2024-06-26, 20:42
Medlem
ValkPaddas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LordWaldemort
Barnafödande på rekordlåga nivåer trots rekordstor befolkning. Raset började vid sprutorna. Allt enligt statens egna siffror. Om du inte kan dra rätt slutsats med denna data finns det inget som kan övertyga dig.

Vilka vaccin kom i mitten av 80-talet och slutet av 90-talet?

Hur kunde födelsetalen öka efter det?
Citera
2024-06-26, 20:44
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Barnafödande på rekordlåga nivåer trots rekordstor befolkning. Raset började vid sprutorna. Allt enligt statens egna siffror. Om du inte kan dra rätt slutsats med denna data finns det inget som kan övertyga dig.
Vilken data då? Nu blir jag intresserad. Kan du inte tala om vad det är för data du använder dig av när du kommer fram till dessa fantastiska "slutsatser"?
Citera
2024-06-26, 20:46
Medlem
Är 90% av alla du känner som vaccinerat sig döda nu då TS?

Eller är det din hypotes som är hästskit?
Citera
2024-06-26, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korrektamund0
Minskande befolkning? Nu förstår jag inte. Befolkningen ÖKAR väl? Hur går det ihop med påståendet att 90% av vaccinerade skall dö inom tre år? Det är ju för bövelen 5,6 miljarder människor som vaccinerats. Om 90% av alla dessa personer skall dö innan September 2024 så borde ju folk börjat lämna in, tycker du inte? Eller menar du på allvar att 5 miljarder människor faller ihop stendöda i September 2024?

Jag skrev att det kan bli så. Nu ser vi rekordlågt barnafödande, överdödlighet, turbocancrar -aldrig tidigare skådad svår cancer bland unga, +1000 atleter som helt plötsligt dör på live tv. Haha wtf, vad fan behöver du egentligen? Du fattar alltså fortfarande ingenting efter flera år med grövre och mer diskriminerande information som successivt kommer ut?

Spelar det någon roll om du avlider i år eller 2025? Ju förr desto bättre så vi som klarade IQ-testet kan leva i frid och besparas era dumma frågor och ängsliga kommentarer.
Citera
2024-06-26, 20:50
Medlem
Citat:
Vilken data då? Nu blir jag intresserad. Kan du inte tala om vad det är för data du använder dig av när du kommer fram till dessa fantastiska "slutsatser"?

Det har redan lagts fram i tråden och du kan gott bläddra dig fram.
Citera
2024-06-26, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ValkPadda
Vilka vaccin kom i mitten av 80-talet och slutet av 90-talet?

Hur kunde födelsetalen öka efter det?

Invandring?
Citera
2024-06-26, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweetopia
Är 90% av alla du känner som vaccinerat sig döda nu då TS?

Eller är det din hypotes som är hästskit?

Nej 90 procent är inte döda men vi närmar oss dit för varje dag som era kroppar degenereras från självmordssprutorna ni alla sprang och tog. Kan nog dröja tills 2025, då ska t.ex. UK ha 14 miljoner invånare enligt Deagelrapporten.
Citera
2024-06-26, 20:57
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Jag skrev att det kan bli så. Nu ser vi rekordlågt barnafödande, överdödlighet, turbocancrar -aldrig tidigare skådad svår cancer bland unga, +1000 atleter som helt plötsligt dör på live tv. Haha wtf, vad fan behöver du egentligen? Du fattar alltså fortfarande ingenting efter flera år med grövre och mer diskriminerande information som successivt kommer ut?

Spelar det någon roll om du avlider i år eller 2025? Ju förr desto bättre så vi som klarade IQ-testet kan leva i frid och besparas era dumma frågor och ängsliga kommentarer.
Va!? "+1,000 atleter som dör på live tv"? Oj jädrar, det har jag missat. Har du några konkreta uppgifter som styrker det där? Det måste ju finnas massor med data på dessa 1,000 atleter som dött på live TV?

Och "turbocancrar", säger du? Wow, det har jag missat det också, har du någon konkret som styrker de uppgifterna? Jag menar, vilket data har du använt dig av när du gjort "analysen" och kommit till din slutsats?

Aldrig tidigare skådad svår cancer bland unga!? Oj jädrar, det har jag missat. Var hittar du datat som styrker de påståendena?

Rekordlågt barnafödande? Jag trodde det berodde på att unga människor väljer att inte skaffa barn, det säger nämligen all samlad forskning i ärendet. Men vad har DU tittat på för data? Är det länkat till de 90% av alla vaccinerade som skall falla ihop döda exakt samtidigt i September 2024, kanske!?

Citat:
Results:
(Economic problems, uncertainty in the future security, threatened priorities, uncertainty about the continuation of life, Fear of becoming a parent, lack of support, diminishing religious beliefs, social role modeling and negative experiences) and two themes. These factors indicate the mandatory conditions for childlessness or one- child choice or voluntary child-free.

