2024-06-24, 00:00
Medlem
Rumpkorvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blackdollkiller
Asså vad är det för jävla telefonsamtal? Är det mitt Wi-Fi som spökar? Eller lät det som piff och puff det fiktiva barnet?😂. Gubben måste ju vara helt jävla efterbliven om han hörde det jag precis hörde😂
Hur kan en klocka inte ringa hos dig när du hör att fiskarens röst är snabbspolad?
Citera
2024-06-24, 00:01
Medlem
Rumpkorvens avatar
#432 Helvete vilken ångest han får när Sara säger att de ska berättar för hans arbetsgivare. Varför säger de så sällan till gäddorna att de ska säga till deras familj också?
Citera
2024-06-24, 00:57
Avslutad

Står och småler under hela konfrontationen tills de säger att de ska kontakta arbetsgivare, då blir han lite skakad, men det rinner snabbt av. Sen när de säger att det kommer att publiceras på Dumpen, bara typ rycker på axlarna: "Ja gör det"

Undrar om hen* nyktrade till efteråt och kollade upp vad Dumpen är för något? Måste kännas bra ..

*Det är ju en kärring så jag skriver "hen".
Citera
2024-06-24, 01:18
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonte7878
Barnets favoritlärare...

Fyyy fan. Har ni fått information från skolan?
Citera
2024-06-24, 01:56
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ScottFree
Jag har just sett hela konfrontationen med #432, och ångesten denna gubbe utstrålar räcker nog ända till grannkommunerna. Detta kan bli näste man som dinglar.
Det här är en fegis av rang. Han skulle aldrig våga skada sig själv. PappaStor hade åtminstone en dåres envishet. Men den här är ju bara ett mähä. #432

Citat:
Ursprungligen postat av ScottFree
Icke att förglömma så erbjuder han också ett utlån av handdukar, så det behöver hon inte ta med sig.
Han är praktiskt lagd, men intellektet ligger nog på en lägre nivå än hos förskolebarnen. Hur fan har denna döskalle ens klarat grundskolan?

Sara: Varför bjuder du hem ett barn över helgen?
432: För att det är trevligt!

Ångesten i konfrontationen är dock högst påtaglig, vilket skänker åtminstone mig ett oerhört välbefinnande!
Älskar när gäddorna svarar ärligt utan att tänka efter. Det händer då och då. "Trevligt" för vem då kan man undra. Hans dotter? Flickans föräldrar? Eller bara trevligt när det pulserar lite extra i hans prostata?
Senast redigerad av HassanVonEssen 2024-06-24 kl. 01:59.
Citera
2024-06-24, 06:24
Medlem
I en lokal grupp på facebook (Vi som bor på Tågaborg) skriver en kvinna att #431 är "mystiskt nyfiken och bett sig väldigt skumt". Han verkar alltså ha barn i mellanstadiet

https://postimg.cc/9wrHGMXX
Citera
2024-06-24, 06:44
Medlem
#432 Vilken gogubbe!
Har tänkt på allt Ahlgrens bilar, Gott & Blandat och Gubbgodis! Tandkräm och nya tandborstar finns, dock dessvärre luktfritt schampo men givetvis så får hon en handduk.

Vilken pangkväll och lyx!
Citera
2024-06-24, 07:11
Medlem
Rekas avatar
432
En sådan godis-gorumé! Hela telesamtalet var ju om vilken typ av godis och läsk han skulle bjuda på.
Polly, Bilar, och annat som står högt i kurs.

En klar kontrast mot candy man-Kents godis som troligen köpts billigt på Ö&B. Med stor sannolikhet sekunda varor och med ett väldigt kort datum.

432 går säkert i pension. Förmodligen har han en väldigt liten bekantskapskrets där han är känd flr att vara lite eljest, så detta kommer inte som en större chock.

Relationen till dottern kan dock ha blivit rejält tilltufsad, lider med henne.
Citera
2024-06-24, 08:01
Medlem
StigEngstroms avatar
Ja jag säger ju det, jag skapade själv en tråd för ett och ett halvt år sen där jag frågade om jag var fånig som oroade mig över en manlig barnskötare, min dotter går inte kvar på denna förskolan men jag kan ju säga såhär att han var nästintill identisk till ålder och utseende med glasögonen som 432.
Jag blev i stort sett dumförklarad som tyckte att det var skumt med 60plus gubbar som jobbar med småbarn...

(FB) Manliga barnskötare, är jag fånig?
Citera
2024-06-24, 08:28
Medlem
isgetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
Ja jag säger ju det, jag skapade själv en tråd för ett och ett halvt år sen där jag frågade om jag var fånig som oroade mig över en manlig barnskötare, min dotter går inte kvar på denna förskolan men jag kan ju säga såhär att han var nästintill identisk till ålder och utseende med glasögonen som 432.
Jag blev i stort sett dumförklarad som tyckte att det var skumt med 60plus gubbar som jobbar med småbarn...

(FB) Manliga barnskötare, är jag fånig?

Oj. Ja det kan ju bli nästa steg i freakshowen. Nu räcker det med att likna någon av de publicerade gäddorna.

Har du hört talas om häxjakterna och Körgossarna som stod vid kyrkan och peka ut vilka som var häxor?!

Fast det är en helt naturligt utveckling vi ser här.
Citera
2024-06-24, 08:29
Medlem
Han måste väl ändå ha någon intellektuell funktionsnedsättning (ja, utöver dom pedofila tendenserna då). Baserat på chatt/tfn och hans sätt att ”föra sig” i övrigt.
Inte för att det ursäktar hans beteende men ändå. Känns inte som den föregående gäddans fallhöjd direkt.
Citera
2024-06-24, 08:45
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reka
432
En sådan godis-gorumé! Hela telesamtalet var ju om vilken typ av godis och läsk han skulle bjuda på.
Polly, Bilar, och annat som står högt i kurs.

En klar kontrast mot candy man-Kents godis som troligen köpts billigt på Ö&B. Med stor sannolikhet sekunda varor och med ett väldigt kort datum.

432 går säkert i pension. Förmodligen har han en väldigt liten bekantskapskrets där han är känd flr att vara lite eljest, så detta kommer inte som en större chock.

Relationen till dottern kan dock ha blivit rejält tilltufsad, lider med henne.
Som pappa själv blir man verkligen ledsen av såna här jävla gubbar som söker sig till barn.
Jag tror säkert han har varit favoritläraren på skolan som gillar att kramas och skoja med barnen...
Gud vet hur mycket han har i bagaget.
Jag vill inte uppmana till våld, jäveln 432 förtjänar verkligen att få dansa en rejäl omgång tango.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in