2024-06-28, 03:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Steg 6 innefattar två områden. Ena är elektroniska trakasserier vilket innefattar kameraövervakning (hemlig) och avlyssning/spårning via mobil/dator. Det här sker. Den andra delen omfattar deras försök att läsa våra tankar, förutspå vårt beteende och veta våra emotioner vilket görs via AI och automation där data som samlas via signalspaning som via mobilen och via förövare som skickar data till centralen om oss, matas i deras system och ger resultat om våra tankar. Dessa resultat används sedan för att skicka ut SMS till förövare (som kanske får instruktion att skapa ett specifikt Facebook-inlägg med information från AI) och manipulera algoritmer online i syfte att ge en återkoppling på det vi tänker.

Det handlar inte om science fiction-teknologi som desinformationen vill oss att tro. Dessa skådespelare som Dr Katherina Horton och f.d. statsanställde Bryan Tew spelar som att de bombarderas av DEW-strålning och är i djup smärta samt visar mätare. Ändå snart 10 år av DEW har de inga skador som vi vet - snarare har de slutat med att rapportera om dessa attacker. Speciellt Dr Horton som flyttade till USA och aldrig visat att hon blivit attackerad där. Genom att de visar dramatisk skada och smärta blir de som utsätts på riktigt inte betrodda eftersom DEW-vapen kan fungerar utan att skapa sådan stor skada - DEW kan skapa skada utan att de ens är medvetna. Det är ett sätt att minimera de riktiga offer. Har du någonsin märkt att Dr Horton är alltid klartänkt och vet exakt det hon påstår? Havana-syndrom är ofta skador mot hjärnan.

Det vi talar om är ett gigantiskt desinformation-ekosystem som skyddar alla dessa experiment och psykologiska operationer mot enskilda individer globalt sett.

Dessa GS-clowner i tråden har ingen aning att de är anlitade av den undangömda globala maffian som bl.a. ansvarar för human trafficking och pedofili. Det är i grunden är kriminell verksamhet som gör allt för att dölja sin existens. Ett exempel är hur CIA har tjänat 100-tals miljarder dollar i att kontrollera stora delar av droger vilka pengar går till stor del mot att finansiera hemliga projekt (bl.a. Black Projects) utan statlig översyn precis såsom GS-operationer globalt sett.

Jag skrev tidigare i tråden att Malmö Kommun övervakar utomhusbadplatser med hjälp av ett radarsystem med radio/microvågor. Jag skickade även en länk till ett NSA-dokument där de beskriver att folk skall "bada" i microvågor. Jag har även beskrivit min egen situation med höga nivåer av radio/microvågor inne i mitt hus, i min trädgård, i mina omgivningar och i min bil. Samma höga till extrema nivåer av strålning från mobiler och mobila bredband.

Gangstalkarna vet på något sätt hur jag rör mig inne i mitt hus, när jag går ut i min insynsskyddade del av trädgården, runt omgivningarna och de förföljer mig i min bil. Det verkar vara någon form av rörelsedetektion med radiovågor som ligger som ett "täcke" över byn där jag bor, särskilt över mitt hus och tomt. Kanske är det Wifi/Bluetooth långdistans rörelsesensorer men jag tror snarare på att radiovågor med Air-T Deepwave eller liknande kan ha med saken att göra.

https://docs.deepwavedigital.com/AIR-T/index.html
https://deepwavedigital.com/wp-content/uploads/2019/11/CBRS_Overview-01-1.png

Jag är övertygad om att DEW-vapen används mot TI men det går även att skada eller till och med mörda folk långsamt genom att utsätta dem för hög och ofrånkomlig radio/microvågs-strålning. Det kan inducera cancertumörer, hjärtinfart, stroke osv.

Utsätter de befolkningen och framför allt TI:s för tysta mordförsök och mord som kommer att skrivas av som "naturlig död", "olyckor" osv? Fan tro´t.
Senast redigerad av FiF 2024-06-28 kl. 04:15.
Citera
2024-06-28, 09:51
Medlem
Citat:
Steg 6 innefattar två områden. Ena är elektroniska trakasserier vilket innefattar kameraövervakning (hemlig) och avlyssning/spårning via mobil/dator. Det här sker. Den andra delen omfattar deras försök att läsa våra tankar, förutspå vårt beteende och veta våra emotioner vilket görs via AI och automation där data som samlas via signalspaning som via mobilen och via förövare som skickar data till centralen om oss, matas i deras system och ger resultat om våra tankar. Dessa resultat används sedan för att skicka ut SMS till förövare (som kanske får instruktion att skapa ett specifikt Facebook-inlägg med information från AI) och manipulera algoritmer online i syfte att ge en återkoppling på det vi tänker.