Conclusion:
The results revealed that voluntary childlessness and single-child depend on various aspects. Support of the government, parenting education and efforts to change the attitude of couples by the government can help to improve the health of the family and achieve the goals of population growth policies.
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC10646362/
Citera
2024-06-26, 21:00
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Nej 90 procent är inte döda men vi närmar oss dit för varje dag som era kroppar degenereras från självmordssprutorna ni alla sprang och tog. Kan nog dröja tills 2025, då ska t.ex. UK ha 14 miljoner invånare enligt Deagelrapporten.
Man kanske skulle kunna sträcka sig så långt som att vara överens om att 99% av alla som vaccinerades kommer vara döda inom 100 år? What say you?
Citera
2024-06-26, 21:02
Medlem
Citat:
Va!? "+1,000 atleter som dör på live tv"? Oj jädrar, det har jag missat. Har du några konkreta uppgifter som styrker det där? Det måste ju finnas massor med data på dessa 1,000 atleter som dött på live TV?

Och "turbocancrar", säger du? Wow, det har jag missat det också, har du någon konkret som styrker de uppgifterna? Jag menar, vilket data har du använt dig av när du gjort "analysen" och kommit till din slutsats?

Aldrig tidigare skådad svår cancer bland unga!? Oj jädrar, det har jag missat. Var hittar du datat som styrker de påståendena?

Rekordlågt barnafödande? Jag trodde det berodde på att unga människor väljer att inte skaffa barn, det säger nämligen all samlad forskning i ärendet. Men vad har DU tittat på för data? Är det länkat till de 90% av alla vaccinerade som skall falla ihop döda exakt samtidigt i September 2024, kanske!?

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC10646362/

Den som söker han finner.

Bara sök så ska du finna, allt är i det öppna, publicerat i tusentals artiklar. Det är ju bara det att judemedia inte tar upp något då de vill ha ihjäl er utan uppror.

Här har du en fin samling på idrottare som numer kollapsar och dör.

https://www.bitchute.com/video/jMwZhfr3VKwt/
Citera
2024-06-26, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmyghukareN
Ja scenariot är att majoriteten av det Svenska folket blir sjuka och dör av vaccinet.

Likadant i hela västvärlden som domineras av globohomo maffian, med sin regnbågsflagga.

Då brakar matförsörjningen, elförsörjningen, drivmedelsförsörjningen, sjukvården och så vidare samman totalt.

Kvar blir då alla aggresiva element som skulle bli lönsamma längre fram.
Dessa kommer då gå på väpnat plundringståg genom landet, tills allt av värde är borta.

Sedan faller även dessa grupper, ingen mat ingen el och till skillnad mot deras hemländer blir här svinkallt på vintern.

Även hela Afrika faller, detta då inga matleveranser och pengar längre kommer från dom vita länderna.

Är som alla förstått biologisk krigföring mot alla dom hemska vita, som har gjort hemska saker mot...ja vilka då?

Själv har jag stuga i skogen, brunn på gården med drickbart vatten.
Utan rent drickbart vatten kommer du inte många meter.

Värme genom stort eget vedförråd, klarar lätt längre tid utan el.

Har lagrat mat, har även reservel i form av liten generator om så skulle behövas.

Blir till att ta det lungt, läsa något så omodernt som böcker, och förbereda mig inför nästa vinter.

Lyckas dom nu med detta scenario, vilket dom nu stenhårt kör på med, kommer det att ta några år innan det lugnat sig, och man vågar närma sig bebyggda områden.

Får se då vilken värld man lever i då.

Afrika är den största kontinenten i världen. Större delen är av bördig mark och många familjer / stammar livnär sig på jordbruk. Afrika skulle inte vara beroende av vita länder om korruptionen minskade. Afrika är kontinenten som är rikast på allt som tillför västvärlden med något. Du går på narrativet att Afrika är fattiga dumma negrer, du har så fel.
Citera
2024-06-26, 22:01
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Den som söker han finner.

Bara sök så ska du finna, allt är i det öppna, publicerat i tusentals artiklar. Det är ju bara det att judemedia inte tar upp något då de vill ha ihjäl er utan uppror.

Här har du en fin samling på idrottare som numer kollapsar och dör.

https://www.bitchute.com/video/jMwZhfr3VKwt/
Och det går du på helt utan att använda den påstådda IQ:n? Hallå? Du skulle ju vara intelligent sade du?

Låt oss titta om det där påståendet är sant, manipulerat, lögn eller bara felaktigt. Tant korrektamund0 vet nämligen var man skall titta, och det är INTE på nåt skitprat eller någon video som ett antivaxxar-patrask producerat, för att lura ointelligen.....förlåt, jag menar smarta killar som du med IQ, som man skall titta.

