2024-06-23, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
Statsminister och flera moderater är bögar enligt Bergmark.Vad är det för jävla samhälle vi lever i egentligen..ett bög samhälle. Håkan avslöjar makten därför måste han leva under hemlig adress på en båt,han borde skriva en bok.

Citat:
Ursprungligen postat av Koktiskit
En ny högklassig fylle video ligger ute.
Där Gaymark återigen kommer med klarsynta analyser.
Konstigt att han brukar hylla den dömda pedofilen Scott Ritter om han nu hatar pedofil er?
HB kallar sig för en normal Hetero man är kanske inte alla hetero män som jagar transor på nätet och dominor får att bli på påsatt där bak?
Eller äger en peruk och gummi mask?
Håkan kastar sten i glashus som vanligt.
Gnäller över att politiker är så ful att dem inte få ligga.
Politikerna i Knapptryckarna är ju ena riktiga läckerbitar HB o ÖR i spetsen..
Nu kör ju Håkan med sin knulldocke mask för att få ligga..
Brrr så hemskt..

Citat:
Ursprungligen postat av NyaHenrikss
Nja om jag inte minns fel så var han överfallen av 4st invandrare och 5st av dom fick uppsöka sjukhus….
Videon är borttagen tyvärr.

Bergmark verka bitter

Vilket jävla skitliv Håkan Bergmark lär ha, sitta och spy ur galla o en massa ljug i fyllan på tuben o ha runt 800 tusen i skulder hos kronofogden.
Citera
2024-06-24, 12:48
Medlem
3N37s avatar
Herr Bergmark är ju ganska flitig det måste jag medge. Förutom Lunchklubben så har han till och från Krigsrapporten och Bergmarks Analys "Inte som andras". Sällan har HB haft mera rätt än att analysen inte är som andras. Idag så fortsatte HB sin drapa om "Bögar , Flator och Pedofiler". Kan väl börja med att HB verkade vara ganska vältankad. Men han lyckades på fem minuter att hinna med att delge oss följande sanningar: Alla manliga Moderater är "Bögar". Annie Lööf är "Flata" och har ett förhållande med Anna Wikland som är Sverige chef för Google. HB säger YouTube men han vet väl bäst antar jag. Sen så avverkar han i rask takt "Lolita Island" Bill Clinton och Joe Biden som varande "Pedofiler". Dessutom att Olof Palme vid sitt frånfälle hade fullt utvecklad "Aids". Vilket man bara kan få vid rektal penetrering enligt Dr Bergmark. Jag tror att sprutnarkomaner och blödarsjuka även drabbades men vad vet jag. Fredrick Federly som gift med en dömd pedofil. Lennart Geijer nämns också då i samband med att det på 70 talet fanns ungefär 200 "sossegodkända" bordeller i Sverige.. Men den sista sanningen är i en klass för sig finansminister Svantesson är "Lesbisk" eftersom hon är så "oattraktiv".
Citera
2024-06-24, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 3N37
. Men den sista sanningen är i en klass för sig finansminister Svantesson är "Lesbisk" eftersom hon är så "oattraktiv".

Den var bra. Om utseendet är kriteriet för könstillhörighet så ligger väl både Rönne och HB riktigt brunt till.
Citera
2024-06-24, 16:48
Medlem
Semestervikaries avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NyaHenrikss
Nja om jag inte minns fel så var han överfallen av 4st invandrare och 5st av dom fick uppsöka sjukhus….
Videon är borttagen tyvärr.

Det var 5 st som överföll honom. I Håkans första version så fick 4 st uppsöka sjukhus. I en kommentar i en video några dagar senare så fick alla 5 uppsöka sjukhus.
Citera
2024-06-24, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 3N37
Herr Bergmark är ju ganska flitig det måste jag medge. Förutom Lunchklubben så har han till och från Krigsrapporten och Bergmarks Analys "Inte som andras". Sällan har HB haft mera rätt än att analysen inte är som andras. Idag så fortsatte HB sin drapa om "Bögar , Flator och Pedofiler". Kan väl börja med att HB verkade vara ganska vältankad. Men han lyckades på fem minuter att hinna med att delge oss följande sanningar: Alla manliga Moderater är "Bögar". Annie Lööf är "Flata" och har ett förhållande med Anna Wikland som är Sverige chef för Google. HB säger YouTube men han vet väl bäst antar jag. Sen så avverkar han i rask takt "Lolita Island" Bill Clinton och Joe Biden som varande "Pedofiler". Dessutom att Olof Palme vid sitt frånfälle hade fullt utvecklad "Aids". Vilket man bara kan få vid rektal penetrering enligt Dr Bergmark. Jag tror att sprutnarkomaner och blödarsjuka även drabbades men vad vet jag. Fredrick Federly som gift med en dömd pedofil. Lennart Geijer nämns också då i samband med att det på 70 talet fanns ungefär 200 "sossegodkända" bordeller i Sverige.. Men den sista sanningen är i en klass för sig finansminister Svantesson är "Lesbisk" eftersom hon är så "oattraktiv".