Det handlar inte om science fiction-teknologi som desinformationen vill oss att tro. Dessa skådespelare som Dr Katherina Horton och f.d. statsanställde Bryan Tew spelar som att de bombarderas av DEW-strålning och är i djup smärta samt visar mätare. Ändå snart 10 år av DEW har de inga skador som vi vet - snarare har de slutat med att rapportera om dessa attacker. Speciellt Dr Horton som flyttade till USA och aldrig visat att hon blivit attackerad där. Genom att de visar dramatisk skada och smärta blir de som utsätts på riktigt inte betrodda eftersom DEW-vapen kan fungerar utan att skapa sådan stor skada - DEW kan skapa skada utan att de ens är medvetna. Det är ett sätt att minimera de riktiga offer. Har du någonsin märkt att Dr Horton är alltid klartänkt och vet exakt det hon påstår? Havana-syndrom är ofta skador mot hjärnan.

Det vi talar om är ett gigantiskt desinformation-ekosystem som skyddar alla dessa experiment och psykologiska operationer mot enskilda individer globalt sett.

Dessa GS-clowner i tråden har ingen aning att de är anlitade av den undangömda globala maffian som bl.a. ansvarar för human trafficking och pedofili. Det är i grunden är kriminell verksamhet som gör allt för att dölja sin existens. Ett exempel är hur CIA har tjänat 100-tals miljarder dollar i att kontrollera stora delar av droger vilka pengar går till stor del mot att finansiera hemliga projekt (bl.a. Black Projects) utan statlig översyn precis såsom GS-operationer globalt sett.

Ok det kan jag tro på men då är det inte riktig tankeläsning utan det är vad dom tror att du tänker vilket inte alltid är korrekt.

Om dom ska basera sin AI analys utgående från vad vi gör på stan typ går och handlar mat en gång om dagen så har dom inte mycket att gå på.

Det skulle krävas att dom anställer en flickvän/pojkvän (beroende på targeted individuals kön) eller släkt eller vänner som besöker en regelbundet minst en gång i månaden för att på riktigt kunna göra en AI tankeläsning, annars svamlar dom i mörkret och analyserna dom får från AI är bara antaganden 🤔

Ganska många targeted individuals lever väldigt isolerade utan partner eller släkt som besöker regelbundet så att analysera en sån person slutar med antaganden och inte fakta.

Slutsatsen är att dom kommer inte ha en aning vad en sådan person tänker 🙄

Jag menar jag kan åka till Spanien imorgon och dom har inte någon möjlighet att förbereda sig på ett sådant scenario eftersom dom inte har en aning vad jag tänker just nu 😁
Citera
2024-06-28, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anders43J
Jag menar jag kan åka till Spanien imorgon och dom har inte någon möjlighet att förbereda sig på ett sådant scenario eftersom dom inte har en aning vad jag tänker just nu 😁

Det kanske stämmer om du åker en falskskyltad bil och utan GPS igång i mobilen. Men om du har bokat en flygbiljett online så kan dina satanist-bolsjeviker teoretiskt ha väldigt bra koll på vart du är på väg. Flightnummer, när planet landar och vilket hotell du har bokat.

Grejen faller snarast på att ingen bryr sig om vart du är på väg och att satanist-bolsjevikerna bara finns i ditt huvud.
Citera
2024-06-28, 12:29
Medlem
Råd till alla TI:s:
1. Köp en micro/radiovågsmätare och gärna en mätare som mäter elektriska fält. Det är en livsinvestering.

2. Använd ALDRIG microvågsugnen. (!!!)

3. Stäng av routrar, mobila bredband, telefoner osv så ofta ni kan. Särskilt på nätterna.

Jag har mätt upp höga till "extremt" höga nivåer av radio/microvågor i min trädgård och omgivningar, i hela byn där jag bor, i min bil samt i mina mobiler och mobila bredband. Micro/radiovågsmätaren visar även att det går radio/micro-strålar genom mitt hus, t.ex vid alla entréer. Det är på detta sätt som Gangstalkarna vet när jag lämnar mitt hus och var i mitt hus som jag befinner mig. Radiovågor går igenom väggar och det mesta annat och kan även omvandlas till ljus. Innebär det att radiovågor kan fungera som kameror?

