2024-06-28, 13:16
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Man saknar ändå Kuivasto nu när man börjar bli gammal och nostalgisk.
Finne och dif (Svenskfinne, men skit samma) får mig alltid att tänka på denna.

https://m.youtube.com/watch?v=BNMyP4rOjFA

2024-06-28, 13:19
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Finne och dif (Svenskfinne, men skit samma) får mig alltid att tänka på denna.

https://m.youtube.com/watch?v=BNMyP4rOjFA

Och det där blev han avstängd för och efter det fick inte kameramän följa efter utvisade spelare..
Det enda jag minns från den matchen var att det stod 3st bonde-Djurgårdare i klacken med bar överkropp och skrek på allt förutom några som helst sånger för dessa kunde dom inte..
2024-06-28, 13:43
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Celtic tittar på värva Dahbo från Häcken för 40m
Dra åt helvete om vi säljer honom för kaffepengar innan han ens slagit igenom!

Martin måste avgå om han genomför den försäljningen.

40 miljoner kr och 50% vfk möjligtvis.
Senast redigerad av trazkei 2024-06-28 kl. 13:45.
2024-06-28, 14:16
Medlem
Londons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei

För 20 år sedan var faktiska tidningar av Expressen/Aftonbladet (hur kan dessa finnas kvar?) sättet att följa Allsvenskan och dess klubbar jämte läktare och Canal+.

Vi har kommit ganska långt sedan dess men inte långt nog. Skulle vilja ha en app där jag kan följa hur bonusar för Lucas trillar in i realtid. Snyggt och värdigt gränssnitt med tydliga grafer, staplar och cirkeldiagram givetvis
2024-06-28, 14:27
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av London
För 20 år sedan var faktiska tidningar av Expressen/Aftonbladet (hur kan dessa finnas kvar?) sättet att följa Allsvenskan och dess klubbar jämte läktare och Canal+.

Vi har kommit ganska långt sedan dess men inte långt nog. Skulle vilja ha en app där jag kan följa hur bonusar för Lucas trillar in i realtid. Snyggt och värdigt gränssnitt med tydliga grafer, staplar och cirkeldiagram givetvis
Om du vill kan jag tillhandahålla denna tjänst till dig löpande? Jag kan t o m tänka mig att göra det gratis?

Just cirkeldiagram vore ju otroligt passande då formen symboliserar den siffra som kommer vara aktuell. Cirkeln kommer ju av självklara orsaker vara enfärgad då det underlättar mitt arbete utan att det gör någon skillnad men jag kan dock ha olika färger på cirkeln varje vecka om du vill för att spetsa till det lite? Hojta till om du är intresserad.
Senast redigerad av trazkei 2024-06-28 kl. 14:33.
2024-06-28, 14:33
Medlem
Londons avatar
Citat:
Om du vill kan jag tillhandahålla denna tjänst till dig löpande? Jag kan t o m tänka mig att göra det gratis?

Just cirkeldiagram vore ju otroligt passande då formen symboliserar den siffra som kommer vara aktuell. Cirkeln kommer ju av självklara orsaker vara enfärgad men jag kan dock ha olika färger på cirkeln varje vecka om du vill för att spetsa till det lite? Hojta till om du är intresserad.

Svårt att tro att det kommer summeras till noll trots att vi har en sportchef lika trött som jänkarnas president. Du får ju medge att det vore lite intressant att följa? 10 mill här, 20 mill där. Lite transparens och en snygg dashboard är allt som behövs
2024-06-28, 14:38
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Svårt att tro att det kommer summeras till noll trots att vi har en sportchef lika trött som jänkarnas president. Du får ju medge att det vore lite intressant att följa? 10 mill här, 20 mill där. Lite transparens och en snygg dashboard är allt som behövs
Egentligen vågar jag inte ge mig in i den frågan då Tottenham i sin psykos kanske skrivit in bonusar som aktiveras om Bergvall säger hej till tränaren varje dag eller något?

Men om det är normala klausuler som handlar om speltid tror jag inte det blir aktuellt då jag inte ser Bergvall göra mer än max 5 matcher för Tottenham, vilket mest kommer ske för att han skall synas i Wyscout så att dom kan sälja honom vidare och minska den ekonomiska belastning han blivit.
2024-06-28, 14:43
Medlem
Londons avatar
Citat:
Egentligen vågar jag inte ge mig in i den frågan då Tottenham i sin psykos kanske skrivit in bonusar som aktiveras om Bergvall säger hej till tränaren varje dag eller något?

Men om det är normala klausuler som handlar om speltid tror jag inte det blir aktuellt då jag inte ser Bergvall göra mer än max 5 matcher för Tottenham, vilket mest kommer ske för att han skall synas i Wyscout så att dom kan sälja honom vidare och minska den ekonomiska belastning han blivit.

Skulle inte förvåna mig om Bosse snackat till sig den klausulen på sin perfekta engelska

Som tidigare konstaterat är vi förhoppningsvis tillräckligt unga och lyckosamma för att kunna utvärdera båda spelares karriärer när de slutar. Vem som har den största talangen vet jag redan nu ditt svar på och det kommer aldrig förändras

Skrivet med kärlek.

Edit: Lucas är dessutom en väluppfostrad grabb så money in the bank.
Senast redigerad av London 2024-06-28 kl. 14:51.
2024-06-28, 15:00
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Skulle inte förvåna mig om Bosse snackat till sig den klausulen på sin perfekta engelska

Som tidigare konstaterat är vi förhoppningsvis tillräckligt unga och lyckosamma för att kunna utvärdera båda spelares karriärer när de slutar. Vem som har den största talangen vet jag redan nu ditt svar på och det kommer aldrig förändras

Skrivet med kärlek.

Edit: Lucas är dessutom en väluppfostrad grabb så money in the bank.

Precis som ditt svar aldrig lär förändras..
2024-06-28, 15:05
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:

Ja, han skulle ju gå för 250M...vad hände?
Verkar det vara totalt förfall i klubben nu?
2024-06-28, 15:08
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
Ja, han skulle ju gå för 250M...vad hände?
Verkar det vara totalt förfall i klubben nu?
Fan snackar du om? Varför skulle han gå för 250 miljoner kr?
2024-06-28, 15:11
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Fan snackar du om? Varför skulle han gå för 250 miljoner kr?
Du sa något sådant tidigare i våras. Oklart iaf om det var Dahbo eller om det var någon annan tjomme i ditt lag som du snackade om.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in