2024-06-26, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Makzat
Ok...Vilken mysig liten arab bög!Nää,självklart att södertälje nätverket inte va m på detta!Men kan kanske bli,det är inte så topp att säga/hota m dem i såna här situationer,el menar i helt fel kretsar/klientel...Han får nog flytta på sig ganska snart,gissar jag,araben alltså.Man kan inte uppföra sig hursom helst,(pundare el ej)i Södertälje heller.Är scenariot du berättat om ngt som har hänt nu, i närtid,el när ca?Tack för info!

Hände precis innan nyår , Vännen han var med har sökt upp hans namn och hittat denna Flashback och vart helt shockad,
Citera
2024-06-26, 13:14
Medlem
Han ska tydligen ha konverterat till kristendomen hans facebook är , Treenigheten den andre ,
Citera
2024-06-26, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheShy775
Jag har information så mycket att det är svårt att posta så Ask me Anything och jag svarar baserat vad jag vet om honom

Vad vet du om hans flickvän och deras relation?
Citera
2024-07-01, 06:40
Medlem
Citat:
Hände precis innan nyår , Vännen han var med har sökt upp hans namn och hittat denna Flashback och vart helt shockad,
Ja det kan jag förstå att han blev!Vad hade han sagt att han suttit för,om han sagt nåt.Sånna där är ganska på för att säga att dom suttit,som att det är bra på merit-listan,Vet du vilka han häger m i Tälje,om han nu fortfarande är där?Du kan ju maska namnen på dem,lite fint,kanske?Kringelstadens Hotell,då är det typ soc som pröjsar ju.Bor mycket sånt folk där,kanske tom bara sånt folk,el ja bostadslösa typer iafal,m naggade kanter.Pratar han skånska ens el blatte-svenska?Hade han fb & i såfal vicke namn?Konverterat till kristendom...jo tjena,för vad? En fribiljett till himlen?Då det inte går nåra gris transporter till paradiset.
Citera
2024-07-11, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jeffreythugga
Vad vet du om hans flickvän och deras relation?

Ex-Flickvän , men enligt honom ska hon ringt messat att hon ville ha honom tillbaka.
Citera
2024-07-11, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Makzat
Ja det kan jag förstå att han blev!Vad hade han sagt att han suttit för,om han sagt nåt.Sånna där är ganska på för att säga att dom suttit,som att det är bra på merit-listan,Vet du vilka han häger m i Tälje,om han nu fortfarande är där?Du kan ju maska namnen på dem,lite fint,kanske?Kringelstadens Hotell,då är det typ soc som pröjsar ju.Bor mycket sånt folk där,kanske tom bara sånt folk,el ja bostadslösa typer iafal,m naggade kanter.Pratar han skånska ens el blatte-svenska?Hade han fb & i såfal vicke namn?Konverterat till kristendom...jo tjena,för vad? En fribiljett till himlen?Då det inte går nåra gris transporter till paradiset.

”jag har suttit inne halva mitt liv” fick man höra ofta. Man antog att pundaren suttit för narkotikabrott , fun fact: när då pundaren och hans ”vän” bodde på hostel där de träffades då de hamna i samma rum. Vännen fick en påse kläder av ägaren och där inne vart en regnbågsfärgad flagga
så skrattar vännen och visar upp den och då säger pundaren att flaggan ska han bränna för han hatar bögar blah blah, jävligt ironiskt när man ser att han suttit för våldäkt av en annan man. På tal om tjejer så har pundaren direkt sagt ”18 och över inget annat, jag hatar pedofiler” 3 månader innan blev han tagen av dumpen.
Sjuka är att Han ska ha nämt något gällande någon som våltog en annan man i 24 timmar men att offret ändå i slutändan faktiskt gillade det.

Han snackar skånska och hans favorit ord är luffare. Han hänger inte i Tälje han ska tydligen ha bott på landet efter bråket med vännen. Han får ju hjälp av en präst. Facebook: ( Treenigheten den andra )
Citera
2024-10-18, 12:21
Medlem
Någon som vet vart den här luffaren håller hus idag?
Alltid intressant att veta vart pedofiler håller hus.
Jag får en känsla av att han kanske åtnjuter kriminalvårdens gästfrihet, stämmer det?
Citera
2025-03-10, 18:42
Medlem
cvidcrna19s avatar
Citat:
Hotellet var hotell kringelstaden Södertälje,
Han blev utslängd då efter dessa händelser. vännen han bodde med vart trött på hans (våldtäksbögens) skitsnack, då ska han nitat honnom så han ramlat och sparkat på han medan han som en liten flicka skrek sluta,
De blev dock överens men araben fick för sig dagen efter att vännen snott allt hans tjack, och att han var polis då vännen tagit en video på dem båda när de lyssnat på musik. Då hotar han med att säga att vännen nyss snott från hela Södertälje nätverket , enligt honom ska han ha varit vän med ledaren. Håller vännen i rummet och använder sig av ett slipat metal sugrör och att säga att de redan har tagit hans syster och om han inte erkänner att han tog tjacket så dör hon. Sen ska han ha frågat vännen om han någonsin haft en pistol mot huvudet , för enligt honom skulle Södertälje nätverket skicka en man som kallas för Wahash som betyder monster på arabiska. Monster för att hans händer var så stora att när han håller pistolen mot vännens huve och hans hand som håller hela hans ansikte ,,skulle det vara skönt??
. Han påminde vännen hela tiden att han dör om han inte erkänner , araben tog sönder vännens telefon ,men han var ingen kompistjuv så araben ska ha tagit alla deras egendomar sagt att han ska vänta i loungen men när vännen gått ner var hela stället tomt och araben borta

Vill tillägga att Södertälje nätverket hade ingenting med det här att göra ,

Låter precis som fanskapet!

Helt otroligt att han fortfarande lever alltså.

Skulle han heta ”treenigheten den andra” på Facebook eller fatta jag dig fel?
Citera
2025-03-10, 18:43
Medlem
cvidcrna19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emmizen32
Någon som vet vart den här luffaren håller hus idag?
Alltid intressant att veta vart pedofiler håller hus.
Jag får en känsla av att han kanske åtnjuter kriminalvårdens gästfrihet, stämmer det?

Han sitter inte inne!
Citera
2025-03-10, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cvidcrna19
Han sitter inte inne!

Vet du vart luffaren håller hus nu?
Citera
2025-03-10, 19:38
Medlem
cvidcrna19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emmizen32
Vet du vart luffaren håller hus nu?

Vet inte mer än det som framkommit här, att han håller hus i Sthlm området! Fanskapet är skyldig mig pengar så vill gärna också ha reda på vart han befinner sig!
Citera
2025-03-11, 09:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cvidcrna19
Vet inte mer än det som framkommit här, att han håller hus i Sthlm området! Fanskapet är skyldig mig pengar så vill gärna också ha reda på vart han befinner sig!

Hoppas du får veta vart han finns ( och uppdaterar tråden) och att du får tillbaka dina pengar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in