På så sätt kan de organisera grupp-stalkningen som i mitt fall innebär att gangstalkar-gänget står parkerade, beredda i närheten av mitt hus och kör sedan förbi mitt hus så fort jag går utanför dörren, ibland i karavan och ofta med fordon som ger mycket ljud ifrån sig. Det är viktigt för dem att jag hör dem och inte missar att de kör förbi. Det är ett sätt för dem att låta mig veta att jag är övervakad dygnet runt - "vi vet var du är, känner till hela ditt rörelsemönster och du kan inte gömma dig".

Det verkar alltså som om de försöker öka/boosta radio- och microvågsstrålningen mot TI på alla sätt och vis. Ett exempel av många:

Häromdagen var jag ute och körde på en liten skogsväg. Micro/radiovågsmätaren visade inget onormalt. Men plötsligt började mätaren rusa till extrema nivåer och jag kände det fysiskt, framför allt i huvudet. Det visade sig att en liten gangstalkar-tant (70+) förföljde mig (inte första gången). När hon och hennes bil försvann, återgick mätaren till det normala igen.

Syftet med att gangstalka TI när de är ute och kör bil är att stressa upp dem och låta dem veta att de är förföljda. MEN syftet är även att utsätta TI för extrema nivåer av strålning. Ju fler GS-bilar som förföljer och "svärmar" runt TI - desto mer strålning utsätts TI för i bilen.

På något sätt är alltså TI:s bil uppkopplad mot alla GS-bilar (det har med radiovågor att göra) vilket troligen innebär att även Gangstalkarna utsätts för extrema nivåer av strålning i sina bilar och kanske rent av livsfarliga nivåer eftersom de troligen är uppkopplade även till varandra (ingen bryr sig - rätt åt dem). Det kan vara en av anledningarna till att många äldre människor jobbar som Gangstalkers. De är kanske inte lika medvetna om den nya tekniken, om strålningsrisker osv.

TI:s runt om i världen vittnar om att de utsätts för strålning i och utanför sina hem. Observera att det är fysiska bevis eftersom strålningen är MÄTBAR. OM det handlar om rörelsedetektion (via t.ex Air-t och radiovågor) så är det lätt för GS att lokalisera offren i deras vardagsrum, kök eller sovrum och lätt för GS-terroristerna att då attackera offren med andra former av DEW-vapen utifrån eller från grann-huset/lägenheten.

I mitt fall verkar det i alla fall som om det handlar om rörelsedetektion över mitt hus, trädgård och i mina omgivningar. Vad jag VET är att det handlar om radio/micro-vågor eftersom de är mätbara och hörbara med mätaren. OM jag har rätt så är alla Gangstalkare på något sätt uppkopplade mot mina rörelser, i och utanför mitt hem. Så fort jag rör mig går larmet till x antal Gangstalkares mobiler eller andra enheter.

Jag är som en levande sändare, utsatt för strålning dygnet runt som jag inte kan undkomma, till och med i mitt eget hem. Jag har varit utsatt för detta under många år och det har påverkat min fysiska hälsa. Problem med tänder, naglar, tappat mycket hår, förlorat en stor del av synen, känningar i leverområdet, ryggen och huvudet känns ibland som ett stort öppet sår. Eller som jag beskrev det för några år sedan - "det känns som att det kryper i huvudet". Hög strålning under lång tid kan ge irreparabla fysiska skador för livet. Jag skulle inte bli förvånad om jag blir attackerad utifrån med någon annan form av osynliga vapen.

Jag kan ha fel men jag tror att detta är ett avlivningsprogram, en ny "Förintelse" men med dagens teknik behöver man inte använda gas och skjutvapen - man kan ha ihjäl folk med strålning och komma undan med det. Tysta mord som avskrivs som "naturlig död". Inducerad cancer, hjärtinfarkter, stroke eller till och med bilolyckor, arbetsplatsolyckor eller drunkningar. Nazismen har återuppstått?

