2024-06-23, 12:35
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Blir intressant att följa. Personligen tror jag inte det blir skilsmässa utan utlandsflytt tillsammans med frun ligger ganska så nära. 15 minuter med båten så är du i Helsingör och sen är det raka vägen ut i vida värden och du är osynlig.
Nja, så lätt är det inte att bara dra. Åldriga föräldrar, barn?, etc.

Citera
2024-06-23, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Nja, så lätt är det inte att bara dra. Åldriga föräldrar, barn?, etc.

Hans föräldrar bor i Falun nästan 60 mil bort så kontakten och besök hos dom sker säkert inte speciellt ofta. Flyr han utomlands så kan han lika väl hålla kontakten på Skype eller WhatsApp. Några barn har jag inte kunnat hitta då han enbart var gift en kort tid. Men vi får se vad som händer blir spännande hur högt han faller.
Citera
2024-06-23, 12:51
Moderator
Citat:
Hans föräldrar bor i Falun nästan 60 mil bort så kontakten och besök hos dom sker säkert inte speciellt ofta. Flyr han utomlands så kan han lika väl hålla kontakten på Skype eller WhatsApp. Några barn har jag inte kunnat hitta då han enbart var gift en kort tid. Men vi får se vad som händer blir spännande hur högt han faller.
Mjo, och han kan ju lätt bli "säljledare" för svenska telefonförsäljare på typ Malta...

Citera
2024-06-23, 12:58
Medlem
#431 har också kopplingar till Lundsbergs internatskola, en skola för överklassen som kostar stora summor att gå på.
Citera
2024-06-23, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
#431 har också kopplingar till Lundsbergs internatskola, en skola för överklassen som kostar stora summor att gå på.

285 000:- per läsår för svenskar (385 000:- för utlänningar).
Citera
2024-06-23, 13:02
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Blir intressant att följa. Personligen tror jag inte det blir skilsmässa utan utlandsflytt tillsammans med frun ligger ganska så nära. 15 minuter med båten så är du i Helsingör och sen är det raka vägen ut i vida värden och du är osynlig.

Vissa människor i kategori A+ hänger kvar. Skyller eventuellt på missbruk, pga har gått igenom svår tid på det personliga planet, skriver in sig på en fancy klinik i LA, the show mist go on liksom. Kliver av alla uppdrag så länge och kommer tillbaka som en ”ny person” och alla applåderar.

Jag kräks på såna människor och säger inte att denna VD redan är inskriven på en klinik vi vanliga människor inte har råd med. Men det skulle inte förvåna mig.

Tro mig, i pampiga organisationer finns det en krisplan som aktiveras ganska omedelbart. Ska bli intressant att följa.
Citera
2024-06-23, 13:03
Medlem
Sveppss avatar
Citat:

Han beskrivs som familjefar. Vilket brukar innebära barn.
Citera
2024-06-23, 13:04
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Fast man bor ju inte i villa och lägenhet för många miljoner ifall man bluffar...
#432 Ärvda pengar och fastigheter är inte ovanligt.
Citera
2024-06-23, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svepps
Han beskrivs som familjefar. Vilket brukar innebära barn.
Såg det också men som jag skrev tidigare har jag inte hittat några barn. Möjligt om man ringer skatteverket så får man uppgifterna där. Men telefonkön dit brukar va enormt lång så man drar sig för att ringa. Sen har du klart en poäng om kategori A+ och vi får se vad som händer.
Napp #431
Senast redigerad av Berraperra1975 2024-06-23 kl. 13:17.
Citera
2024-06-23, 13:12
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falta
Jag gick in på dumpen för en stund sedan. Ta mig fan så känner jag igen #431 När jag träffade honom på ett företagsevent för några år sedan, då bodde han i ett fin område i Stockholm. Saltsjö boo Om jag inte missminner mig.

Edit. Jag ser nu att ni vet vem han är. Jag är faktiskt jävlig chockad, den här killen är socialgrupp1. Den här killen har kapital att köpa människor. Jag måste titta på hans ansikte igen, så jag inte har fel.
Men han bor väl i helsingborg enligt grävgruppen? Inte i SaltsjöB.
Citera
2024-06-23, 13:16
Moderator
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
Men han bor väl i helsingborg enligt grävgruppen? Inte i SaltsjöB.
Flyttade från Duvnäs för en handfull år sedan.

Citera
2024-06-23, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
#432 Ärvda pengar och fastigheter är inte ovanligt.

Visst kan det vara arv (hans päron lever dock) och han kan ha vunnit på Lotto, men han verkar ha lite för mycket koll för det. Bara för att man blivit Lottomiljonär brukar man exempelvis inte börja hylla Lundsberg Internatskola, utan sånt ägnar man sig åt ifall de man umgås med gör det och sånt umgänge har man knappast ifall man sitter i en hyresrätt i Fisksätra och kammar hem storvinsten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in