2024-06-24, 12:33
Bannlyst
Över 90% av alla gäddor på dumpen är inte pedofiler.
Dom är hypersexuella och hebefiler enligt Sara.
Citera
2024-06-24, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fibululan

Det gör ju det inte bättre att dom vill våldta barn.
Citera
2024-06-24, 13:29
Medlem
Eerki18cms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fibululan

Oavsett diagnos har en snedvriden hjärna.
Citera
2024-06-24, 14:29
Medlem
Grejsimojsas avatar
Jag tycker inte gädda #432 får tillräckligt mycket uppmärksamhet för frisyren på sin första bild. Den är ju makalös! Jag hade iaf åkt dit och duschat för en påse gott&blandat och någon annans nocco.

Tycker han är en av de mer komplexa gäddorna, bevisligen har han klarat en utbildning, men det säger inte mycket för det kan en papegoja göra. Men han verkar ju inte besinningslöst sexuellt depraverad och saknar blod i skallen för det är ju inte så mycket kåtsnack? Mer som att han själv är mycket ung och får känslor från lite hjärtemojis och uppmärksamhet. Kanske är blind, men framgår det var han hittade "barnet" eller fiskaren hittade honom?
Citera
2024-06-24, 14:45
Medlem
GryningsMaras avatar
men att han inte reagerade på att tjejen lät som piff och puff.
Så stört.
Citera
2024-06-24, 14:46
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GryningsMara
men att han inte reagerade på att tjejen lät som piff och puff.
Så stört.
Haha, ja, men det låter sannolikt bara så för oss.
Citera
2024-06-24, 14:54
Medlem
Grejsimojsas avatar
Men skojar ni om det här med inspelningen eller? Det är ju nån person som inte ens kan hantera paint och rec play som redigerat den efteråt eftersom den inte lyckats maska fiskarens röst hela vägen. Man hör ju att det är samma tjej som inte är Skurt vid flera tillfällen.
Citera
2024-06-24, 15:06
Medlem
Nyfiken på hur vardagen och livet ser ut för Tungan i Göteborg, #428.

Jag vet han blev av med jobbet så fort det kom ut där.
Citera
2024-06-24, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grejsimojsa
Jag tycker inte gädda #432 får tillräckligt mycket uppmärksamhet för frisyren på sin första bild. Den är ju makalös! Jag hade iaf åkt dit och duschat för en påse gott&blandat och någon annans nocco.

Tycker han är en av de mer komplexa gäddorna, bevisligen har han klarat en utbildning, men det säger inte mycket för det kan en papegoja göra. Men han verkar ju inte besinningslöst sexuellt depraverad och saknar blod i skallen för det är ju inte så mycket kåtsnack? Mer som att han själv är mycket ung och får känslor från lite hjärtemojis och uppmärksamhet. Kanske är blind, men framgår det var han hittade "barnet" eller fiskaren hittade honom?

#432 är också orimligt orolig för vad barnet ska tycka om godiset och läsken, vad han ska bjuda på för frukost och middag osv. Känns inte som att det bara handlar om att han är rädd att inte få sex ifall han köpt hem fel godispåsar, utan att han genuint vill att hon ska uppskatta det han bjuder på. Tror inte heller han hade köpt hem sprit och cigg på begäran, då det vore dåligt för henne -han blev nog faktiskt lite kär i fiskaren. Snacket om att han aldrig hade känt så förr var tragiskt läsning, han måste ju vara helt kärleksutsvulten som blir störtförälskad i lite text 🤔
Citera
2024-06-24, 15:15
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rogntudjuu
Nyfiken på hur vardagen och livet ser ut för Tungan i Göteborg, #428.

Jag vet han blev av med jobbet så fort det kom ut där.
Han har sin Facebook helt öppen fortfarande.
Betyder väl två saker, antingen sitter han på psyket eller så är han psykopatisk nog att inte bry sig att släcka ner den, ens för sina anhörigas skull.
Citera
2024-06-24, 15:18
Medlem
Tortellis avatar
#432 Är det någon som vet hur dagis och förskolor gör när en gädda upptäckts? Är jag den enda som tänker tanken att han kan ha varit på mängder av barn! Gör dom en polisanmälan så polisen förhör #432 Om han har gjort något i sitt arbete. Hade jag varit förälder till ett barn på den förskolan ,då hade jag varit lite nervös just nu. Eller får han bara avsked?
Citera
2024-06-24, 15:22
Medlem
Grejsimojsas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
#432 är också orimligt orolig för vad barnet ska tycka om godiset och läsken, vad han ska bjuda på för frukost och middag osv. Känns inte som att det bara handlar om att han är rädd att inte få sex ifall han köpt hem fel godispåsar, utan att han genuint vill att hon ska uppskatta det han bjuder på. Tror inte heller han hade köpt hem sprit och cigg på begäran, då det vore dåligt för henne -han blev nog faktiskt lite kär i fiskaren. Snacket om att han aldrig hade känt så förr var tragiskt läsning, han måste ju vara helt kärleksutsvulten som blir störtförälskad i lite text 🤔

Ja, precis. Hade han inte hetat som han gjort och fått kåtstroken när duschen kom på tals va det ju snarare som han va en omtänksam morfarsperson. Men så ser man på konfrontationen att han är absolut medveten om att det han gjort är fullkomligt fel på alla sätt. Det här att han säger att barnet kan stanna så länge han "får ha henne", alltså vafan har han för konstigt jävla liv om han ska inhysa en främmande 14åring på obestämd tid?! Tragiskt som tusan, oerhört märkligt men känns väl kanske mer som nån som behöver vanlig psykiatrisk hjälp än typ preventell tänker jag. (Beroende på som sagt var de hittade varandra).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in