På detta sätt kan man lätt göra sig av med folk som är "besvärliga", som har "fel" politiska åsikter, som inte anpassar sig efter "samhällsnormen", som är invandrare, som är kritiska till det politiska etablissemanget osv. Om de inte själva tar livet av sig av den psykiska terrorn som Gangstalking innebär så tar man till osynliga vapen, dvs strålar ihjäl dem? Och ingen kommer att förstå vad som hände. Silent murders.

Bill Gates har uttalat att han tycker att det är nödvändigt att minska befolkningen med en viss procent. Jag minns inte siffran i huvudet men den var hög. Man kan undra om de skall försöka rädda klimatet genom att helt enkelt minska befolkningen på detta sätt? Amerikanska NSA har dessutom gått ut och sagt att folk skall "bada" i microvågor. Det råder inga tvivel om att svenska kommuner, polisen och militären (inkl USA-Nato) är inblandade i detta eller åtminstone korrupta människor inom dessa myndigheter/instanser.

När det gäller polisen och Säpo så är det inte sannolikt att de kan ha missat den mycket öppna och uppenbara Gangstalking-verksamheten som pågår i Sverige. Sanningen är snarare att de gör som polisen i t.ex USA - blundar och ignorerar. I USA kan Gangstalkar-gäng bedriva öppna "tut-kampanjer" mot TI:s ute på gatorna utan att polisen vare sig ser eller hör. Att svenska polisen och Säpo inte skulle känna till Gangstalking-verksamheten som pågår i landet är fullständigt osannolikt.

Men jag är övertygad om att detta kommer upp till ytan, kanske förr än senare. Denna verksamhet är helt enkelt FÖR uppenbar. Så om inte polisen och Säpo gör sina jobb och avslöjar detta så kommer någon annan att göra det.

Polisen och Säpo har två alternativ:
1. De fortsätter blunda. Någon annan kommer att avslöja detta och de kommer då att framstå som dumma spån, kompletta och inkompetenta idioter som varken har hört eller sett det uppenbara.

2. De gör sina jobb och beslutar sig för att skydda sitt folk, bevara demokratin och motverka fascism och folkmord. De kommer då att bli hjältar världen över och rädda många människoliv undan vad jag tror är en ny Förintelse.

Slutligen upprepar jag till alla TI:s: Köp en micro/radiovågsmätare. Det är en viktig investering som kan rädda livet på er. Och använd inte microvågsugnen förrän ni har gjort det och kunnat mäta strålningen från den.
Citera
2024-06-28, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FiF
... Observera att det är fysiska bevis eftersom strålningen är MÄTBAR....

Nej ditt jon, det är inget bevis för att du är utsatt för gang-stalking. Det är ett bevis för att det finns radiovågor. Och det är ju knappast en hemlig konspiration.

Du lider av vanföreställningar. Du tar en vardaglig händelse som att det finns radiovågor och på ett extremt förvirrat sätt vrider du till det till att radiovågorna finns där för dig och att "de" är ute efter att förinta dig.

Även jag har radiovågor runt mig men inte fan tolkar jag det som att jag är en TI och att "de" försöker döda mig.

Citat:
... När det gäller polisen och Säpo så är det inte sannolikt att de kan ha missat den mycket öppna och uppenbara Gangstalking-verksamheten som pågår i Sverige. Sanningen är snarare att de gör som polisen i t.ex USA - blundar och ignorerar. I USA kan Gangstalkar-gäng bedriva öppna "tut-kampanjer" mot TI:s ute på gatorna utan att polisen vare sig ser eller hör. Att svenska polisen och Säpo inte skulle känna till Gangstalking-verksamheten som pågår i landet är fullständigt osannolikt.

Garv... "öppna och uppenbara Gangstalking" ... ni är för kul. Snacka om att ha dålig koll på vad folk anser om GS.
Senast redigerad av WilleGarvin 2024-06-28 kl. 12:50.
Citera
2024-06-28, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
Nej ditt jon, det är inget bevis för att du är utsatt för gang-stalking. Det är ett bevis för att det finns radiovågor. Och det är ju knappast en hemlig konspiration.

Du lider av vanföreställningar. Du tar en vardaglig händelse som att det finns radiovågor och på ett extremt förvirrat sätt vrider du till det till att radiovågorna finns där för dig och att "de" är ute efter att förinta dig.

Även jag har radiovågor runt mig men inte fan tolkar jag det som att jag är en TI och att "de" försöker döda mig.

