2024-06-28, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av London
För 20 år sedan var faktiska tidningar av Expressen/Aftonbladet (hur kan dessa finnas kvar?) sättet att följa Allsvenskan och dess klubbar jämte läktare och Canal+.

Vi har kommit ganska långt sedan dess men inte långt nog. Skulle vilja ha en app där jag kan följa hur bonusar för Lucas trillar in i realtid. Snyggt och värdigt gränssnitt med tydliga grafer, staplar och cirkeldiagram givetvis

Ja det var väl ungefär då ni apor helt plötsligt började intressera er för fotboll, undrar varför
2024-06-28, 15:20
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
Du sa något sådant tidigare i våras. Oklart iaf om det var Dahbo eller om det var någon annan tjomme i ditt lag som du snackade om.
Det där känner jag inte igen. Det får du nog länka ett citat på.
2024-06-28, 15:22
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Det där känner jag inte igen. Det får du nog länka ett citat på.
Det försvann som trams så vi får väl köra "overruled" på den.
2024-06-28, 15:25
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
Det försvann som trams så vi får väl köra "overruled" på den.
Så passande.
2024-06-28, 15:28
Medlem
Londons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Precis som ditt svar aldrig lär förändras..

Det här kan läsas som drygt men är inte menat så. Har inte sett tillräckligt av honom för att ens ha en egen uppfattning.

Allt jag vet är att jag inte förväntar mig maradona-mål varje halvlek för att han ska kunna utmana Lucas, Hugo L eller Kongo (på sin tid)… Zlatan, Isak eller what ever som största talang. Hade det inte varit för dig så hade jag nog ens inte känt till namnet.

Än så länge verkar han objektivt ha en backe att bestiga dock om Celtic inte vill betala de 4 meur som BKH kräver.
2024-06-28, 15:29
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buffay.p
Ja det var väl ungefär då ni apor helt plötsligt började intressera er för fotboll, undrar varför

Skönt med en nybajare som ska förklara för oss när vi började gå på fotboll.
2024-06-28, 16:59
Medlem
cokehyenas avatar
Djukanovic kommer börja träningsvägra väldigt snart.

Glöm aldrig var ni läste det först.
2024-06-28, 17:10
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena

och sitta ute i 3.5 år 😂
2024-06-28, 17:12
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Premier League-klubben Brighton har lagt ett bud på IFK Göteborgs jättetalang Malick Yalcouyé värt sju miljoner euro, motsvarande 80 miljoner kronor. Parterna för positiva samtal om en övergång i sommar och hoppas komma överens.

Ska vi gissa att det är någon liknande deal som för Adjei. Typ 60+20?

Det är vad IFK behöver för att kunna få chansen till en nystart värdig namnet. Om dom dribblar bort chansen att få spela i finrummet ytterligare en gång återstår ju att se...

Citat:
Shit vad du har vaknat. Har du gått i terapi? Jag njuter fortfarande av derbyslakten och det efterföljande tifot.
Har velat fråga, visst vart avslutningsmiddagen för Bergwall inställd? Antar att det hade varit konstig stämning annars: https://x.com/betongprod/status/1806706108351820171
Senast redigerad av QuantumQuill 2024-06-28 kl. 17:23.
2024-06-28, 18:00
Medlem
Citat:

Det är lite känslan,Lazio verkar verkligen vilja ha grabben.men Bajen har inte ens vilja lysdna
2024-06-28, 21:15
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredrik29
Sågs som en lovande talang men blev inte mer en handfull matcher sen utlåningar till diverse klubbar för att till slut hamna i danska randers där han heller inte gjort mycket väsen av sig, startat typ en tredjedel av matcherna och det i en klubb långt ner i tabellen.
Men vem vet, kanske kommer funka bra i AIK.

Tack vårt försvar kan ju inte bli sämre iaf
2024-06-29, 12:42
Medlem
junazs avatar
Då var Victor Eriksson klar.

Bra att snabbt få in en ersättare till Kurtulus, även om truppen i sig är rätt stor och kanske skulle behöva bantas ner något (typ göra sig av med Kralj, Madjed, Boudah).

Hellberg har haft Eriksson innan i Värnamo, så han vet nog väldigt väl vad det är för spelare han får.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in