2024-06-25, 18:04
Medlem
orrtupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plusnio
Ser jag rätt elr?
Har journalisten Mads Brugger en Fantomen-ring på sitt högra långfinger?
Lite "kul" markering i så fall..

Fantomenringens betydelse;
På vänster hand - närmast hjärtat - finns ringen med "det goda märket"; en symbol som den vandrande vålnaden lämnar på platser eller hos personer som står under Fantomens beskydd.
På högerhanden finns Dödskalleringen som lämnar ett outplånligt märke på de brottslingar som blir märkta med dem.
Såg också fantomenringen 😄
Nu måste jag googla det goda märket för jag har glömt hur det ser ut.
Citera
2024-06-25, 18:55
Medlem
SweKingCalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DARYL
Skattemyndigheten hade ju spärrat hans konton. Du måste missat det, dom sa det flera gånger.

Sälja kläder, klockor, vinflaskor, möbler, bilar, hus/lägenheter ??
Vad tror du att du får ut i procent av nypriset på begagnade grejor om du måste sälja snabbt?
Har du inte sett lyxfällan? Uppköparen: "-Jag kan ge dig 4000 för TV:n." Blåsta bruden: "-Man jag gav ju 42000 för 6 månader sedan!!" Uppköparen: "-OK, OK, du får 5000."

Undra om det kom fram vart de dumpade avfallet, det var ju inte så långt ifrån där det egentligen skulle tas om hand har jag för mig ?

Fy fan hoppas dessa människor får vad de förtjänar !!!
Citera
2024-06-25, 21:51
Medlem
Chariters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Genelkurmay
varför är danmark ett skitland?

Hon gör ju detta för att köra ner de kriminella. Det är en plan hon har. Inte för att vara snäll mot tv2.

Vad var hennes syfte? Jag förstår faktiskt inte. Hon blir ju igenkänd i hela Norden i och med dokumentären och är nu bränd för all framtid. Hon har småbarn som hon borde värdesätta högre. Inget reko företag vill någonsin beblanda sig med henne och ytterst få privatpersoner kan vilja synas med henne. Vad finns kvar?
Citera
2024-06-25, 22:46
Medlem
Nån som vet vilket klockmärke Malm har på sin handled?
Citera
2024-06-25, 22:59
Medlem
flugornass avatar
Allt är ju scriptat och uppgjort, dom sitter i flera timmar på hennes kontor utan att ta ett brake och slappa i en soffhörna.
Jag tror inte en sekund på att det här är reality.
Fake från början till slut.
Om det vore sant/verkligt så skulle dom ha avslöjat hennes kontor nummer två.
Vilka i den kretsen använder samma så kallade möjliggörare/rådgivare utan att veta om hennes dubbla kontor under inspelningen?
Syna korten noga.
Citera
2024-06-25, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chariter
Vad var hennes syfte? Jag förstår faktiskt inte. Hon blir ju igenkänd i hela Norden i och med dokumentären och är nu bränd för all framtid. Hon har småbarn som hon borde värdesätta högre. Inget reko företag vill någonsin beblanda sig med henne och ytterst få privatpersoner kan vilja synas med henne. Vad finns kvar?

Det är SÅ oklart! Funderar på om hon går igång på maktdemonstrationen och att få spela schack med både TV, gängkriminella och Skatteverket.

Helt sjuk story hur som 😅
Citera
2024-06-25, 23:02
Medlem
artigass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Allt är ju scriptat och uppgjort, dom sitter i flera timmar på hennes kontor utan att ta ett brake och slappa i en soffhörna.
Vilka i den kretsen använder samma så kallade möjliggörare/rådgivare utan att veta om hennes dubbla kontor under inspelningen?
Syna korten noga.
Du har nog inte sett tillräckligt noga. Hon hade ju "hoppat av" verksamheten men de fortsatte höra av sig. Det var därför hon öppnade upp ett nytt kontor där allt utspelar sig i under dokumentären. Hon hade aldrig dubbla kontor.
Citera
2024-06-25, 23:03
Medlem
Precis sett avsnitt 4.
Kommer dessa gossar att åka dit eller vad handlar det här om egentligen?
Det måste väl gå att döma i efterhand? Iranien som fejkade någon form av psykisk störning måste väl kunna åka dit för alla de brott han klarat sig från iom hans skådespeleri...
Eller är danskarn lika sopiga som det svenska rättssystemet?
Senast redigerad av vonheden 2024-06-25 kl. 23:06.
Citera
2024-06-25, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Syna korten noga.

Dem har väl klippt ihop det. Dem tar säkert toalettpauser osv men hur kul är det att titta på..
Citera
2024-06-25, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DARYL
Skattemyndigheten hade ju spärrat hans konton. Du måste missat det, dom sa det flera gånger.

Sälja kläder, klockor, vinflaskor, möbler, bilar, hus/lägenheter ??
Vad tror du att du får ut i procent av nypriset på begagnade grejor om du måste sälja snabbt?
Har du inte sett lyxfällan? Uppköparen: "-Jag kan ge dig 4000 för TV:n." Blåsta bruden: "-Man jag gav ju 42000 för 6 månader sedan!!" Uppköparen: "-OK, OK, du får 5000."

Ja sant, nu minns jag det om spärrade konton.
Men borde han inte ha en hel del pengar i kontanter gömt?
Eller något konto som inte är spärrat?

Hahaha ja absolut men han säljer måååånga exklusiva saker till andra rika.
Klart att de inte blir högsta budet men magstarkt att jämföra det med lyxfällan även om jag förstår vad du menar 😁😂

Jag fick bilden av att han lätt tjänat minst 50 miljoner och säkerligen gjort många bra klipp själv (köpt billigt av andra tex) och även bostadsklipp men icke sa Nicke.
Citera
2024-06-25, 23:11
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonheden
Precis sett avsnitt 4.
Kommer dessa gossar att åka dit eller vad handlar det här om egentligen?
Det måste väl gå att döma i efterhand? Iranien som fejkade någon form av psykisk störning måste väl kunna åka dit för alla de brott han klarat sig från iom hans skådespeleri...
Eller är danskarn lika sopiga som det svenska rättssystemet?
Danskarna har tagit i med hårdhandskarna mot samtliga inblandade. I Sverige hade de antagligen fått skadestånd eftersom de blivit hemligt filmade och anklagade i TV för att vara kriminella. Sen hade dom fått sommarprata och vara med i mello.
Citera
2024-06-25, 23:11
Medlem
Vore trevligt att få läsa lite historier om hur det gått för Martin malm, faras, Amira mfl.

Har någon rentav blivit mördad nu?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in