Men lille GS-mupp. Förutom att du är psyksjuk så saknar du läsförståelse. Alla vet att vi omges av radiovågor så du behöver givetvis inte "upplysa" mig eller någon annan om detta. Vem tror du att du är egentligen? Läs nu igen vad jag skriver och FÖRSÖK att få din psykotiska ärthjärna att förstå vad jag skriver. Dessutom lyssnar du inte till mina uppmaningar, dvs mina uppmaningar om att du skall sluta adressera mig. LYD.
Citera
2024-06-28, 14:00
Medlem
Citat:
Men lille GS-mupp. Förutom att du är psyksjuk så saknar du läsförståelse. Alla vet att vi omges av radiovågor så du behöver givetvis inte "upplysa" mig eller någon annan om detta. Vem tror du att du är egentligen? Läs nu igen vad jag skriver och FÖRSÖK att få din psykotiska ärthjärna att förstå vad jag skriver. Dessutom lyssnar du inte till mina uppmaningar, dvs mina uppmaningar om att du skall sluta adressera mig. LYD.

Så ja, att du är obegriplig och paranoid är knappast något du kan beskylla andra för.

Så vad ville du egentligen ha sagt? Ja då förutom att du kan mäta upp radiovågor?

Citat:
Jag har mätt upp höga till "extremt" höga nivåer av radio/microvågor i min trädgård och omgivningar, i hela byn där jag bor, i min bil samt i mina mobiler och mobila bredband.

Flera tusen nW eller?

Citat:
.... samt i mina mobiler och mobila bredband.

Oj, nu har du verkligen kommit fram till något. Känns verkligen inte normalt att mobilen ger i från sig radiovågor. Tydligare bevis för att Illuminati bestrålar dig kan man knappast få.

Citat:
TI:s runt om i världen vittnar om att de utsätts för strålning i och utanför sina hem

Mmmm, jag utsätts också för strålning i och utanför mitt hem. Och det gäller även 99% av världens befolkning. Är vi alla under attack? Hjälp!
Senast redigerad av WilleGarvin 2024-06-28 kl. 14:11.
Citera
2024-06-28, 15:39
Medlem
Citat:
Gangstalkers är får. De är mutbara följare som gör vad som helst för pengar eller för att någon de ser upp till säger åt dem vad de skall göra. Kritiskt tänkande, konsekvenstänk, empati osv saknas helt. De är mycket vanliga inom det militära.

Det värsta är att det inte är helt ovanligt att Gangstalkers använder sina egna barn i "verksamheten" samt fostrar dem in i denna "verksamhet" som innebär att grovt misshandla, mobba, förfölja och terrorisera andra människor fysiskt, psykiskt, ekonomiskt, socialt och - deltar i mordförsök... De är mycket olämpliga som föräldrar. Men kanske har de intalat sig själva och sina barn att de jobbar som "goda agenter" åt "samhället"?

De beskrivs väldigt väl här:
https://stopgangstalking.org/stalker-mindset/

Gangstalkers often hold delusional beliefs

gangstalkers operate within a network of like-minded individuals who reinforce each other’s delusional beliefs. They provide social support and validation for their stalking behaviors, making it more difficult for them to recognize the irrationality of their actions.

Gangstalkers may see themselves as vigilantes or protectors of their community,

This self-righteousness can fuel their stalking activities.

This desire for control is rooted in a deep-seated need for power and domination, which may be linked to their own feelings of inadequacy or insecurity.

These individuals often suffer from mental health issues, such as psychosis, that contribute to their stalking behavior.

profound lack of empathy

Vi ser dem här i tråden och vi tvingas se på dem i verkliga livet, ofta flera gånger om dagen när de förföljer oss - psykiskt sjuka Gangstalkers som projicerar, dvs de anklagar sina offer för att vara det de själva är. Desillusionerade, irrationella, självupptagna, psykiskt sjuka, psykotiska, i behov av psykiatrisk vård. Gangstalkers behöver söka hjälp för sina psykiska besvär samt inse att de inte är "agenter" - de är grovt kriminella och deras brott kan och bör ge fängelsestraff.

Jo har också erfarenhet av gang stalkers barn som dom tränar till att bli som deras föräldrar vilket vanligtvis resulterar i att dessa gang stalking ungar börjar visar sina talanger i skolan vilket resulterar i skolmobbning.

