och stackars hennes familj... Jävligt kul för sonen framförallt...
Citera
2024-06-30, 00:31
Medlem
Klart hon har OF. En hel generation av skräpmänniskor som inte själva inser vilka skräpmänniskor de är
Citera
2024-06-30, 01:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timothy.McVeigh
Den kvinnliga häktesvakten Karen Gebreab som blev ihjälslagen av en manlig fånge i Stockholm var 24 år gammal och somalier...

Karen Gebreab? Somalie? Har du sett hur hon såg ut?
Hon var etiopie eller eritrean. Inte heller muslim för den delen.
Offtopic också så dubbelfail.

Karen.. Somalie.. haha värsta jag hört
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in