2024-06-25, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FrauGRETAgris13
Vill du veta vad mitt akademiska Fotografiska Projektarbete handlade om? Som gav mig 15 hp på Göteborgs Universitet...
Vill du veta vad min C-uppsats på vårdhögskola handlade om , nej trodde vä inte det trots att den då tog upp ett ämne som var ganska okänt i sverige
2024-06-25, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Vill du veta vad min C-uppsats på vårdhögskola handlade om , nej trodde vä inte det trots att den då tog upp ett ämne som var ganska okänt i sverige

Nu handlade min fråga till NARish om MIG💯 inte dig...🥳
2024-06-25, 20:20
Medlem
Citat:
Nu handlade min fråga till NARish om MIG💯 inte dig...🥳
Och jag tänkte att intresset för dina 15 poäng i foto var lika ointressant som min c-uppsats
2024-06-25, 20:44
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Vill du veta vad mitt akademiska Fotografiska Projektarbete handlade om? Som gav mig 15 hp på Göteborgs Universitet...

Eh?
2024-06-25, 21:15
Medlem
Äntligen någon vettig människa i Mora som försöker hjälpa LM. Filmad och utlagd på TT. Hon är omtänksam LM som vill visa vilka fina människor det finns.

https://vm.tiktok.com/ZGepY6xvC/
2024-06-25, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Funtade007
Äntligen någon vettig människa i Mora som försöker hjälpa LM. Filmad och utlagd på TT. Hon är omtänksam LM som vill visa vilka fina människor det finns.

Ja , de börjar väl tröttna på hennes skrikande , nu när det är sommar och folk vill sitta ute lär det blir fler som säger åt henne
2024-06-25, 21:46
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Funtade007

Haha fantastiskt. ”Du verkar inte må bra. Sök hjälp”

Samtidigt som fia o company här tycker att hon är frisk som en nötkärna.
2024-06-25, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nariiouh
Eh?

Ja här är beskrivningen av mitt Fotografiska Projektarbete vid Valand/Göteborgs Universitet:

"Verkstext
Mitt fotoprojekt är en visuell personlig beskrivning, som följer tiden från feruari-2020 till maj-2021,
av min och min dotters kamp emot staten, min dotter befinner sig sedan sommaren 2019 i
familjehem pga ett LVU-beslut, jag kämpar alltjämt med att få rättsväsendet att förstå att min dotter
och jag inget annat vill och behöver än att få återförenas permanent snarast. Vi får i nuläget träffas
en helg i månaden samt 7 dagar på skollov, eftersom vi även blivit vräkta måste vi då bo på hotell,
jag tar då med våra katter dit också. Det är under dessa ”umgängesresor” till Stockholm och
Norrköping, samt i Östersund/Frösön där jag bor hos min pojkvän, som jag även tagit med i mina
foton, som dessa bilder är tagna.
Jag har även komponerat och spelar musiken, fiol och keyboard"

...
2024-06-25, 21:57
Medlem
Citat:
Ja här är beskrivningen av mitt Fotografiska Projektarbete vid Valand/Göteborgs Universitet:

"Verkstext
Mitt fotoprojekt är en visuell personlig beskrivning, som följer tiden från feruari-2020 till maj-2021,
av min och min dotters kamp emot staten, min dotter befinner sig sedan sommaren 2019 i
familjehem pga ett LVU-beslut, jag kämpar alltjämt med att få rättsväsendet att förstå att min dotter
och jag inget annat vill och behöver än att få återförenas permanent snarast. Vi får i nuläget träffas
en helg i månaden samt 7 dagar på skollov, eftersom vi även blivit vräkta måste vi då bo på hotell,
jag tar då med våra katter dit också. Det är under dessa ”umgängesresor” till Stockholm och
Norrköping, samt i Östersund/Frösön där jag bor hos min pojkvän, som jag även tagit med i mina
foton, som dessa bilder är tagna.
Jag har även komponerat och spelar musiken, fiol och keyboard"

...

Det är ändå skönt att Veta att man är en Statligt GODKÄND Inhemsk LVU-Kritisk Opinionsbildare!!
💯📢🤗
2024-06-25, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nariiouh
Haha fantastiskt. ”Du verkar inte må bra. Sök hjälp”

Samtidigt som fia o company här tycker att hon är frisk som en nötkärna.

Lilla LM, hon förstår verkligen inte att människor vill henne väl. Tänk så bra det skulle kunna bli för henne och hennes lilla chokolade pojke om hon slutade lyssna på sekt F*a och co.
2024-06-25, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Ja , de börjar väl tröttna på hennes skrikande , nu när det är sommar och folk vill sitta ute lär det blir fler som säger åt henne

Tror inte att dom börjar tröttna…dom har nog varit trött på detta väldigt, väldigt länge. Att LM själv lägger ut vad många anser visar mest hennes totala brist på sjukdomsinsikt.
2024-06-25, 22:35
Medlem
Citat:
Det är ändå skönt att Veta att man är en Statligt GODKÄND Inhemsk LVU-Kritisk Opinionsbildare!!
💯📢🤗

Förövrigt är det MEGA MONUMENTALT mer INTRESSANT att se målarfärg toooooorka än att läsa denna sandpapper TORRA tortyr tråd...
🙈🙉🙊

hej på Er☕

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in