Så det kan vara flera generationer som har hållit på med det här den ena generationen värre än den andra dom blir bara sjukare efter varje generation 🤔

På 80 talet torterade deras föräldrar dem psykiskt och fysiskt för att dom skulle bli så hänsynslösa som möjligt 🤔

Men den nya trenden verkar vara att dom låter sina 8 åriga döttrar ligga med arabiska män i medelåldern 🙄

Tänk bara hur fucked up i huvudet en sådana ungar blir när dom bli vuxna.
Senast redigerad av Anders43J 2024-06-28 kl. 15:44.
Citera
2024-06-28, 16:19
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZOG77
För att människan i stora hela tror sig vara den mest intelligenta varelse på jorden..och fåren följer heden. Resten tror inte så stort om sig själva och därför sticker dom ut. Att vara sårbar på ett äkta sätt är enligt vetenskapen förknippat med ökad sårbarhet för psykiska sjukdomar och eftersom samhället en gång bestämt att de som är psykiskt sjuka är de som skiljer sig från stora flocken så att säga. Diagnoser är bara påhittat av människan. Det finns bara två sätt du kan vara på i stora hela. Antingen är du ond eller god. Det tredje är att du kan göra onda handlingar och ångra dig senare. De riktigt onda ångrar aldrig och det mystiska jag kan tycka är att det är de människor som klassas friska och döms till fängelse tex vid ett brott. Är det inte så att det finns en plan trots allt? Varför accepteras ondska på detta smygande sätt och varför ändras inte något? Kan det vara som i krig där har man rättfärdigat döda men inte i det civila? Vad tror du? Eller du följer heden bara
Finns mycket att säga..

Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
Tror du helt har missat vad det handlar om.

Det är en TI som tror stort om sig själv. Om man tror att ens jag är så intressant att man inbillar sig vara värd miljoner i kostnader i åratal har man en narcissistisk personlighetsstörning. Att vara en TI är direkt kopplat till att tro att man är i centrum av en jättekonspiration, ingen sund människa tror så mycket om sig själv.

Försöker WilleGarvin diskreditera måltavlor genom att hävda att vi är narcissister? Läser du inte vad jag skriver om CIA och andra myndigheter i hur de hemligt attackerar och experimenterar de "outsiders" i samhället som har psykiska sårbarheter och sjukdomar? De kan också attackera narcissister för att experimentera mot dessa genom att utnyttja deras narcissistiska tankesätt i att enklare utföra GS-stimuli operationer som får högre effekt. Det ligger i grunden att de i huvudsak föredrar att attackera de med hög observationsförmåga och att upptäcka mönster (ex. högt IQ) vilket används mot oss när de utför GS-stimuli som vi upptäcker och därmed får påverkan.

Du försöker diskreditera oss för att skydda GS-operationens existens. Det handlar om vad vi tror i forum men att du diskrediterar allt vi säger i syfte att övertyga alla utomstående som läser om GS att inte tro på våra vittnesmål. Den kriminella verksamhet gör allt för att dölja sin existens. GS-operationer finansieras av pengar som troligen är redan avsatta för att utföra GS-operationer globalt sett så det har inget med en enskild måltavla att göra. Det är ett kontrollsystem som existerar oavsett om vi är utsätta. Troligen är huvuddelen av finansiering gjorda med Black Budget/svarta pengar som CIA och company tjänat via sin kontroll av drog- och människohandel.

Det föreligger en konspiration mot oss. Den kallas för "Gang Stalking" och mina vänner och bekanta har erkänt det över 11 år - tidigast år 2013. En dag kommer det att avslöjas oavsett måltavlors psykologiska uppsättning. Det är mer rasande för samhället att myndigheter attackerar människor som är i utsatta lägen och är psykiskt sårbara just för att antagligen experimentera eller utverka krigföring för politiska, sociala eller personliga skäl.

Ingen förtjänar att bli utsatt för undangömd psykologisk krigföring eller experimentation.

