2024-06-23, 17:23
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muslimfitta
VA?! Klippet visar tydligt att han inte knuffar någon överhuvudtaget. Han bara leder dom ner för scenen och det sker mjukt och försiktigt. Sen att hon är alkoholpåverkad och skadar sig själv borde inte han straffas för.

Vad är det för pasajeri att han ens dömdes?! Det kan vara den mest patetiska och felaktiga domen jag har hört talas om.

Jag ser tydligt att han är väldigt hårdhänt och knuffar ner den första kvinnan. Det ser illa ut med tanke på att han inte ska röra henne över huvud taget.
Citera
2024-06-23, 17:37
Medlem
Muslimfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Jag ser tydligt att han är väldigt hårdhänt och knuffar ner den första kvinnan. Det ser illa ut med tanke på att han inte ska röra henne över huvud taget.

Du gör din egen tolkning som inte styrks av klippet. Om du vill vara så skev, må så vara men försök inte övertyga någon annan om att du har rätt när du bevisligen har fel.
Citera
2024-06-23, 17:50
Medlem
Citat:
Du gör din egen tolkning som inte styrks av klippet. Om du vill vara så skev, må så vara men försök inte övertyga någon annan om att du har rätt när du bevisligen har fel.

Detta är en vinkel. Finns ju vittnen som sett detta på nära håll. Man ser ju att han knuffar henne.
Citera
2024-06-23, 17:54
Medlem
Muslimfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BonkRavmjol
Detta är en vinkel. Finns ju vittnen som sett detta på nära håll. Man ser ju att han knuffar henne.

Klippet visar allt tydligt nog. Det finns ingen knuff.
Citera
2024-06-23, 18:02
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:

Har jag fel? Då ser du fel filmklipp. Det är väldigt tydligt att han är på och klottrar på båda tjejerna. Han ska inte röra dem över huvud taget. Ser du inte eller vad har du för problem?
Citera
2024-06-23, 18:13
Medlem
fnskls avatar
Citat:
Har jag fel? Då ser du fel filmklipp. Det är väldigt tydligt att han är på och klottrar på båda tjejerna. Han ska inte röra dem över huvud taget. Ser du inte eller vad har du för problem?

Det händer i alla fall mig nästan dagligen att folk rör mig utan att jag ger dem uttryckligt samtyckte. Kan jag stämma dem?
Citera
2024-06-23, 18:16
Medlem
Kroulls avatar
Citat:
Oceanen ligger väl på Stigbergstorget 8? Vilket är Stigberget.

Stigbergstorget ligger i Majorna.

Den östra gränsen går vid den östra sidan av Bangatan.

Citat:
Ursprungligen postat av kyrkstocken
Skriver du alltid i ämnen du kan inget om?

Majornas 3:e rote sträcker sig från Mariebergskyrkogården i väster till Bangatan i öster och omfattar allt söder om Allmänna vägen inklusive den östra delen av Gråberget och Slottsskogen.

Den västra gränsen går vid Slottsskogsgatan. Det är det inte många som bor i Kungsladugård som känner till...

Karta med Majornas gräns:

https://kartor.eniro.se/m/eVbMd

Och den norra gränsen är det bara vi experter som känner till hur den går...
Citera
2024-06-23, 18:20
Medlem
kyrkstockens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kroull
Stigbergstorget ligger i Majorna.

Den östra gränsen går vid den östra sidan av Bangatan.

Den västra gränsen går vid Slottsskogsgatan. Det är det inte många som bor i Kungsladugård som känner till...

Karta med Majornas gräns:

https://kartor.eniro.se/m/eVbMd

Och den norra gränsen är det bara vi experter som känner till hur den går...
Jag blev osäker när folk skrev att gamla posten inte låg i majorna. Men det gjorde den.
Citera
2024-06-23, 18:23
Medlem
Statsminister2030s avatar
Knuffar?

Är kärringen gjord av glas eller? Majornaalkis som inte kan stå på benen ...
Citera
2024-06-23, 18:37
Medlem
Muslimfittas avatar
Citat:

Han rör dom knappt. Han leder ner dom från scenen. Stor skillnad. Är du mentalsjuk?
Citera
2024-06-23, 19:09
Medlem
PerniWhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BonkRavmjol
Skithäftigt att försvara hans beteende.
Verkligen, där har vi en hjälte!
Citera
2024-06-23, 20:11
Medlem
Doktordonkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrcali
Incidenten finns fångad här:

https://www.youtube.com/watch?v=kCbyseE_tzQ

I slutet på videon japp. Men det såg inte så värst våldsamt ut dock? Men bandet säger "vänta vänta vänta" i slutet på låten och märker nog att ena tjejen har fått ont.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in