Citat:
Ursprungligen postat av
Makzat
Ja det kan jag förstå att han blev!Vad hade han sagt att han suttit för,om han sagt nåt.Sånna där är ganska på för att säga att dom suttit,som att det är bra på merit-listan,Vet du vilka han häger m i Tälje,om han nu fortfarande är där?Du kan ju maska namnen på dem,lite fint,kanske?Kringelstadens Hotell,då är det typ soc som pröjsar ju.Bor mycket sånt folk där,kanske tom bara sånt folk,el ja bostadslösa typer iafal,m naggade kanter.Pratar han skånska ens el blatte-svenska?Hade han fb & i såfal vicke namn?Konverterat till kristendom...jo tjena,för vad? En fribiljett till himlen?Då det inte går nåra gris transporter till paradiset.
”jag har suttit inne halva mitt liv” fick man höra ofta. Man antog att pundaren suttit för narkotikabrott , fun fact: när då pundaren och hans ”vän” bodde på hostel där de träffades då de hamna i samma rum. Vännen fick en påse kläder av ägaren och där inne vart en regnbågsfärgad flagga
så skrattar vännen och visar upp den och då säger pundaren att flaggan ska han bränna för han hatar bögar blah blah, jävligt ironiskt när man ser att han suttit för våldäkt av en annan man. På tal om tjejer så har pundaren direkt sagt ”18 och över inget annat, jag hatar pedofiler” 3 månader innan blev han tagen av dumpen.
Sjuka är att Han ska ha nämt något gällande någon som våltog en annan man i 24 timmar men att offret ändå i slutändan faktiskt gillade det.
Han snackar skånska och hans favorit ord är luffare. Han hänger inte i Tälje han ska tydligen ha bott på landet efter bråket med vännen. Han får ju hjälp av en präst. Facebook: ( Treenigheten den andra )