ZOG skriver om i princip karma och att det finns svart/vitt tänkande kring GS-operationen som att vi är utsatta för en operation som ska utfärda någon gudomlig rättvisa genom ett undangömt rättssystem som dömer måltavlor efter lagar i Bibeln eller andra religiösa texter eller spirituella tron. Oavsett vad GS ämnar att göra skyddas dess existens till fullo och ingen vågar avslöja deras identitet dock att mina vänner och bekanta låter mig veta att det pågår en operation är tillåtet eller kanske del av målet. Hur som helst förtjänar ingen att bli psykologiskt torterad och få sin perception förvrängd (programmerad/hjärntvättad).
Citera
2024-06-28, 17:36
Medlem
Citat:
Försöker WilleGarvin diskreditera måltavlor genom att hävda att vi är narcissister?.

Ja självklart. Om man tror att man står i centrum för tusentals människor intresse under decennier har man narcissistisk personlighetsstörning. Jag vill nog påstå att narcissism är en grundförutsättning för att få för sig att man är en TI, det krävs en väldigt skev självbild för att tro att man är så speciell att man är värd så mycket uppmärksamhet. En människa med normal syn på sin egen betydelse förstår att ingen skulle lägga ner så mycket jobb på att förfölja en. En normal människa blir liksom överaskad om hen får någon som helst uppmärksamhet.

Och det här är ju på intet sätt något kontroversiellt, vi vet att paranoida vanföreställningar och en övertro på sin egen betydelse ofta hänger ihop.

Citat:
Du försöker diskreditera oss för att skydda GS-operationens existens. d).

Du är helt borta, jag tror inte ens det finns någon jävla "GS-operation" och följaktligen finns det inget att skydda.

Enbart ovan rad visar hur förvirrad och paranoid du är. Du tror att alla som säger emot dig är med i den världsomspännande konspirationen. Knäppskalle.
Senast redigerad av WilleGarvin 2024-06-28 kl. 17:47.
Citera
2024-06-28, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anders43J
Jo har också erfarenhet av gang stalkers barn som dom tränar till att bli som deras föräldrar vilket vanligtvis resulterar i att dessa gang stalking ungar börjar visar sina talanger i skolan vilket resulterar i skolmobbning.

Så det kan vara flera generationer som har hållit på med det här den ena generationen värre än den andra dom blir bara sjukare efter varje generation 🤔

På 80 talet torterade deras föräldrar dem psykiskt och fysiskt för att dom skulle bli så hänsynslösa som möjligt 🤔

Men den nya trenden verkar vara att dom låter sina 8 åriga döttrar ligga med arabiska män i medelåldern 🙄

Tänk bara hur fucked up i huvudet en sådana ungar blir när dom bli vuxna.

Exakt på det fetade. Gangstalker-föräldrar "lär" sina barn att bli mobbare, att manipulera andra och göra andra skada. Jag vet inte hur det är med andra TI:s men många talar om att gamla klasskamrater har "förföljt" en genom livet och/eller plötsligt dyker upp när Gangstalkingen blir synlig och man starkt misstänker att de har något med detta att göra.

Så även i mitt fall. En typisk sadistisk mobbar-unge i grundskolan som mobbade andra med de mest förnedrande metoder verkar vara inblandad i bl.a förtalet gentemot mig. Mobbar-ungen lyckades aldrig mobba mig under grundskolan men han kanske vill ta igen det senare...? Mobbarungen är idag psykiskt sjuk, för övrigt. Kallar sig bl.a "utbränd" men han är psykopat och narcissist och för dem finns ingen bot.
Citera
2024-06-28, 18:18
Medlem
Citat:
Försöker WilleGarvin diskreditera måltavlor genom att hävda att vi är narcissister? Läser du inte vad jag skriver om CIA och andra myndigheter i hur de hemligt attackerar och experimenterar de "outsiders" i samhället som har psykiska sårbarheter och sjukdomar? De kan också attackera narcissister för att experimentera mot dessa genom att utnyttja deras narcissistiska tankesätt i att enklare utföra GS-stimuli operationer som får högre effekt. Det ligger i grunden att de i huvudsak föredrar att attackera de med hög observationsförmåga och att upptäcka mönster (ex. högt IQ) vilket används mot oss när de utför GS-stimuli som vi upptäcker och därmed får påverkan.

Du försöker diskreditera oss för att skydda GS-operationens existens. Det handlar om vad vi tror i forum men att du diskrediterar allt vi säger i syfte att övertyga alla utomstående som läser om GS att inte tro på våra vittnesmål. Den kriminella verksamhet gör allt för att dölja sin existens. GS-operationer finansieras av pengar som troligen är redan avsatta för att utföra GS-operationer globalt sett så det har inget med en enskild måltavla att göra. Det är ett kontrollsystem som existerar oavsett om vi är utsätta. Troligen är huvuddelen av finansiering gjorda med Black Budget/svarta pengar som CIA och company tjänat via sin kontroll av drog- och människohandel.

