2024-06-29, 12:46
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenkille
Har Hank tagit livet av sig??

Vi backar
Jag har egentligen inget tändningsmönster på barn
Nu blandar vi ihop korten
Nä, det var inte bajs

Skulle faktiskt sörja att förlora en sån legend
Citera
2024-06-29, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LudvigSigurdDavid
Det hade ju varit fantastiskt, men när jag nu lyssnade kunde jag inte höra nån säga ”det är min chef..”? Väldigt roligt samtal dock, men har saltat det lite?

Det var Dumpen som återgav samtalet på sin FB-sida. Vet inte om Sara hörde mer än andra
Citera
2024-06-29, 12:55
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Självmodererade
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Det var Dumpen som återgav samtalet på sin FB-sida. Vet inte om Sara hörde mer än andra
Tack för klargörandet!
Senast redigerad av LudvigSigurdDavid 2024-06-29 kl. 12:57.
Citera
2024-06-29, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenkille
Har Hank tagit livet av sig??

#292 Hank
Är inte registrerad som avliden än iaf.
Däremot gick det åt helvete med frugan.. ( om dom var gifta)
Han fick häva sig ut ur bostaden ca 2 månader efter publicering och bytte efternamn.
Citera
2024-06-29, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hegamon
434 går mest runt och flinar, sämst beteende bland pedofilerna.

Ja, det är ungefär så jag tycker. Det kan inte vara svårt att gå på sinnesslöa pedofiler, dessa pedofiler ser också ut som att de ska falla samman av sin egna tyngd också. Däremot kan jag tycka att en och annan pedofil förtjänar ett kok stryk. Exempelvis 434, utifrån han uppenbara arrogans och likgiltighet, samt flin.
Vår vän Sunless borde haka på de. Funderar starkt på att trolla de med några polare så de får smaka på egen medicin.
Citera
2024-06-29, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emmizen32
#292 Hank
Är inte registrerad som avliden än iaf.
Däremot gick det åt helvete med frugan.. ( om dom var gifta)
Han fick häva sig ut ur bostaden ca 2 månader efter publicering och bytte efternamn.
Ja de var gifta.
Stod här i tråden att hon bytte efternamn först.
Jag har fasen glömt vad de hette men det var ett väldigt ovanligt efternamn.
Citera
2024-06-29, 13:46
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Ja de var gifta.
Stod här i tråden att hon bytte efternamn först.
Jag har fasen glömt vad de hette men det var ett väldigt ovanligt efternamn.

Fruset vatten + Trollkarlen i ..... Där har du efternamnet

Frun tog tillbaka sitt ursprungliga efternamn snabbt som attan, sen skilsmässa o sen fick Matolja i Analen flytta till en hyresrätt.
Citera
2024-06-29, 14:00
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redivivus
Detta tar jag som ett högst vederhäftigt uttalande. Den där ustrålningen som #434 har med det där dumma flinet varslar direkt om att här kommer en abnormal person.

Man vill bara därifrån. Det där dumma flinet brukar dom köra med och tror att man som kvinna ska tacka för uppmärksamheten... Det är en aura av vekhet och allmänt dålig hälsa omkring dumflinare.
Citera
2024-06-29, 14:28
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tindravarg
Man vill bara därifrån. Det där dumma flinet brukar dom köra med och tror att man som kvinna ska tacka för uppmärksamheten... Det är en aura av vekhet och allmänt dålig hälsa omkring dumflinare.
Väldigt roligt skrivet!

Jag har en sån där jävel på jobbet, som bara utstrålar att han själv tycker att han är nån sort gåva till motsatta könet. Leendet är lite menande att ”jag ser på dig att du tycker jag är lite läcker”. Sen har han alltid matlådor med sig, inget fel med det kanske men han äter alltid med - SKED!!!!

Så praktiskt.
Citera
2024-06-29, 14:30
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BavarianBeetle
Jag undrar också över det. Obehaglig manipulativ typ som försöker hitta ett övertag i stället för att känna skam. Jag hoppas verkligen att folk i hans närhet har fått reda på vad han är.

Har vi någon rebus på den fule fisken?
Citera
2024-06-29, 14:34
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LudvigSigurdDavid
Väldigt roligt skrivet!

Jag har en sån där jävel på jobbet, som bara utstrålar att han själv tycker att han är nån sort gåva till motsatta könet. Leendet är lite menande att ”jag ser på dig att du tycker jag är lite läcker”. Sen har han alltid matlådor med sig, inget fel med det kanske men han äter alltid med - SKED!!!!

Så praktiskt.

Ah precis detta jag pratar om; syns lång väg att äcklet tagit mammsegull på allvar när hon inpräntade i honom att "den som får DIG min lelle gosse, HON ska vara TACKSAM"!!! Matlådan har ju mammsegull gjort åt gossen serru. Säkert tejpat fast skeden ovanpå locket och skrivit "ha en underbar dag gossegull". Lägg till cargoshorts som slutar strax nedanför knäet och en sladdrig piké med nedfälld krage så har du jackpot!
Citera
2024-06-29, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tindravarg
Ah precis detta jag pratar om; syns lång väg att äcklet tagit mammsegull på allvar när hon inpräntade i honom att "den som får DIG min lelle gosse, HON ska vara TACKSAM"!!! Matlådan har ju mammsegull gjort åt gossen serru. Säkert tejpat fast skeden ovanpå locket och skrivit "ha en underbar dag gossegull". Lägg till cargoshorts som slutar strax nedanför knäet och en sladdrig piké med nedfälld krage så har du jackpot!
Glöm inte dom sexiga sandalerna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in