Om Dr. Bergmarks tankebanor skulle vara en Berg- och dalbana och man fick möjligheten att åka med på en tur så skulle man bli rejält åksjukt. Det är makalöst hur det snurrar.
Citera
2024-06-24, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Semestervikarie
Det var 5 st som överföll honom. I Håkans första version så fick 4 st uppsöka sjukhus. I en kommentar i en video några dagar senare så fick alla 5 uppsöka sjukhus.

Videon finns kvar på Rubmle. https://rumble.com/vgiokf-ingen-gr-fri-frn-vldet.html

Personligen tror jag mer på att han ramlade på fyllan.
Citera
2024-06-24, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av why
Videon finns kvar på Rubmle. https://rumble.com/vgiokf-ingen-gr-fri-frn-vldet.html

Absolut att han ramlat eller sprungit in i något på fyllan. Lite skoj också att först är det ett barns knytnävsslag och sedan är det en spark som orsakat skrapsåret i tinningen. Har för mig att han i en annan video så att han inte ringde polisen för att det var lönlöst, samt att det var 5 Marockaner som anfallit honom.
Citera
2024-06-24, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krabban2
Absolut att han ramlat eller sprungit in i något på fyllan. Lite skoj också att först är det ett barns knytnävsslag och sedan är det en spark som orsakat skrapsåret i tinningen. Har för mig att han i en annan video så att han inte ringde polisen för att det var lönlöst, samt att det var 5 Marockaner som anfallit honom.

Det var väl typ samma dag som staten slog till med militär precision?
Med hundratals poliser och kronofogdar och stal hans båt och flera kilo guld?
Ser mest ut som ett av han vanliga skrapmärken?
Fyllot ramlar.
Sen är ju HB ända en vältränad och farlig VPL KSI agent.
Senast redigerad av Koktiskit 2024-06-24 kl. 17:55.
Citera
2024-06-25, 11:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av why

HAHAHA!!!

Bästa video jag sett på länge. Ett fyllo som sprungit och ramlat över ett cykelställ på fyllan fabulerar om att han slagit ner fem invandrare, och han gör det i direktsändning i en pundarkvart med svenska flaggan i bakgrunden efter att ha halsat ytterligare en Rosita.

"Till svenska polisen: ni har en utbildning, utnyttja den. Lyd inte makten"

Citera
2024-06-25, 19:35
Avslutad
Men är inte Håkan en total fullblodsalkis? Hur har han råd att supa 24/7. Jag kommer ihåg för några år sedan när han tiggde extremt mycket swish, det är i vilket fall som helst en mycket sjuk man. Han mår bättre av att vara full, då slipper han tänka på sitt bedrövliga liv. En mytoman. Ska jag vara ärlig så tittar jag på Håkan för att det är en freakshow. Jag får dåligt samvete av att säga det, men allt är så sjukt med Håkan.
Citera
2024-06-26, 21:32
Medlem
Roligt när Gaymarks feta kompis,
Hänger ut Landsförrädare.
Att han själv inte ens bor i Sverige och sitter och hyllar Putin ohämmat osv är ju inget hinder.
Host host
Citera
2024-06-27, 07:52
Medlem
Oldgs avatar
"Alla Svenskar bör hissa vit flagg" https://www.youtube.com/watch?v=okIRY1ab6jA

Tillåt mig spy!

"Om Sverige blir angripet av ett annat land kommer vi aldrig att ge upp. Alla uppgifter om att motståndet
ska upphöra är falska." Se sid 12 https://rib.msb.se/filer/pdf/28494.pdf Och detta är något som "bankades in" hos alla riktiga militärer. Herr Bergmark är en landsförrädare av rang och vatnik.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in