Det föreligger en konspiration mot oss. Den kallas för "Gang Stalking" och mina vänner och bekanta har erkänt det över 11 år - tidigast år 2013. En dag kommer det att avslöjas oavsett måltavlors psykologiska uppsättning. Det är mer rasande för samhället att myndigheter attackerar människor som har psykiska sårbarheter och sjukdomar? just för att antagligen experimentera eller utverka krigföring för politiska, sociala eller personliga skäl.

Ingen förtjänar att bli utsatt för undangömd psykologisk krigföring eller experimentation.

ZOG skriver om i princip karma och att det finns svart/vitt tänkande kring GS-operationen som att vi är utsatta för en operation som ska utfärda någon gudomlig rättvisa genom ett undangömt rättssystem som dömer måltavlor efter lagar i Bibeln eller andra religiösa texter eller spirituella tron. Oavsett vad GS ämnar att göra skyddas dess existens till fullo och ingen vågar avslöja deras identitet dock att mina vänner och bekanta låter mig veta att det pågår en operation är tillåtet eller kanske del av målet. Hur som helst förtjänar ingen att bli psykologiskt torterad och få sin perception förvrängd (programmerad/hjärntvättad).

GS-Wille projicerar som en tvättäkta NarcoPath. Han anklagar oss för att vara den usla, svaga och menlösa ynkrygg till människa som han själv är.

Jag instämmer i mycket som du skriver. Men att vi TI:s skulle bli attackerade för att vi skulle ha "psykiska sårbarheter och sjukdomar" är helt fel. Ingen behöver attackera sådana människor. Man attackerar TI för att vi är ALLT annat än det. Psykiskt starka, psykiskt friska, diciplinerade, godhjärtade, lyckliga, vettiga och sunda människor med självkänsla och sunt självförtroende (ödmjuka).

Däremot instämmer jag i att de attackerar oss med värsta formen av Gangstalking först när de har lyckats isolera oss från släkt, vänner och familj, förstört våra hem, karriärer, rykten, dödat våra husdjur osv - utsatt oss för svåra trauman. Det är då vi utsätts för helvetet på jorden med dygnet-runt-övervakning, blir förföljda vart vi än åker eller går, filmade och fotade överallt, de gör inbrott i våra hem osv.

Självklart sätter det sina spår och vi börjar kanske bete oss "konstigt". Drar för gardiner, orkar inte med våra jobb som vi brukar, går ut med solglasögon och luva, ägnar oss på heltid åt att försöka överleva istället för att städa våra hem, vi är rädda för att ev. kvarvarande vänner skall bli utsatta om vi träffar dem så vi självisolerar oss.

Det är då de passar på att få narrativet, lögnerna och förtalet som de sedan länge har spridit ut om oss att stämma med vad de tidigare påstått. T.ex att vi skulle vara "psykiskt sjuka" och nu, efter att de har terroriserat oss i många år, ser det ju faktiskt ut som att vi ÄR lite psykiskt sjuka och har börjat bete oss "konstigt".

Tja, det är ganska svårt att försöka leva ett normalt liv den dagen som du inser att mängder med folk, till och med släkt, vänner och bekanta, grannar och främlingar övervakar och har övervakat dig, ditt hem, din bil, dina telefoner och datorer under många, många år. När du utsätts för daglig terror, alla som du trodde dig känna och har tyckt om, har visat sig vara dina värsta fiender och du vet att någon försöker avliva dig.

Vi är lika LITE "psykiskt sjuka" idag som vi var innan Gangstalking-terrorn blev synlig för oss. Däremot är vi utbrända, utmattade, svikna och bedragna av både samhället, så kallade "vänner", "familj" och bekanta efter att ha blivit utsatta för extrem psykologisk krigföring under många, många år.

Och tro inget annat - de försöker ta livet av oss så vi lever under ständigt dödshot. Gangstalkarna som redan är psykotiska hade lagt in sig på Gökboet för länge sedan om situationen hade varit den omvända. De är den svaga länken i samhället.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in