SÅ vad påstods i första segmentet i videon? Här:

Citat:
In the past decade. there have been 34 deaths related to on-field action — or an average of three people each season — among middle school and high school football players, according to data collected by the National Center for Catastrophic Sport Injury Research.

Tre personer döda varje år?

Citatet är hämtat ur artikeln nedan, och där framgår att det är Amerikansk Fotboll det handlar om.
https://www.nbcnews.com/news/us-news/california-high-school-player-dies-after-collapsing-during-game-n1261706

Den som producerat videon går sedan vidare och ljuger om att det skulle avlidit 14 spelare. NÄR de skall ha avlidit sägs inte, men jag utgår från att det skulle handla om tiden 2021-2023 eftersom det är den tiden efter vaccineringarna för vilken det finns statistik. Under den tiden avled 13 spelare i hjärtrelaterade sjukdomar. Dock undrar man hur den som gjort videon räknar eftersom de påstår att 14 spelare avlidit under en 8-månaders period. Vad de gjort är att de ljuger om anledningen till att spelaren avlidit och tar med spelare som avlidit av trauma, d.v.s. de har fått hjärnskador eller ryggskador vid tacklingar och liknande. Det har alltså INTE avlidit 14 spelare under en 8-månaders period i nägra hjärtrelaterade sjukdomar. Det är lögn. Eller också hade de "IQ" när de producerade videon.

Bara i USA har man årligen 100-150 dödsfall orsakade av hjärtstopp i SAMBAND med sportutövning. Det faktiska antalet är betydligt större om man räknar atleter som avlider pga hjärtstopp när de inte utövar sporten (om de avlider av hjärtstopp på VÄG till träningen eller matchen räknas de inte in i statistiken). Du kan således vara fotbollsspelare och avlida av SCD, men om det inte sker på fotbollsplanen räknas det inte som SrSCD (det är den här statistiken som Kory och Malone nyttjar för att desinformera om att "There Is No Doubt What's Causing Sudden Death: "Just Look at the Professional Football Players"). Vilka jönsar...

Citat:
In the United States, there are approximately 100 to 150 sudden cardiac deaths (SCD) during competitive sports each year. The estimated incidence of SCD among athletes versus non-athletes was found to be 0.44 per 100,000 person-years, and 13 per 100,000 person-years, respectively. Despite the higher risk of SCD in the general non-athlete population, SCD among athletes garners intense scrutiny by the media and represents an emotionally charged medical topic. Indeed, the incidence of SCD in National Collegiate Athletic Association (NCAA) athletes may be higher than previously thought.

https://www.acc.org/latest-in-cardiology/articles/2016/06/28/07/06/sports-participation-and-sudden-cardiac-arrest
https://www.heartrhythmjournal.com/article/S1547-5271(14)00557-8/abstract
https://www.ahajournals.org/doi/full/10.1161/CIRCULATIONAHA.115.015431

Det förs bra statistik på hur många personer som avlider i samband med Amerikansk Fotboll. Dödsfallen sorteras upp i "Traumatic Injury" (dvs personen avlider av skador som uppkommer på planen, t.ex. hjärnskakning eller bruten nacke i samband med tacklingar) och "Exertional/Medical" (dvs personen avlider av t.ex hjärtstopp eller liknande medicinsk anledning).

Citat:
In 2021 there were 8 cardiac-related deaths and 2 deaths due to exertional heat stroke at the high school level and at the college level 1 death due to exertional heat stroke and 1 death due to exertional sickling

Nedan listar jag antalet döda spelare i Amerikansk Fotboll som avlidit varje år i samband med utövning:
Kod:
År	Antal
2008	6
2009	3
2010	5
2011	5
2012	7
2013	7
2014	4
2015	7
2016	4
2017	4
2018	10
2019	10
2020	1
2021	8
2022	1
2023	3

Källa: https://nccsir.unc.edu/ (National Center for Catastrophic Sport Injury Research (NCCSIR) )

Det är i själva verket inte alls någon ökning av antalet spelare som avlider i hjärtrelaterade sjukdomar under utövning. Antalet är mer eller mindre konstant (2020 var ett undantag eftersom det inte spelades någonting). Notera dock att det 2022 bara var EN spelare som dog i hjärtsjukdom. Mitt under brinnande vaccinering...

Så, nu har tant korrektamund0 förklarat för dig med IQ hur det ligger till. Nu slipper du göra bort dig som ett eländigt och ointelligent antivaxxar-patrask. Och det förstår man ju att en smart kille som du (jag menar, du har ju IQ och allt) inte vill.
Senast redigerad av korrektamund0 2024-06-26 kl. 22:18.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in