2024-06-27, 00:21
Medlem
rumpmannens avatar
Kan låta märkligt, men jag saknar ibland dåtidens dimmiga klubbar och krogar.
Finns det inget enda ställe kvar i det här landet där rökning är tillåten inomhus?
Tänker på krog, bar, nattklubb...eller bara ett kaffé. Hade det varit tillåtet om man startar en krog där man måste vara medlem?
Citera
2024-06-27, 00:32
Medlem
Olagligt sedan 2005 tyvärr. Spelar ingen roll om du som ägare vill tillåta det, du får inte tillåta det.
Citera
2024-06-27, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rumpmannen
Finns det inget enda ställe kvar i det här landet där rökning är tillåten inomhus?
Tänker på krog, bar, nattklubb...eller bara ett kaffé. Hade det varit tillåtet om man startar en krog där man måste vara medlem?
Det kan jag också göra tills att jag hamnar på en. Det finns länder där du kan röka inomhus. Åk dit och sen så kan du dela dina erfarenheter.
Citera
2024-06-27, 00:55
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Svartklubb enda hoppet.
Citera
2024-06-27, 01:40
Medlem
Bubba00s avatar
Rekorderligare ställen har rökrum. Givetvis endast för herrar.
Citera
2024-06-27, 01:51
Bannlyst
Citat:
Inne på stripklubbar brukar det vara okej att röka, men kaffe:er och resturangen inte ok.
Dock uteserveringar bruka gå bra oftast
Citera
2024-06-27, 02:48
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bubba00
Rekorderligare ställen har rökrum. Givetvis endast för herrar.
Har inte Broder Tuck kvar sitt rökrum?
Citera
2024-06-27, 03:07
Medlem
Onanikrems avatar
Tog bort charmen med att gå på krogen, tog även bort charmen att röka så jag slutade med båda faktiskt. Dyrt och onödigt båda delarna, visst händer det jag går på krogen nu med, men kanske 4 gånger om år mot förr var det kanske 40 gånger om år.
Saknar inte krogen, kan ju fortfarande gå dit när jag vill, men kan faktiskt i bland sakna cigg, men vet att jag skulle åka dit på de igen så jag låter bli.

Det var något speciellt att tända en cigg direkt efter maten, eller till whiskyn sent på natten.
Citera
2024-06-27, 06:49
Medlem
Psykosen-Hexs avatar
Citat:

Svartklubbar
Citera
2024-06-27, 06:52
Medlem
AGHORIBABA1008s avatar
Ja det är fördjävligt att man inte får ta sig ett bloss i baren längre!
Citera
2024-06-27, 06:53
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Psykosen-Hex
Svartklubbar
De dog ju tyvärr mer eller mindre ut med femtillstånden.
Citera
2024-06-27, 08:50
Avslutad
Danmark har underbara pubar kvar där man kan röka hur mycket som helst.
Jag slutade röka för 19 år sedan. Besökte Danmark samband med jobb , var flera pubar med rökning inomhus. Det var en underbar känsla
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in