Citat:
Steg 6 innefattar två områden. Ena är elektroniska trakasserier vilket innefattar kameraövervakning (hemlig) och avlyssning/spårning via mobil/dator. Det här sker. Den andra delen omfattar deras försök att läsa våra tankar, förutspå vårt beteende och veta våra emotioner vilket görs via AI och automation där data som samlas via signalspaning som via mobilen och via förövare som skickar data till centralen om oss, matas i deras system och ger resultat om våra tankar. Dessa resultat används sedan för att skicka ut SMS till förövare (som kanske får instruktion att skapa ett specifikt Facebook-inlägg med information från AI) och manipulera algoritmer online i syfte att ge en återkoppling på det vi tänker.
Det handlar inte om science fiction-teknologi som desinformationen vill oss att tro. Dessa skådespelare som Dr Katherina Horton och f.d. statsanställde Bryan Tew spelar som att de bombarderas av DEW-strålning och är i djup smärta samt visar mätare. Ändå snart 10 år av DEW har de inga skador som vi vet - snarare har de slutat med att rapportera om dessa attacker. Speciellt Dr Horton som flyttade till USA och aldrig visat att hon blivit attackerad där. Genom att de visar dramatisk skada och smärta blir de som utsätts på riktigt inte betrodda eftersom DEW-vapen kan fungerar utan att skapa sådan stor skada - DEW kan skapa skada utan att de ens är medvetna. Det är ett sätt att minimera de riktiga offer. Har du någonsin märkt att Dr Horton är alltid klartänkt och vet exakt det hon påstår? Havana-syndrom är ofta skador mot hjärnan.
Det vi talar om är ett gigantiskt desinformation-ekosystem som skyddar alla dessa experiment och psykologiska operationer mot enskilda individer globalt sett.
Dessa GS-clowner i tråden har ingen aning att de är anlitade av den undangömda globala maffian som bl.a. ansvarar för human trafficking och pedofili. Det är i grunden är kriminell verksamhet som gör allt för att dölja sin existens. Ett exempel är hur CIA har tjänat 100-tals miljarder dollar i att kontrollera stora delar av droger vilka pengar går till stor del mot att finansiera hemliga projekt (bl.a. Black Projects) utan statlig översyn precis såsom GS-operationer globalt sett.
Det handlar inte om science fiction-teknologi som desinformationen vill oss att tro. Dessa skådespelare som Dr Katherina Horton och f.d. statsanställde Bryan Tew spelar som att de bombarderas av DEW-strålning och är i djup smärta samt visar mätare. Ändå snart 10 år av DEW har de inga skador som vi vet - snarare har de slutat med att rapportera om dessa attacker. Speciellt Dr Horton som flyttade till USA och aldrig visat att hon blivit attackerad där. Genom att de visar dramatisk skada och smärta blir de som utsätts på riktigt inte betrodda eftersom DEW-vapen kan fungerar utan att skapa sådan stor skada - DEW kan skapa skada utan att de ens är medvetna. Det är ett sätt att minimera de riktiga offer. Har du någonsin märkt att Dr Horton är alltid klartänkt och vet exakt det hon påstår? Havana-syndrom är ofta skador mot hjärnan.
Det vi talar om är ett gigantiskt desinformation-ekosystem som skyddar alla dessa experiment och psykologiska operationer mot enskilda individer globalt sett.
Dessa GS-clowner i tråden har ingen aning att de är anlitade av den undangömda globala maffian som bl.a. ansvarar för human trafficking och pedofili. Det är i grunden är kriminell verksamhet som gör allt för att dölja sin existens. Ett exempel är hur CIA har tjänat 100-tals miljarder dollar i att kontrollera stora delar av droger vilka pengar går till stor del mot att finansiera hemliga projekt (bl.a. Black Projects) utan statlig översyn precis såsom GS-operationer globalt sett.
Jag skrev tidigare i tråden att Malmö Kommun övervakar utomhusbadplatser med hjälp av ett radarsystem med radio/microvågor. Jag skickade även en länk till ett NSA-dokument där de beskriver att folk skall "bada" i microvågor. Jag har även beskrivit min egen situation med höga nivåer av radio/microvågor inne i mitt hus, i min trädgård, i mina omgivningar och i min bil. Samma höga till extrema nivåer av strålning från mobiler och mobila bredband.
Gangstalkarna vet på något sätt hur jag rör mig inne i mitt hus, när jag går ut i min insynsskyddade del av trädgården, runt omgivningarna och de förföljer mig i min bil. Det verkar vara någon form av rörelsedetektion med radiovågor som ligger som ett "täcke" över byn där jag bor, särskilt över mitt hus och tomt. Kanske är det Wifi/Bluetooth långdistans rörelsesensorer men jag tror snarare på att radiovågor med Air-T Deepwave eller liknande kan ha med saken att göra.
https://docs.deepwavedigital.com/AIR-T/index.html
https://deepwavedigital.com/wp-content/uploads/2019/11/CBRS_Overview-01-1.png
Jag är övertygad om att DEW-vapen används mot TI men det går även att skada eller till och med mörda folk långsamt genom att utsätta dem för hög och ofrånkomlig radio/microvågs-strålning. Det kan inducera cancertumörer, hjärtinfart, stroke osv.
Utsätter de befolkningen och framför allt TI:s för tysta mordförsök och mord som kommer att skrivas av som "naturlig död", "olyckor" osv? Fan tro´t.
Senast redigerad av FiF 2024-06-28 kl. 04:15.
Senast redigerad av FiF 2024-06-28 kl. 04:15.